Tesisat Dergisi 241. Sayı (Ocak 2016)
HABERLER Alarko Carrier, Sektörünün En İtibarlı Markası Seçildi İklimlendirme sektörünün öncü şirketlerinden Alarko Carrier, bu yıl ikinci kez gerçekleştirilen "The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödül– leri" kapsamında, iklimlendirme sektöründe birinciliği elde etti. Marketing Türkiye ve Aka– demetre'nin, 36 sektördeki şirketlerin itibar ve marka performans ölçümü endeksini hazırladığı çalışma sonucunda; Alarko Carrier, kendi sektö– ründe marka değerini ve itibarını en çok artıran kuruluş seçildi. 8 Ocak'ta yapılan ödül törenine, şirketi temsilen Alarko Carrier Genel Müdü– rü Önder Şahin, Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hırant Kalataş ile Reklam ve Halkla İlişkiler Müdürü Hüdai Öztürk katıldı. Tö– rende, bu başarının paydaşları olan, markanın tanıtım ve iletişim çalışmalarına destek veren reklam, halkla ilişkiler ve dijital iletişim şirketle rinin temsilcileri de hazır bulundu. Konuyla ilgili bilgi veren Alarko Carrier Genel Müdürü Önder Şahin, "Alarko Carrier, Türkiye genelinde marka bilinirliği, yakından tanınma, güven duyulma, farklı olma, tavsiye edilme, ti– cari faaliyetlerin desteklenmesi, sosyal sorum– luluk çalışmaları ile iletişim ve reklam kampan- yalarının beğenilmesi kriterleri üzerinden yapı lan araştırmada, iklimlendirme kategorisinde liderliği elde etti. Bu liderliğin, tamamen halkın tercih ve görüşleri sonucunda elde edilmesi, al– dığımız ödülü bugüne kadar ki ödüllerden fark– lı ve anlamlı kılıyor. Türkiye genelinde yürütü– len çalışmadan elde ettiğimiz sonuç, bizi daha da iyilerini üretmeye, yaratmaya teşvik ediyor. Alarko Carrier markasını sektöründe liderliğe taşıyan halkımıza teşekkürlerimizi sunuyor, bu başarıda payı bulunan tüm Alarko Carrier men– suplarını, reklam ajansımız marka ve iletişim danışmanlığı hizmeti aldığımız A&B İletişim'i gönülden kutluyorum" dedi. 'Küresel İklim Değişikliği'Yarışmasının Finalistleri 2016 Takviminde İklimlendirme sektörünün lider şirketlerinden Alarko Carrier'ın "Küresel İklim Değişikliği" te– malı fotoğraf yarışmasında finale kalan 13 fo– toğraf, Alarko Carrier ve Toshiba'nın 2016 masa takvimlerinde yer aldı. Çalışmalarında çevre duyarlılığını ana hedef olarak belirleyen ve "Küresel İklim Değişikliği" temasıyla değişen iklim koşullarına dikkat çek– mek isteyen Alarko Carrier, bu yıl ikincisini dü– zenlediği fotoğraf yarışmasını geleneksel hale getirerek, sürdürülebililiğin şirket kültüründeki önemini ortaya koyuyor. 64 Tesisat Dergisi Sayı 241 - Ocak 2016 - ~ - 11Kuresel lklım Değışıklığı" FOTOG RA~i YA RI ŞMAS 1
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=