Tesisat Dergisi 266. Sayı (Şubat 2018)

HABERLER 40 Tesisat / Şubat 2018 tesisat.com.tr LUFTSİS A.Ş. İtalyan ACTIONClima SRL ile OEM Üretim Anlaşması Yaptı Alarko Carrier, 3. kez İklimlendirme Sektörünün En Başarılı Markası Seçildi B andırma tesislerinde klima santral ve cihazları ima- latı yapan LUFTSİS A.Ş. İtalyan ACTİONClima ile OEM anlaşması yaptı. Bu anlaşma ile ActionClima S.R.L kendi üretim Fancoil ve diğer HVAC ürünleri “LUFT” markası ile OEM olarak üretecektir. Bu ürünlerin Türkiye içi pazarlama, dağıtım, satış ve satış sonrası hizmetleri LUFTSIS A.Ş.’ye ait olacaktır. LUFTSİS A.Ş. Gn. Md. Uğur Darcan şunları belitti: “ActionC- lima özellikle yüksek kaliteli Fan coiller, standart ve EC motorlu ürünler, yüksek basınçlı terminal üniteler, aksiyel ve radyal fanlı ısı- tıcı / soğutucu apareyler konu- sunda uzman, ürün ve aksesuar çeşit çokluğu olan deneyimli ve uzman bir İtalyan imalatçıdır. Özellikle kontrol ve otomasyon konusunda (merkezi kontrollü FCU, Modbus/ Bacnet uyumlu modeller) çok gelişmiş ürünleri mevcuttur. Deneyimli İtalyan kali- tesini LUFT markamız ile birleş- tirdik. Stok cihaz siparişlerimizi verdik. İlk tanıtımlarını SODEX 2018’de 7-11 Şubat’ta LUFTSİS standımızda gerçekleştirece- ğiz. Aynı zamanda ürün detay katalogları ve LUFTWARE FCU seçim programımız www.luftsis. com sitemizde yer almıştır. Seçim programı detaylı ürün ve aksesuar seçimine imkan vermektedir”. n A larko Carrier, bu yıl dördüncü kez gerçekleştirilen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde, 12 ilde toplam 1.200 kişiyle yapılan görüşme sonucunda iklimlen- dirme sektörünün en itibarlı markası seçildi. Marketing Türkiye dergisi ve Akademetre işbirliğiyle düzenlenen, 46 farklı kategoride şirketlerin itibar ve marka performans ölçümü endeksinin hazırlandığı çalışmada; Alarko Carrier, İklimlendirme Sektörü kategorisinde üst üste 3. kez “Yılın En İtibarlısı” ödü- lüne layık görüldü. 5 Ocak’ta gerçek- leştirilen ödül törenine, Pazarlama- dan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hırant Kalataş, Reklam ve Halkla İlişkiler Müdürü Hüdai Öztürk ve İstanbul Satış Müdürü Koray Fedar katıldı. Törende, markaların tanıtım ve iletişim çalışmala- rına destek veren reklam, halkla ilişkiler ve dijital iletişim ajanslarının temsilcileri de yer aldı. Konuyla ilgili bilgi veren Pazarla- madan Sorumlu Genel Müdür Yardım- cısı Hırant Kalataş, “Halkın görüşleri doğrultusunda sonuçlanan bu araş- tırmada, bir kez daha sektörümüzün en itibarlı markası olarak seçilmekten mutluluk duyuyoruz. Ar-Ge yatırımla- rımızla birlikte, her geçen gün daha da geliştirdiğimiz ürün ailemizle sektöre yön vermeye devam edeceğiz. Alarko Carrier’a bu başarıyı layık gören tüm halkımıza teşekkür ediyor ve markamızı bu araştırmada liderliğe taşımak için emek veren tüm çalışanlarımızı gönül- den kutluyorum” dedi. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=