Tesisat Dergisi 266. Sayı (Şubat 2018)
Tesisat / Şubat 2018 83 tesisat.com.tr “Farkı yaratmadaki ana stratejimiz; sadece ucuz diye alınan kalitesiz ürünler sonucu oluşan mutsuz müşteri olgusuna son vermek” Brilon şehirlerinde iki fabrikası mevcut- tur. Fabrika yatırımlarına devam eden Oventrop’un 3. fabrikasının inşaatı da devam etmektedir. Günümüze geldiği- mizde, Oventrop 4500’den fazla ürün çeşidi ve dünyanın 90 farklı ülkesinde yaygın satış ağına sahiptir. Yenilikçi ve tasarım öncellikli ürünleriyle beraber üstün Alman teknolojisini ve yüksek kaliteye sahip ürünlerini bütün dünyaya ulaştırmaya devam etmektedir. SEKTÖRDEKİ FARKINIZ NEDİR, BU FARKI YARATMA STRATEJİNİZİ ANLATIR MISINIZ? Amacımız sadece üretmek değil, üretirken fark yaratmak ve binalarınıza değer katmaktır. İlk hedefimiz mutlu müşteridir. İkinci büyük hedefimiz yük- sek kalite ve üstün tasarım özellikle- rine sahip ürünlerimizi iş ortaklarımızla müşterilerimize doğru kanallardan ve hızlı ulaştırılmasını sağlamaktır. Artık ürünlerin kaliteli olması yetmiyor, kolay kullanım ve estetik olarak şık görüntü de önemli. Oventrop bu konuya da çok önem veriyor. Geçmişten günümüze alınan birçok tasarım ödülümüz var. Her yıl bir yenisini daha alarak sektörün ilklerine imza atmaya devam ediyoruz. Ürün çeşidimiz o kadar fazla ki 4500’den fazla ürün var; bu bizim için çok büyük bir avantaj. O nedenle ürün satışından çok, işimiz sistem satışıdır. Sektördeki diğer bir farkımız da ürün kalitesi ve kaliteden asla ödün vermeden yolumuza devam etmemiz. Üretim yerimizin sadece Almanya’da olması, sektördeki rakiplerimizle ara- mızdaki kalite farkını karşılaştırma açı- sından önemli bir kriter diye düşünüyo- ruz. Müşteri memnuniyeti önceliğimiz- dir sözünü gerçek hayatta uyguluyoruz. Oventrop, fiyat rekabetinden kay- gılanarak bugüne kadar ürün kalite- sinde veya üretim-işçilik alanında farklı opsiyonlara veya revizyonlara gitme- miştir. Farkı yaratmadaki ana strateji- miz; sadece ucuz diye alınan kalitesiz ürünler sonucu oluşan mutsuz müşteri olgusuna son vermek. Kaliteden ödün vermeyen, yenilikçi tasarım ürünlerini müşterileriyle buluşturarak, mutlu müş- Soldan sağa: Oventrop Export Satış Direktörü Roland Burmeister, OCC Mühendislik Genel Müdürü Osman Doğru, Oventrop Yönetim Kurulu Başkanı Bernhard Schaub ve Ortadoğu, Orta Asya ve Türkiye Oventrop Export Satış Müdürü Mahir Şahin
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=