Tesisat Dergisi 234. Sayı (Haziran 2015)

55 Tesisat Dergisi Say× 234 - Haziran 2015 SÖYLEûú mektedir. Say×lar× 350’yi aüan Vaillant yetkili sat×c×lar×, Türk ve Alman uzmanlar taraf×ndan uygulanan düzenli eùitimler ile Vaillant’×n geliütirdiùi en yeni teknolojileri bilinçli olarak tüketicilere sunmaktad×r. Va- illant Türkiye olarak; Bayilik için baüvuran firmalar×n önce teknik alt yap×lar×n×n ana- lizini yap×yoruz. úlk kriterimiz; konusunda uzman, uygulay×c×, teknik kadrosu ve teknik ekipmanlar× ile bir mühendislik firmas× olmal×d×r. Maùaza olarak cadde üzeri, showroom alan×, sat×ü/pazarlama, müüteri karü×lama, proje ve toplant× odas× gibi bö- lümlerin bulunduùu bir yere sahip olmalar× gereklidir. Bayilerimizden beklediùimiz; müüteri memnuniyeti odakl× çal×ümay× ana felsefe olarak benimsemiü, geliümeye aç×k, yeni teknik çözümleri uygulamaya istekli, mühendislik eùitimi alm×ü, iü organizasyonunu prosedürlerle kontrol edebilen, eùitim almaya ve yönlendirmeye uygun teknik kadroya sahip, vizyon sahibi, orta ve uzun vadeli hedeflerle çal×ümay× benimsemiü, toptanc× veya sat×c× zihniye- tinden uzak, uygulay×c× montajc× ve teknik bir ürün satt×ù×n×n bilincinde, eùitilebilir ve vucut dilini iyi kullanan, desteùimizle birlikte kurumsallaümaya ve toplam ka- lite sisteminde çal×ümaya haz×r bir firma olmas×d×r. Müüteri memnuniyeti büyük önem taü×yan bir konu. Firma olarak bu alanda gerçekleütirmiü olduùunuz çal×ümalardan bahsedebilir misiniz? Vaillant Tüketici Club’ün saùlam×ü olduùu avantajlar nelerdir? Vaillant markas×n×n pazarlama odaù× tü- ketici üzerine kurulu. Burada yapacaù×m×z tüm aktiviteler, tüm pazarlama faaliyetleri direkt veya dolayl× olarak tüketiciyi merkeze koyarak yap×lmaktad×r. Marka ve cihaz- lar×m×z belli bir kaliteyi temsil ettiùi için yap×lan faaliyetlerde tüketiciye ilave fayda sunacak faaliyetler olmaktad×r. Bu sebeple sektördeki diùer firmalardan farkl× olarak biz kulaktan kulaùa pazarlama yapan tü- keticiyi ödüllendirmek üzere bir tüketici klüp kurduk. Burada Vaillant’tan bir cihaz al×p, kullanan ve memnun kalan tüketicilerimiz bir baükas×na tavsiye etmektedir. Bunu zaten her kullan×c× markadan ve üründen memnunsa doùal bir süreçte yerine ge- tirmektedir. úüte tam burada tüketici klüp devreye giriyor ve markam×zdan cihaz al×p kullanan tüketicilerimiz tavsiye edip bizlere yeni tüketiciler kazand×r×yorsa bu klüp va- s×tas×yla puanlar ve puanlar×n karü×l×ù× çok deùerli hediyeler kazanmaktad×rlar. Bizim üu anda Vaillant Tüketici klübe kay×tl× 370.000 üyemiz yani 370.000 gönüllü marka elçimiz var. Her y×l içeri- sinde çeüitli illerde kendileri ile bir araya geliriz. Hem yenilikleri paylaü×r×z hem de onlardan gelen farkl× fikirleri ve iyileütirme konular×n× deùerlendiririz. Bu toplant×lara mutlaka üst yönetim iütirak eder ve birebir o sinerjiyi karü×l×kl× birbirimize geçirerek, tüketicilerimizi dinleriz. Dolay×s× ile bizim pazarlama faaliyetlerimizde bire bir temas çok önemlidir. Ayn× zamanda bizlerin moti- vasyonu da çoùu zaman tüketicilerimizden ald×ù×m×z enerji ile artmaktad×r. Yapt×ù×m×z faaliyetlerin nas×l alg×land×ù×n× görmek ve hissetmek çok farkl× bir duygu. Bu sebeple yetkili sat×c×lar×m×z -(ki biz onlara iü ortak- lar×m×z diyoruz) ,iü ortaù× çünkü hep beraber amac×m×z tüketicimize en iyi ürünü en iyi hizmet ile vermek- tüm hedeflerinde ve prim sistemlerinde mutlaka tüketici mem- nuniyetine yönelik k×s×mlar×m×z mevcuttur. Bu sebeple kampanyalar×m×z bile mutlaka tüketiciye fayda saùlayacak üekilde dü- zenlenmektedir. Sonuçta markam×z× tercih etme durumunda olan her zaman için son tüketicidir. Bizim görevimiz; tüm iü ortak- lar×m×z, sat×ü sonras× hizmetler, tüketici kulüp, üikayet bölümü, teknik, eùitim her birimiz, her birimimiz bu konuda tüketici tercihinde bir numara olacak üekilde faaliyetlerini organize etmektir. Buna son örnek olarak üikayet bölümümüzün baüar×s×n× gösterebiliriz. Vaillant, baù×ms×z üikayet yönetimi sitesi olan www.sikayet- var.com ’un yapt×ù× deùerlendirmeye göre, müüteri üikayetlerine h×zl× ve etkili üekilde çözüm sunarak “Kombi ve Termosifon Sektöründe” 2014 y×l× üikayet endeks so- nuçlar×nda en baüar×l× üirket oldu. Endeks rapor sonuçlar×na göre Vaillant, kendi içinde bulunduùu sektör üikayet takibi ve çözüm üretme ölçümlerinde 2011 y×l×ndan itibaren üst üste 1’inci olan ilk ve tek firma. Mevcut projeleriniz hakk×nda bilgi vererek, önümüzdeki döneme dair hedefleriniz hakk×nda neler söyle- mek istersiniz? úthalatç× bir firma olduùumuzdan ve servisi kendi maaül× teknik personelimiz ile verdiùimiz için, büyümeye baùl× olarak personel ve onlara ait ekipman, araç ve teçhizata ayn× oranda yat×r×mlar yap×lmaya devam edilmektedir. Doùalgaz×n kullan×l- maya baülad×ù× her üehire kendi servis ve pazarlama personelimizle istihdam yaratarak yat×r×mlar×m×z× sürdürüyoruz. Tüketiciye kendi servis personelimiz ve taraf×m×zdan özel eùitilmiü mühendislik firmalar×m×z ile Vaillant güvencesinde sistem garantisi sunan bir çal×üma kültü- rümüz ve organizasyonumuz var. Öncelikle doùalgaz×n geliüimine paralel olarak yeni gaz bölgelerine odaklanmaya ve doùalgaz×n daha yoùun kullan×ld×ù× illere yoùunlaümaya devam ediyoruz. Bu arada doùalgaz×n 15 senenin üzerinde kullan×ld×ù× illerde art×k eski cihazlar×n deùiüimi baülad×. Buralara yönelik bir ×s×tma cihaz×ndan çok, bir sistemden ve bu sistemi kendisine sunan firmadan ne istediùini bilen bilinçli kitleye yönelik deùiüim kampanyalar× ile destekli son teknoloji cihazlar×m×z×n pazarlama faaliyetlerini gerçekleütiriyoruz. Trendi giderek artan yoùuümal× kombiler, yoùuümal× duvar tipi kaskad çözümler, yoùuümal× yer tipi kazanlar, güneü enerjisi sistemleri, ×s× pompalar× ürün olarak en çok odaklanacaù×m×z ürünler olacakt×r. Vaillant

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=