Tesisat Dergisi 268. Sayı (Nisan 2018)
HABERLER 64 Tesisat / Nisan 2018 tesisat.com.tr DemirDöküm En İyi Müşteri Deneyimi Yaşatan Firma Seçildi D emirDöküm, Türkiye'nin en yüksek müşteri deneyimi ve memnuniyetini sağlayan mar- kalarının belirlendiği A.C.E Awards (Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri) 2018’de sektörünün lideri oldu. Şikayetvar.com'un her yıl kullanıcılarıyla gerçekleştirdiği “Müş- teri Deneyim Endeksi” adını verdiği ve en iyi müşteri deneyimi yaşatan firma- ları belirlemeyi amaçlayan yarışmada DemirDöküm; ısıtma sektöründe Türki- ye'nin en iyi müşteri deneyimi yaşatan firması seçildi. Sektörde yenilikçi, kaliteli, sorun- suz ürünler geliştirmek için son 5 yılda Ar-Ge için toplam 63 milyon TL'lik yatı- rım gerçekleştirdiğini belirten Vaillant Group Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Zeki Kalaycılar, "Her şikayet bir armağandır prensibi ile bundan tam 10 yıl önce 'Tüketici Deneyimi Geliş- tirme Bölümü'nü kurduk. Tüketici dene- yimini 360 derece birbirine bağlı bir ağ olarak kurguladık. 0850 222 1 833 numaralı Müşteri İletişim Merkezimize veya diğer kanallarımıza ulaşan her bir müşterimizin sorununu yüzde 100 müşteri memnuniyeti prensibi ile 24 saat içerisinde çözüme kavuşturmayı hedefliyoruz. Çözüm sonrasında ihtiyaç veya şikâyetin ana nedenleri ile ilgili analizler yapıyoruz. Bu analizlerle de iş süreçlerimizi geliştiriyoruz. Birbirine sıkı sıkıya bağlı bu süreçler sayesinde her geçen yıl müşteri deneyimimizi daha da mükemmelleştiriyoruz. Öte yandan Türkiye genelindeki yetkili satıcı, satış noktası ve yetkili servislerimiz için yıl boyunca belirli periyodlarda düzenli organizasyonlar yapıyor, yeni ürünler, montaj, bakım gibi konularda eğitimler düzenliyoruz. Hizmet kalitemizi kusur- suzlaştırmak için online platformlarda da önemli yatırımlar gerçekleştiriyoruz. Bizi bu ödüle layık gören tüm müşteri- lerimize teşekkür ediyoruz” dedi. Kalaycılar, "İlklerin öncüsü konu- munda olan şirketimizin hayata geçir- diği tüm projelerin odağı müşterile- rimizdir. Günümüz dijital dünyasında, sosyal medya ve online platformlar marka deneyimi açısından büyük önem taşıyor. Akıllı cihazlar sayesinde artık bu tip online platformlara erişim kolaylaştı ve hayatımızda daha da önemli bir yer tutmaya başladı. Özellikle tüketicilerin deneyimlerini diğer kitlelerle paylaşma ve kendini ifade edebilme alışkanlıkları bugün en üst seviyede. Bu doğrultuda tüketicilerin markalar ile ilgili yaşamış oldukları deneyimleri paylaşabildikleri ve seslerini duyurabildikleri Şikayetvar. com platformunu özgün ve önemli bir dijital kanal olarak görüyoruz” açıkla- masını yaptı. n Elite World Asia’da IMCO İmzası E lite World Asia Hotel toplam 1500 kişilik 350 odası, top- lantı salonları, spor ve spa merkeziyle İstanbul Küçükyalı’da kapılarını açmaya hazırlanıyor. Üst düzey teknolojik donatı- larla ülke turizm yatırımları ara- sına kazandırılan projede IMCO A.Ş. tarafından tedarik edilen; EN 12101-3 standardına uygun F300 sınıfında jetfanlar, farklı tip ve özellikte fanlar, EN-15650 CE (ürün), EN 1366-2 (sıcaklık daya- nım testleri), EN 13501-3 (sınıflan- dırma) standartlarında ve ‘’EI 120 (Ve, ho, i ↔ o) S C10000 ’’ sınıflan- dırma kriterlerine uygun yangın damperleri, EN 12101-8 (duman ve sıcaklık kontrol sistemleri), EN 1366-10 (sıcaklık dayanım testleri), EN 13501-4 (sınıflandırma) stan- dartlarında ve ‘EI 120 (Vew, i ↔ o) S 1500 C10000 AA multi’’ sınıflan- dırma kriterlerine uygun duman damperleri, VDI 6022-1, VDI 2167- 1, VDI 3803, DIN EN 13779 stan- dardlarına uygun hijyen sertifikalı, yüksek hassasiyette debi ölçüm özellikli, düşük ses seviyelerine sahip, kontrol kolaylığı ve mini- mum sızdırmazlığa sahip (EN 1751 standardına göre gövde sızdırmaz- lık sınıfı C ve damper kanadı sızdır- mazlık sınıfı 3 - 4) VAV ve CAV üni- teleri, Paslanmaz çelik rezistanslı, iki adet aşırı sıcaklık kesici termik korumalı, EMC 89 / 336 EEC direk- tifine uygun, EN 55014-1, EN 6100- 3-2/3-3 standartlarına göre EMC testleri yapılmış kanal tipi ısıtıcılar ve susturucular kullanıldı n
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=