Tesisat Dergisi 239. Sayı (Kasım 2015)
SÖYLEûú 132 Tesisat Dergisi Say× 239 - Kas×m 2015 “Tüketicilerin Akl×na Gelen úlk Marka Olma Yolunda H×zla úlerliyoruz” Koçtaü Genel Müdürü Alp Önder Özpamukçu: Alp Önder Özpamukçu Koçtaü Genel Müdürü Tüketicilerin evleri, ofisleri, bahçeleri k×saca tüm yaüam alanlar× için ihtiyaç duyabilecekleri her üeyi tek bir çat× alt×nda sunan bir perakende markas× olan Koçtaü’×n içerisinde bulunduùu pazar Türkiye’de 10 milyar dolara yaklaüan büyüklüùe sahip. Bu pazarda 21 ilde 45 maùazas× ile beraber faaliyetlerini sürdüren Koçtaü, tüketicinin akl×na gelen ilk marka olmak için çoklu kanal stratejisine ve müüteriyi odak noktas×na koyan projelere aù×rl×k veriyor. Koçtaü Genel Müdürü Alp Önder Özpamukçu , Koçtaü’×n proje ve hedeflerini bizler ile paylaüt×. Koçtaü, faaliyet gösterdiùi sektörde nas×l bir konuma sahip? ûirketiniz aç×s×ndan pazar deùerlendirmesi ya- parak, beklentilerinizi aç×klarm×s×n×z? Koçtaü, organize perakende sektörünün en önemli geliüim alanlar×ndan biri olan ev geliütirme pazar×n×n lider oyuncusu ko- numunda. Perakende sektörü genel olarak Türkiye’nin en büyük dördüncü sektörü. Buna baùl× olarak ev geliütirme pazar× da büyüyen nüfus, artan üehirleüme ve gelir seviyesinin yükselmesiyle birlikte yerli ve yabanc× yat×r×mc×lar×n da ilgisini çekmeye devam ediyor. Koçtaü’×n da içerisinde bulunduùu bu pazar Türkiye’de 10 milyar dolara yaklaüan büyüklüùe sahip. Ancak bunun sadece yüzde 13’ünün organize olduùundan bahsedebiliriz. 21 ilde 45 ma- ùazam×zla beraber sektörde aç×k ara lider olarak faaliyetlerimize devam ediyoruz. Bugüne kadar ne gibi farkl× ilklere imza att×n×z ve nas×l bir vizyona yat×r×m yaparak ilerliyorsunuz? Koçtaü olarak tüketicilerin evleri, ofisleri, bahçeleri k×saca tüm yaüam alanlar× için YAPI TEKNOLOJµ DOSYASI
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=