Tesisat Dergisi 269. Sayı (Mayıs 2018)
40 Tesisat / Mayıs 2018 tesisat.com.tr Warmhaus Dijital Uygulamalarıyla Fark Yaratıyor Ü rünlerini 30’dan fazla ülkeye ihraç eden Warmhaus, tüketici- ler ve iş ortakları ile iletişiminin ve hizmet kalitesinin yükselmesi için akıllı teknolojilerden faydalanarak için dijital alanda fark yaratan uygulama- lara imza atıyor. Warmhaus benimse- diği sıcak iletişim anlayışı ve fark yara- tan uygulamaları ile dijital dünyanın da sıcaklığını artırıyor. Warmhaus’un sektördeki öncü uygulamalarından ilki; Warmhaus Partner uygulaması. War- mhaus ve iş ortakları arasında ilişkileri güçlendirirken ödüllendirme sisteminin takibini sağlayan uygulama, ustalara her devreye aldıkları kombi için puan kazanma şansı sunuyor. Warmhaus Partner uygulaması sayesinde ustalar, devreye alınan tüm kombilerin takibini cep telefonlarından yapabiliyor ve kam- panyaları takip ederek, kendilerine özel kampanya ve tekliflerden faydalanma fırsatı yakalıyor. Türkiye’de bir ilk olan Warmhaus Partner, Android ve IOS işle- tim sistemlerinde çalışıyor. Warmhaus’un bir diğer fark yara- tan uygulaması da “Warmhaus Tüketici Uygulaması”. Tüketicilerin cep telefon- larından 7/24 ve her yerde hizmet alma- larını sağlayan “Warmhaus Tüketici” ile kullanıcılar; vakit kaybetmeden devreye alım, bakım ve servis talebi oluştura- biliyor, kombi ekranında yer alan hata kodunun sebebini öğrenerek basit arı- zalara müdahale edebiliyor. Türkiye’de ilk kez tüketicinin uygulama üzerinden servis çağırmasını sağlayan “Warmhaus Tüketici” ile kullanıcılar yedek parça-iş- çilik fiyatlarını kontrol edip, uygulama üzerinden anında servis çağırabiliyor. Gelen tüm talep ve bildirimler anında ilgili yetkili servisin “Warmhaus Servis Uygulaması”na bildirim olarak düşüyor ve talepler Warmhaus Servis Merkezi tarafından takip ediliyor. Warmhaus Tüketici ile bağlantılı olarak çalışan Warmhaus Servis Uygulaması ise, yet- kili servislerin kullanımına sunulan bir dijital uygulama. Tüketici uygulamasını kullanan bir Warmhaus kullanıcısı servis talebi girdiğinde, ilgili bölgedeki yet- kili servisin telefonundaki “Warmhaus Servis Uygulaması”na anında bildirim düşüyor. Yetkili servis tüketicinin iletişim bil- gilerine ve şikayetin ne olduğuna War- mhaus Servis Uygulaması aracılığıyla ulaşabiliyor ve eğer kullanıcıya yakın ise hızla müdahale edebiliyor. Warmhaus Tüketici ve Warmhaus Servis Uygula- ması ile servisler ve tüketici arasındaki iletişimin gücü arttırılırken, 24 saatte müdahale hedefinin de gerçekleşmesi sağlanıyor. n HABERLER
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=