Tesisat Dergisi 266. Sayı (Şubat 2018)

HABERLER 28 Tesisat / Şubat 2018 tesisat.com.tr E.C.A-Serel Yetkili Servisleri İstanbul’da Buluştu Baymak Koç Üniversitesi Öğrencileriyle Buluştu Y eşilköy Polat Renaissance Otel’de 08-11 Aralık 2017 tarihle- rinde E.C.A- Serel Yetkili Servis Toplantısı gerçekleştirildi. Yurt gene- linde E.C.A. Yetkili Servislerinin katılım sağladığı öz değerlendirme toplantı- sında 2017 yılı değerlendirmesi, 2018 yılı hedefleri, 5 yıllık stratejik planlar, hizmet ve sektörel değerlendirmeler yapıldı. Elginkan Holding ve Elginkan Vakfı Başkanı Gaye Akçen, Üretici ve Satış Şirketlerinin Yetkilileri, Emar A.Ş. Genel Müdürü Ekrem Erkut, tüm çalışanlar ve yetkili servisler bir araya gelerek hem 2017 yılını değerlendirdi hem de 2018 yılı için motivasyon sağladı. Toplantıda konuklara, E.C.A-Serel markalı ürünlerin üretim, satış ve pazarlamasını yapan Elginkan Topluluğu’nun “Daima Kalite ve Yıllarca Beraber” ilkelerine verdiği önem ve bakış açısı vurgulandı. Top- lantı, ‘“İşimiz Hizmet, Gücümüz E.C.A” temasıyla gerçekleştirildi. Toplantı kapsamında müşterilerin hizmetine sunulan E.C.A Mobil Hizmet uygulaması tanıtımı yapılarak, dijital- leşen dünyada geleceğimiz, Türkiye’de bir ilk olarak uygulanan E.C.A markalı armatürlerde 20 yıl garanti hakkında bilgiler sunuldu. Toplantının son kıs- mında müşteri memnuniyeti ve yetkili servis hizmetlerinin en önemli unsuru “iletişim” konusunda Prof. Dr. Üstün Dökmen’in paylaşımları ile müşteri bek- lentilerindeki değişimi ve müşterinin önemini içeren interaktif bir seminer düzenlendi. “Yıllarca Beraber” ilkesiyle yetkili servisleriyle de uzun yıllar birlikte çalı- şan Elginkan Topluluğu, bu kapsamda toplantıda servislerine teşekkürlerini sunarak 58 yetkili servisine 10-20-30. yıl kıdem ödüllerini takdim etti. “Emar A.Ş. Yetkili Servis Tanıma Takdir Sistemi” kapsamında müşteri memnuniyeti, hizmet kalitesi kriterleri ile belirlenen “Yılın Servisi, Yılın Bölge Servisi ve Yılın Başarılı Servis Teknis- yeni” kategorilerinde başarılı servisler belirlendi ve ödül töreni düzenlendi. • Yılın Yetkili Servisi Ödülü, Çorlu Servisi Göksel Ergün’e Elginkan Holding ve Elginkan Vakfı Başkanı Gaye Akçen tarafından, • İstanbul, Ankara, İzmir Bölge Yılın Başarılı Servis Ödülleri, Zeytinburnu Servisi Ercan Küçükaraba, Konya Servisi İbrahim Tana, Alanya Ser- visi Fevzi Olgun’a Emar A.Ş. Genel Müdürü Ekrem Erkut tarafından, • Yılın Servis Teknisyeni Ödülü, Esenler Servisi Teknisyeni Serhat Doğan’a en kıdemli servislerden Kayseri Servisi Faruk Vural tarafın- dan sunuldu. Gala gecesinin devamında yetkili servisler yoğun iş gündeminden uzak- laşıp Türk Sanat Müziği Sanatçısı Safiye Soyman ve partneri Faik Öztürk ile keyifli vakit geçirdiler. n B aymak, geleceğin mimarların- dan Koç Üniversitesi’nin öğren- cileriyle Mülakat Simülasyo- nu’nda bir araya geldi. Baymak’ın İnsan Kaynakları ekibi öğrencilere profesyo- nelliğin gerekliliklerini kendi deneyim- leri ve kurum uygulamalarından örnek- lerle anlattı. Türkiye’nin verimli şekillen- mesine katkıda bulunmak hedefiyle Koç Üniversitesi’nin öğrencilerin katkılarıyla düzenlendiği Mülakat Simülasyonu’na tüm bölümlerden yaklaşık 300 öğrenci katılım gösterdi. Simülasyonda öğren- ciler ile kariyer hedefleri, beklentileri, umutları ve kaygıları üzerine birçok soruyu yanıtlayan Baymak İnsan Kay- nakları Müdürü ve İnsan Kaynakları Uzmanı aynı zamanda Baymak İnsan Kaynakları ekibinin, öğrencilerin bek- lentilerini karşılama noktasında katkı sağlamak için her zaman hazır oldukları mesajını da iletti. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=