Tesisat Dergisi 246. Sayı (Haziran 2016)
SÖYLEŞİ 84 Tesisat Dergisi Sayı 246 - Haziran 2016 Stratejilerinde önemli bir konumda bulunan Türkiye’deki yatırımlarını sürdürmeye devam eden Daikin, dünyada iklimlendirmenin, havanın, klimanın ne olduğunu ve çalışma prensiplerini ziyaretçilerine deneyimleterek öğreten 4 tane Solution Plaza’dan birini de Eylül 2015’te İstanbul’da açtı. “Nihai hedefimiz arasında Türkiye’yi bölgenin iklimlendirme üssü yapmak var” diyen Daikin Türkiye Ceo’su Hasan Önder, Daikin’in Türkiye stratejisini, yatırım ve hedeflerini dergimize anlattı. “Hedefimiz Türkiye’yi Bölgenin İklimlendirme Üssü Yapmak” Daikin Türkiye Ceo’su Hasan Önder: Hasan Önder Daikin Türkiye CEO’su Öncelikle Daikin SoluƟon Plaza fuha 7stanbul 7klimlendirme Deneyim Merkezinizin kuruluƔ kararŦ sürecini ve açŦlŦƔŦndan bugüne kadar ge- çen zaman içindeki faaliyetlerinizi ve sonuçlarŦnŦ deŒerlendirir misiniz? Burada yapŦlan çalŦƔmalar hakkŦnda genel bir bilgi verir misiniz? 91 yŦllŦk tarihinde pek çok yenilik ve icadŦ sektörü- ne kazandŦran Daikin’in inovaƟf kimliŒini yansŦtan SoluƟon Plaza’yŦ, iki yŦl süren detaylŦ bir çalŦƔmanŦn sonucunda faaliyete geçirdik. Bu merkez kŦsa sürede de hem iklimlendirme deneyim merkezi hem de bir buluƔma noktasŦ oldu. Bu merkez sadece bizim için deŒil, sektörümüz açŦsŦndan da büyük bir önem taƔŦyor. Çünkü dünyada iklimlendirmenin, havanŦn, klimanŦn ne olduŒunu ve çalŦƔma prensiplerini ziyaretçilerine deneyimleterek öŒreten sadece 4 tane SoluƟon Plaza var. Japonya ve Çin’e yapƨŒŦmŦz ziyaretler sŦrasŦnda oldukça etkilendiŒimiz, ziyaretçilerine oldukça faydalŦ bilgileri, eƔsiz bir deneyim ķrsaƨ ile birlikte sunan bu merkezlerden birini Türkiye’de açabilmeyi hayal eƫk. Sonunda Eylül 2015’te bu hayalimizi gerçekleƔƟrdik ve Daikin SoluƟon Plaza fuha 7stanbul’u açƨk. Japon- ya’da Tokyo ve Osaka’da, Çin’de ise bangay’da bulunan
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=