Tesisat Dergisi 241. Sayı (Ocak 2016)
GÜNCEL ve Pazarlama Stratejileridir. Konferans takvimi boyunca ayrıntılı olarak incelenecek gündemin en sıcak konularından biri de, "İtalya'daki Konut ve Endüstri Tesisatları Pazarı Üzerindeki İlk Tahmin ve Periyodik Raporu"nun sunulması; bununla beraber ANGAISA, ASSISTAL 3 , ASSOTERMICA4 ve MCE - Mostra Convegno Expocomfort'un yeni enerji etiketi ve ekotasarım ölçümleri için özel ortak projesi olan "Terme Evolution-lsıl Evrim: Yeni Kurallar - Yeni Fırsatlar" olarak adlandırılan tanıtım turunun pazar değerlendirmesi olacak. MCE fuarında, "Mostra Convegno Expocomfort 2016 Percorso Efficienza & lnnovazione ve Oltre la Classe A", yani MCE 2016, verimlilik ve yenilik ya– ratma rotası ve A sınıfının ötesi konularına tekrar dönülmüştür. İşletmelerin teknolojik mükemmeli– yetlerini öne çıkartmayı amaçlayan, sinerji yaratan ve birbirini tamamlayan etkinlik, ilk olarak binanın tamamını kaplayan Salon 2'de bir araya gelecektir. Bir kez daha ev ve bina otomasyonuna tahsis edilen bir sergi alanıyla beraber ANIE ve ANIE RINNOVABILI ticaret derneklerinin ortak katılımıy la organize edilen "That's Smart - İşte bu Akıllı" konferansı da MCE'de önemli bir nokta olacak. Fuardaki bir başka yenilik de MCEMASTER, tesisat– çılara yönelik fiziksel ve on-line toplantı alanıdır. İtalya'nın ana ticaret organizasyonları tarafından gerçekleştirilen girişimlerin listesi kaçırılmamalı dır. ANGAISA İtalya Sıhhi Tesisat Cihazları Bayi– leri, HVAC, Zemin kaplaması, Seramik ve Banyo Armatürleri ve Malzemeleri Derneği CasANGAISA ve ANIMA, İtalya Mekanik, Mühendislik ve İlgili Endüstriler Derneği tarafından temsil edilecek ve bir kez daha kendilerine ayrılmış özel bir salonları olacaktır. 24 Tesisat Dergisi Sayı 241 - Ocak 2016 MCE - Mostra Convegno Expocomfort 2016'nın önemli olan özelliklerinden biri de ISO 20121, "Etkinliklerin Sürdürülebilir Yönetim Sistemleri" uluslararası standarda göre belgelenmiş ilk İtal yan fuarı olmasıdır. Bu hedeflerle paralel olarak, MCE 2016 tarafından geliştirilen bazı etkinlikler içinde tüm elektronik davetiyelerin on-line olarak e-posta ile gönderilmesi, kağıt kullanma– yarak çevreye yaptığı küçük bir jest olarak öne çıkmaktadır. Mostra Convegno Expocomfort; iki yılda bir düzenlenen konut ve sanayi için ısıtma, iklimlen– dirme, soğutma, donanım, valflar, sıhhi tesisat teknolojisi, banyo, su arıtma, takımlar, yenilene– bilir enerjiler ve hizmetlere tahsis edilmiş ulusla– rarası bir fuardır. İtalya'nın ilk ticaret fuarı olarak 1960'da kurulan MCE, referans pazarlar arasındaki gelişmeyi takip etme kabiliyeti, teknik eğitim ve politika alışverişi ve görüşmeleri sayesinde sektö– ründe 50 yıldır lider konumdadır. Mostra Convegno Expocomfort güncel portföyü dünyanın 43 ülkesinde S00'den fazla etkinliği kapsayan 2014 yılında genel katılma rakamları 7 milyon katılımcıyı aşan dünyanın önde gelen fuar, ticaret şovları ve konferanslar düzenleyicisi Reed Exhibitions'un bir ticari markasıdır. Dünyada 41 şubesi olan Reed Exhibitions şirketi 43 endüstri dilimine hizmet vermektedir. Reed Exhibitions işletme sektöründe profesyonel bilgi ve iş akışı çözümleri lider sunucusu olan RELX Group plc grubunun bir parçasıdır. ■
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=