Tesisat Dergisi 266. Sayı (Şubat 2018)

HABERLER 52 Tesisat / Şubat 2018 tesisat.com.tr Hugo Boss Fabrikasının İklimlendirilmesinde FORM İmzası A lman Hugo Boss’un global yapılanması içindeki en büyük üretim üssü olan İzmir fabrika- sının iklimlendirme ihtiyacı, FORM’un yüksek verimle çalışan CLIVET marka hava soğutmalı soğutma grupları ile sağlanıyor. İzmir'de Ege Serbest Bölge A.Ş. (ESBAŞ)’de 120 bin metrekarelik tesis ve 4 bin kişilik çalışanla serbest böl- genin en büyük kullanıcısı olan Hugo Boss’un iklimlendirme ihtiyacı için top- lam soğutma kapasitesi 1.423 kW olan 2 adet hava soğutmalı CLIVET marka soğutma grubu kullanılıyor. Üretim alanı içinde kullanılan cihaz- lar, EUROVENT A sınıfı enerji verimliliği ile LEED sertifikası için puan kazandırır. Fabrika içerisinde bahçe alanı içinde konumlandırılan cihazlar, enerji verim- liliği konusunda yatırımcıdan tam not alarak projenin taahhüdünü gerçekleş- tiren Omektron Mühendislik firmasına “2017 Yılı’nın En İyi Tedarikçi Ödülü”nü kazandırdı. Dünya üzerinde Hugo Boss’un en büyük üretim alanı olan İzmir fabrika- sında kullanılan Clivet soğutma grup- ları, büyük çaplı projeler tarafından tercih ediliyor. n ODE Yalıtım’a Yeni Satış Direktörü İzocam’ın 2016 Yılı Faaliyet Raporu Galaxy Awards’dan Ödülle Döndü İ zocam’ın kreatif ajansı Crenaworks tarafından tasarlanan 2016 yılı Faa- liyet Raporu, Galaxy Awards tara- fından önemli bir ödüle layık görüldü. “Konforu yaşayan bilir” sloganıyla yola çıkılarak hazırlanan İzocam 2016 yılı Faaliyet Raporu, “Design - Bound Publications” (Dizayn – Bağlı Yayın- lar) kategorisinde, “Covers – Annual Reports: Artistic/Illustrations” (Kapak – Yıllık Raporlar: Sanatsal/Çizim) başlığı altında ‘Honors (Mansiyon) Ödülü’nü kazandı. Konuyla ilgili açıklama yapan İzo- cam Genel Direktörü Levent Gökçe: “Raporumuzu; konseptimize uygun doğru, etkin ve akıcı bir içerik oluş- turmak ve bu içeriği uygun bir tasa- rımla sunmak hedefiyle hazırladık. ‘Bir Bakışta İzocam’, ‘Değerlendirmeler’, ‘Faaliyetlerimiz’ ve ‘Kurumsal Yönetim’ olmak üzere dört başlık belirledik ve bu başlıkları en iyi anlatacak tasarım üze- rine yoğunlaştık. Bu özverili ve dikkatli çalışmalarımız da başarıyı getirdi” dedi. Levent Gökçe, raporda kullanılan özel teknikler hakkında da şu bilgi- leri verdi: “Raporumuzun sunumunda dış alanda yalıtımın değerini anlatan ‘foamboard’ kullandık. Bu teknik ara- cılığıyla yalıtımın İzocam’dan başladığı mesajını vermeyi hedefledik. Ayrıca raporumuzda geri dönüşümlü kağıt kul- landık. Tasarım konseptini geliştirirken ise raporumuzun iç sayfalarında kul- landığımız bar ve rasyo barları, yalıtım malzemesi olan ‘ikon’ ve ‘piktogram’lar- dan oluşturduk. Böylece kurumsal ve çevreci yaklaşımımızı, sürdürülebilirlik özelliğiyle anlatmış olduk.” n İzocam Genel Direktörü Levent Gökçe Y alıtım sektöründeki faali- yetlerini Türkiye’den çıkan global bir marka olma viz- yonuyla sürdüren ODE’nin yeni Satış Direktörü Uğur Yılmazel oldu. Yılmazel ODE’de, önü- müzdeki süreçte şirketin yurtiçindeki tüm satış faaliyetlerini yönlendi- recek isim olacak. 1978 doğumlu olan Yılmazel, Yıldız Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği mezunu. İş haya- tına Vaillant’ta Satış ve Pazarlama Yöneticisi olarak başlayan Yılmazel, daha sonra sırasıyla Ariston Termo Grup’ta Satış Müdürü ve Rima Isı Sistemleri’nde Satış ve Pazarlama Direktörü olarak görev aldı. Son olarak Endo Endüstriyel Donanım ve Otomasyon Sistemleri’nde Genel Müdürlük görevini üstlenen Yılma- zel, İngilizce biliyor. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=