Tesisat Dergisi 239. Sayı (Kasım 2015)
SÖYLEûú 133 Tesisat Dergisi Say× 239 - Kas×m 2015 ihtiyaç duyabilecekleri her üeyi tek bir çat× alt×nda, en uygun fiyatlarla sunan bir pera- kende markas×y×z. Türkiye’de üehirleümenin artmas×, nitelikli konut sektöründeki h×zl× geliüim, teknolojiye eriüimin artmas×; dina- mik ve trendleri yak×ndan takip eden genç nüfus potansiyeli gibi faktörler tüm Türkiye çap×ndaki h×zl× büyüme ve maùazalaüma yat×r×mlar×m×z×n ard×ndaki gerekçelerden baz×lar×. 2000 y×l×nda dünyan×n en önemli ev geliü- tirme perakendecisi Kingfisher Grubu ile yapt×ù×m×z stratejik ortakl×ù×n da katk×lar×y- la, modern perakendenin tüm olanaklar×n× müüterilerimizin hizmetine sunuyoruz. Tüm planlamalar×m×z×; müüterilerimize daha kolay ve rahat al×üveriü imkan× sunmak üzere yap×yoruz. Ürün seçimlerimizde ve maùaza tasar×mlar×m×zda günümüz tüketicisinin al×üveriü önceliklerini belir- leyen h×z, kolayl×k, keyif, fark gibi etkenleri dikkate al×yor ve müüteri memnuniyeti ve sadakatini saùlayacak uygulamalar× hayata geçiriyoruz. Örneùin, 10 y×l× aük×n bir süredir internetten sat×ü yap×yoruz. Sektörde e-ticarete giren ilk marka olduùumuzu gururla söyleyebilirim. Geçtiùimiz 10 y×l içinde e-ticaret alan×nda oldukça ciddi bir büyüme gerçekleüti ve Koçtaü olarak biz de bu büyümedeki ye- rimizi ald×k. Koçtaü dijitalleüme alan×nda önemli bir yol kat etti. Türkiye’nin en dijital üirketlerini belirlemek amac×yla Accenture, Vodafone, Boùaziçi Üniversitesi, Orta Doùu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) ve Türkiye Biliüim Vakf× ile beraber hayata geçirilen “Accenture Dijitalleüme Endeksi” araüt×r- mas×n×n sonuçlar×na göre, üirketimiz yüzde 80’in üzerinde endeks oran× ile Türkiye’deki ‘Dijitalleüme Öncüleri’ üirketleri aras×nda yer ald×. ûirketimizin ‘Dijitalleümede Öncü’ üirketler listesine girmiü olmas× bu konu- daki vizyonumuzu ve öncülüùümüzü ortaya koymas× aç×s×ndan hepimiz için heyecan ve cesaret verici bir durum. Yine sosyal medya konusunda da oldukça h×zl× aksiyona geçen bir marka olduk. Facebook, twitter ve instagram gibi sosyal medya kanallar×nda çok h×zl× harekete ge- çerek, sektördeki ’ilk’ kullan×mlar× Koçtaü olarak biz gerçekleütirdik. Bulunduùumuz sektörde sosyal medya kullan×m× aç×s×nda Koçtaü aç×k ara lider konumunu devam ettiriyor. Mobil trendler de bizim için çok önem ka- zanm×ü durumda. Örneùin, bu sene mobil sat×ü ciromuzu geçen seneye göre %110 büyütmeyi baüard×k. Her ay web sitemizi 1 milyondan fazla kiüi ziyaret ediyor. únternet ve telefonla sat×ü konular×nda sektörümüzde ilk ataùa geçen üirket her zaman Koçtaü ol- muütur. Bugün geldiùimiz noktada teknolojik trendlere verdiùimiz önceliklerin ve müüteri odakl× çal×ümalar×m×z×n karü×l×ù×n× almaya baülad×ù×m×z× söyleyebilirim.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=