Tesisat Dergisi 263.Sayı (Kasım 2017)
Tesisat / Kasım 2017 87 tesisat.com.tr “Bu yeni yapılanma ile 2022 hedefimiz, ihracatımızı hızla artırarak Avrupa’nın en büyük genleşme tankı imalatçısı konumuna gelmek, Türkiye pazarında ise liderliğimizi pekiştirerek devam etmek” Nema Winkelmann Düzce Fabrikası Winkelmann’da da 3 ay önce Genel Müdür olarak göreve başladım. Nema Winkelmann Yönetim Ekibi ola- rak 2022 yılına kadar gerçekleştirmek üzere üç ana hedefimizi belirledik; • Çalışanların işe severek ve koşarak geldiği, • Müşterilerimizin çalışmaktan çok mutlu olduğu, hızlı, dinamik ve güler yüzlü hizmet aldığı • Avrupa’nın en iyi, en rekabetçi ve en büyük genleşme tankı imalatçısı bir şirket yaratmak. Tabii işin daha çok başındayız ve gen- leşme tankı pazarı tüm dünyada rekabetin çok olduğu bir pazar, işimiz hiç kolay değil ancak ne yapacağımızı ve nasıl ilerleyece- ğimizi iyi biliyoruz. Winkelmann gibi güçlü bir grubun parçası olmak da işimizi kolay- laştırıyor. WİNKELMANN GRUBU HAKKINDA BİRAZ BİLGİ ALABİLİR MİYİZ? Winkelmann 1898’de, Almanya’nın Ahlen şehrinde, metal işleme üzerine kurul- muş olan ve genelde çelik mutfak eşyaları üzerine üretim yapmış bir aile firması. Şu anda üç sektörde faaliyette. Biri tank ve benzeri ekipmanları üreten Reflex’in de olduğu sektör. Diğeri otomotiv sektörü. Bir diğeri de uçak ve uzay sanayine yönelik üretim yaptığı sektör. Şirketin global olarak toplam cirosu 557 milyon Euro civarında. Reflex markanın en vizyoner ve yenilikçi şirketi. Nema kombi, kazan ve hidrofor ima- latçılarına statik genleşme tankları üretiyor. Nema da Winkelmann grubunun Avustral- ya’dan, Güney Kore’ye kadar Nema markası ile ihracat yapan üç markasından bir tanesi. YENİ NEMA’DAN VE YAPILANMADAN BAHSEDER MİSİNİZ? Yeni yapılanma kapsamında üç marka da Winkelmann Building & Industry çatısı altında olacak. Bunlardan biri Reflex, diğeri OEM için ürettiğimiz ürünler için kullana- cağımız Winkelmann, bir diğeri de Nema markası. Bu yeni yapılanma bizim için bir fırsat. Düzce’de son teknoloji, robotik sistemlerle üretim yapan ve 80 çalışanı ile yaklaşık 600.000 adet genleşme tankı üreten Nema için gelecek 5 yıl içinde 3 milyon adet tanka ulaşma şansı demek. Geçmişte de Nema olarak tüm dünyaya ürün satıyordunuz, şimdi ne değişti diyor- sunuz değil mi? Şimdi yeni bir Nema yaratmak için yola çıktık, yeni bir marka konumlaması ve yeni bir kurumsal kimlik, logo çalışması yaptık ve Şubat 2018 Sodex Fuarı ile birlikte bu yeni Nema kimliğini, kurumsal görüntü- sünü, yeni anlayışımızı ve yeni bakış açımızı, yeni vizyonumuzu dünyanın her yerinde katıldığımız fuarlarda müşterilerimizle buluşturacağız. Bu değişim sadece kurumsal kimlik ve logodan oluşmuyor, müşteriyi odağımıza alarak Nema’yı dünyaya tamamıyla açmak
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=