Tesisat Dergisi 241. Sayı (Ocak 2016)

Türkiye'deki ısıtma sektöründeki faali– yetleriniz hakkında bilgi verir misiniz? Mevcut ürün gamınızı yeni ürünler, cihazlar ve sistemlerle geliştirmeyi düşünüyormusunuz? Danfoss ısıtma Bölümü hem konut ve ticari bina ısıtması hem de bölgesel ısıtmaya hiz– met eden verimli, konfor odaklı ve çevreci ekipmanlar ve ürünlere sahiptir. Termostatik radyatör vanaları, oda termostatları, kalorimetreler, balans vanaları, motorlu vanalar, kontrol vanaları, yerden sulu ısıtma komple sistem çözümleri, elektrikli yerden ısıtma çözümleri, buz ve kar eritme sistemleri, basınç/akış kontrol ekipman– ları, sıcak su bina giriş veya daire kat istasyonları, eşanjörler, ısı pompaları ve otomatik kontrol ekip– manlarını başlıca ürünler olarak sayabiliriz. 2000 yı­ lında güneş enerjisi ve güneş pilleri alanına da girdik. Danfoss'un önemli bir özelliği de çevreci ürünlere sahip olmasıdır. Ürünleriyle yüzde 70>1ere varan karbon salınımını azaltan , %30'1ara varan enerji tasarrufu sağlayan faydalar sunmaktadır. Danfoss olarak çevreci ve enerji tasarruflu ürün– ler üreten bir firma olmanın avantajını da biz bu nedenle yaşıyor ve hızla büyüyoruz. Çünkü enerji verimli ürünler kullanım bilinci artıyor, enerji ve– rimli sistemler kullanımı yeni yapılarda zorunlu hale geliyor, sanayide artan üretim maliyetleri için enerjinin verimli kullanılmasına yönelik revizeler yoğunlaşıyor, konutlarda artık ısınmada tasarruflu SÖYLEŞİ ürünler tecih ediliyor. Tüm bu gelişmeler Danfoss'a her sektörde olan talebi artı­ rıyor, farkımızı ve farklılığımızı çok kolay bir şekilde anlatıp tüm yatırımcılar için hızla tercih edilen bir marka haline gelmiş durumdayız. ısıtma sektörüne yönelik en büyük katkımız, Danfoss TR olarak bu yıl baş­ lattığımız e-learning eğitim modülüdür. Danfoss olarak hem sektörde farkımızı bu alanda da gösteriyoruz, hem de binlerce mühendisimizin mesleki gelişimine katkıda bulunuyoruz. E-Lear– ning sistemi: 20 tane Türkçe, yaklaşık S00'e yakın İngilizce olmak üzere sektöre, tüm müşterilere, isteyen herkese, istedikleri gibi, bütün ürünler– de ve dünyada uygulanan tekniklerin anlatıldığı on-line eğitimleri Ocak 2016 itibariyle başlattık. Sektörümüzde başka bir farklılık yaratan uygu– lamayı daha başlattık. Artık 24 saat içerisinde müşterilerimizin şikayetlerine çözüm sağlar hale geldik, bunun için personel ve alt yapı yatırımla­ rımızı tamamladık. Sektörümüzde en gelişmiş CRM sistemi olan sa– lesforce.com' u sistemimize adapte ettik, bunun için 3 ay ekiplerimiz çalıştı. Şu an sektörümüzün en iyi CRM programı ve en nitelikli ekibine sahibiz ki bu da müşteri menuniyetinde bizi hep bir adım önde kılmaktadır. Bu yıl NovoCON ile balanslamada yeni bir çığır açan ürünü sunuyoruz. Yeni kat istasyon mo– dellerimiz ile sıcak su konforunu ve verimliliğini en üst noktaya taşıyoruz. Ayrıca yeni otomatik kontrol cihazlarımız ile kullanıcıya verimli, dijital ve estetik cihazlar sunuyoruz, akıllı telefonlar ile artık evlerindeki dijital termostatik radyatör va– naları her oda için ayrı ayrı uzaktan kontrol eder ve ayarlayabilir hale geldiler. Satış sonrası servis hizmetleri konusunda pazardaki diğer şirketlerle karşılaştırdığınızda Danfoss'un farklı uygulaması var mı, olacak mı? Danfoss artık satış sonrası hizmetlerde rakiplerine önemli fark atacak konuma gelmiştir. Türkiye'nin Tesisat Dergisi Sayı 241-Ocak 2016 83

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=