Tesisat Dergisi 239. Sayı (Kasım 2015)

SÖYLEûú 119 Tesisat Dergisi Say× 239 - Kas×m 2015 üehirlerinde ilgi gören bir seçenek. Toz yak×c× brülörlerimiz oransal modülasyon teknolojisi ile yüksek verimlilikle ve düüük emisyon deùerleri ile çal×ü×yor. Yerli kömürü- müzün de kullan×m×yla enerji maliyetleri düütüùü gibi hem sanayi iületmelerimiz hem ülke ekonomisi kazançl× oluyor. Çift yak×tl× brülörlerimiz ile de gaz ve moto- rin birlikteliùini saùlayarak, üretimin dur- mamas×n× ve üretimmaliyetinin düümesini saùl×yoruz. Herhangi bir yak×t×n olmamas× halinde diùerinin kullan×ma sokulmas× ile üretim maliyetini azalt×c× çözümler geliüti- riliyor. Proses yanma ünitelerimiz de 1:20 modülasyonlu prensipte olup, benzer ithal ürünlerle k×yaslanamayacak maliyet de olduùundan özellikle tekstil sektöründe aran×lan gaz yak×c×lar. Bayi yap×lanman×z ve servis hizmet- leriniz ile ilgili bilgi verir misiniz? Teknolojinin geliüimi, iletiüimin ve ulaü×- m×n bu denli kolaylaümas× ile ülkemizde ve dünyada daù×t×m kanallar×nda ciddi deùiüiklikler oldu biliyorsunuz. Bundan 20,30 sene evvel daù×t×m kanallar× üreti- ciden tüketiciye üç, dört sat×ü noktas× ile gelirdi. Günümüzde ise üretici ile tüketici aras×nda hiçbir arac× kalmad×. Bayilenme yap×lanmas× sektörümüzde çok çeüit üretim yapanlar ve tüketim ürünleri için geçerli olabiliyorken ki mesela radyatör, hidrofor gibi, brülör ve kazan imalatç×lar×nda bayi aù×na pek rast- lanm×yor. Proje bazl×, ihale odakl×, üretici hedefli sat×ülar olduùu için teknik verimlilik aç×s×ndan al×c× ile üre- ticinin ayn× masada oturmas× gerekebiliyor. Sat×ü sonras× servislerimiz ise bizim en çok önem verdiùimiz partnerlerimiz. On- lar×n pek çok ildeki varl×ù× karü×l×kl× ürün ve sat×ü sonras× güveni oluüturmam×zda büyük önem taü×yor. Senelerdir üzerinde hassas çal×üt×ù×m×z, yap×lanmalar×na teknik donan×mlar×na dikkat ettiùimiz servislerimiz bizim sahadaki elimiz gözümüz. Ülke çap×n- da 90’×n üzerinde yetkili servisimiz mevcut. úliükilerimizin daima iyi servislerimiz bizim son tüketici ile aram×zdaki organik baù×m×z. Mümkün olduùunca hizmet yeterlilik belgesi olan ya da bu altyap×da olan yetkili servis arkadaülar×m×zla çal×ü×yoruz. Bu da bize gerçekten hizmette kaliteyi ve devaml×l×ù× getiriyor. Gerek teknik donan×mlar×n× ge- rekse bilgilerini zaman içinde tart×yor ve ihtiyaçlar× doùrultusunda eùitim ve teknik destek vererek tüketiciye en iyi hizmeti vermelerini amaçl×yoruz. úthalat ve ihracat×n×z ile ilgili bilgi verir mi- siniz? Bayilenme demiüken ihracat ayaù×m×zda bayilenme etkin bir üekilde sürüyor. Uluslararas× ticarette ülkelerdeki üreticiler ulaümak elbette önemli. Ama baz× ülkelerde kullan×c×lar ve al×c×lar, o bölge için sat×ü sonras× hizmeti olan sat×ü bayilerinin bulunmas×n× istiyorlar. Ülkedeki daù×t×m ve pazarlama kanallar× ile yol almak istiyorlar ki bizim de tercih ettiùimiz bir yol bu. Pek çok ül- kede böyle çal×ü×yoruz. Ortadoùu, Asya, Kuzey Afrika ülkeleri ile olan ihracat çal×ümalar×m×z gayet verimli bir biçimde yürüyor. Özellikle 2015 y×l×n- da pek çok ülkede doùru ve sürekliliùi olacak baùlant×lara imza att×k. Bunun yan×nda elbette uluslararas× fuarlara kat×lmaktan da vazgeçmiyoruz. ISH, BúG5, AQUATHERM gibi çok güçlü uluslararas× fuarlar gibi yerel Pazar bazl× ülke fuarla- r×na da kat×l×yoruz. Dinamizmi korumak zorundas×n×z. Brülörlerimizin üzerindeki bir tak×m par- çalar×n dünya üzerindeki üreticileri çok fazla olmad×ù× gibi referans firmalarda belli. Örneùin gaz yolu armatürlerinde alman Dungs firmas× fiyat ve kalite olarak nerdeyse rakipsiz. Bu gibi belli baül× ürün- lerin Türkiye’de zaten distribütörleri var. Biz ülkemizde distribütörü olmayan ve ürünleri- mizde kulland×ù×m×z baz× özel parçalar× ithal ediyoruz. ûöyle ki ürün kalitemize teknik ve yaüam ömrü aç×s×ndan katma deùer saùlayan baz× spesifik parçalar× dünya pazarlar×nda araüt×r×yor ve teminine gidi- yoruz. Stoklu ithalat gerçekleütirdiùimizden uzun vadede döviz dalgalanmalar×ndan etkilenmiyoruz. ûirketiniz aç×s×ndan pazar deùerlendirmesi yaparak, beklentilerinizi aç×klar m×s×n×z? Pazar deùerlendirmesini iç ve d×ü pazar olarak ayr× tutmakta yarar var. Y×llar içinde yurt içindeki pazar pay×m×zda hiç azalma olmad×ù× gibi y×ll×k bazda farkl× ivmelerde art×ülar yaü×yoruz. Türkiye pazar×na çok agresif sat×ü politikalar× ile giren ithal markalar×n karü×s×nda daralan iç pazarda yerimizi koruyor hatta pay×m×z× art×r×yor olmak sevinç verici. Neticede biz yat×r×m ürünü sahibiyiz. úç pazardaki dinamikler

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=