Tesisat Dergisi 24. Sayı (Kasım-Aralık 1996)

Pietro DUL/O SÖYLEŞ İ■INTERVIEW GIACOMiNi SATIŞ MÜDÜRÜ PIETRO DULiO: GELECEKTE PAZAR PAYIMIZI ARTTIRACAGIMIZA ■ INANIYORUZ S. BULAK : 1992 yılında, Giacomini'nin Türkiye pazarına girmesine karar verirken sizi etkileyen faktörler nelerdir? 1996 yılına geldiğimizde, aradan geçen 4 yıl ikçai rnadr eı nkı iz ı ng es loinş umçel al er ırni ı dg eöğze röl ne nüdni dr ier mb ius li nu inzd? u r a r a k bP.üDy üUkLoI Ol a n: Tçüorkk iöyne epma zl ai rbı , isr üpreakzlai rg eollidş eunğ vuei açliınmbkua ppaaszi taersai girmeye karar verdik. Bu pazara girmek için aldığımız karar vbeu ssaernfee tl et irğiiçmi ni zd teübmü yç aübkavl aeri si çt ii kn rsaornl ı dbei rr ehc e m u t l u y u z ç ü n k ü ızla ilerleyen satış büyümemiz var ve gelecekte pazar payımızı arttıracağımıza inanıyoruz. aSk. s Be sUu aLrAl a Kr ı n :TAü rğkıiryleı pkal zı aürrı nedt ai mk iiunl iazş t ıoğlıas na t ıvş amni ka t avreı yv ae pkmo na yu ımduü şs üi zni nd üi çğiünnyüezt ebralşi kdaü pz re oyjdeel emr vi ?e Bg iur i pş iamz al err ii çniinz var mı? Pil.eDuUlaLştIıOğ : Temel ürünlerimiz (topvanave radyatör vanası) ımız cirodan çok memnunuz fakat ortağımızın pGrioafceoskyl oi mn ae ,l lGi ği ai cvoes t iaşrbvi rel Gi ğiia cvoeg rdeee ny' ei nn di eüpr üi ynalsearyi ma gi zi r mo leasni münasebetiyle, ciromuzu arttıracağımıza inanıyoruz. Türkiye pazarı, sürekli gelişen ve alım kppasitesi büyük olan çok önemli bir pazar olduğu için bu pazara girmeye karar verdik. Bu pazara girmek için aldığımız karar ve sarfettiğimiz tüm çabalar için son derece mutluyuz. Giacoklima'nın yakın bir gelecekte, düşük fiyatına bağlı olarak, yaz ve kış hem ısıtıcı hem de soğutucu olarak kullanılabilirliği de göz önüne alınırsa tanınmış bir sistem oGlaiaccaoğsıttaarhmisien ehdaiylmlieekstnedekir,. tamamen önceden kurulmuş olarak temin edilen, çeşitli aksesuarlar ile donatılmış ve test eGdiailcmoigşroeleann diseevruimygseulnbifriysiasttevmedbira. sit sistemi ile gerekl i yerlerde yaygın bir biçimde kullanılabilir. Ortağımızın bu yi neanni ıüyroürnvl ee rdial eh aTsüornkri yaeg' deel ebnüeyküs ekl büirr übnalşearri ımeilzdien es da te c e ğ i n e ışlarını da arttıracağına inanıyoruz. Sor.gBanUi LAK : İtalya dışında hangi ülkelerde satış zasyonunuz var? İtalya ve bu ülkeler itibariyle vana pazarındaki gelişmeleri değerlendirir misiniz? ________________T_E_s_ıs_AT_..D:....E::RG_ls_ı_s_A_Y_l _24_________ ______ _

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=