Tesisat Dergisi 234. Sayı (Haziran 2015)

133 SEKTÖREL ETKúNLúKLER Tesisat Dergisi Say× 234 - Haziran 2015 Vaillant; deùiüen enerji verimliliùi yasalar× doùrultusunda, tüketicilerine daha iyi hiz- met vermek amac×yla “Enerji Dan×üman- l×ù×” konseptini hayata geçirdi. úlk Enerji Dan×üman Bayisinin aç×l×ü× ústanbul HES Mühendislik’te yap×ld×. Türkiye’de yap×lan bu ilk uygulamayla Vaillant, 2017 y×l×na kadar bu konsept için özel olarak haz×rla- nan bayilerinin tamam×n× sisteme geçire- cek ve tüketicilerine “Enerji Dan×üman×” kimliùi ile çözüm sunacak. Vaillant Group Türkiye CEO’su Dr. Axel Busch aç×l×üta yapt×ù× konuümada “Enerji Bayisi” konseptinin de- taylar×n× aç×klad×: “Bina Enerji Performans Yönetmeliùi kapsam×nda, 2017’den itibaren binalara enerji kimlik belgesi alma zorunluluùu getiriliyor. Enerji kimliùi ile birlikte binan×n enerji modellemesinin ya- p×lmas×, izolasyon dahil verimli sistemler konusunda tüketici dan×ü- manl×ù×n× öne ç×kar×yor. Biz de, yeüile giden yeni yolumuzu; deùiüen tüketici beklentilerine yönelik çözüm üreten, kanun ve mevzuatlara göre yetkilendirilmiü, geniü ürün gam× ile doùru ve farkl× hizmetler sunan bir konseptte haz×rlad×k. Sektörde ilk olacak Enerji Bayiliùi konseptimiz ile tüketicilerimize sadece cihaz sat×ü× deùil ayn× za- manda konutlar×n×n ihtiyaç ve tüketim yap×lar×na göre enerji model- lemesi yaparak, izolasyon ve geri dönüü finans modeli dahil, komple sistem çözümü saùlayacaù×z.” Temel hedeflerinin; enerji verimliliùi dan×üman× kimliùinde, sürdürülebilir iliüki ile tüketicilerin komple sistem çözümünde ilk tercihi olmak ve bunu da uzman bir bayi alt yap×s× ile baüarmak olduùunun da alt×n× çizen Busch, üu bilgileri de Vaillant Türkiye’nin hayata geçirdiùi Vaillant Tüketici Club Batman üyeleri tavsiyeleri sonucu kazand×klar× hediyelerini Tüzün Do- ùalgaz’da yap×lan bir törenle teslim ald×lar. Törene, Vaillant Güney ve Doùu Bölgeler Mü- dürü Fatih Tuna ve Tüzün Doùalgaz yetkilileri ve Tüketici Club üyeleri kat×ld×. Törende bir konuüma yapan Fatih Tuna; “Tüketici Club üyelerimizin ürünleri kulland×ktan sonra tavsiye etmeleri hem ürünlerimizden hem de sat×ü sonras× hizmetlerimizden memnun kald×klar×n×n bir göstergesidir. Tüm tüketici- lerimize Vaillant Ailesinin daha da geniülemesine saùlad×klar× katk×dan ötürü teüekkür ederiz.” dedi. Tüketici Club üyeleri Vaillant Enerji Dan×ümanlar× ile “Yeüil Hamle” Yapt× Vaillant Tüketici Club Üyeleri Kazanmaya Devam Ediyor verdi: “ErP kanununun Avrupa’da devreye girmesi ile enerji verimli cihazlara bir yöne- liü oldu. Enerji modellemesi dahil komple sistem çözümünde kritik baüar× faktörleri; ürün gam×, uzmanl×k ve tecrübedir. Vaillant olarak yeni direktif normlar×na sahip (ErP) enerji verimliliùine yönelik geniü ürün ga- m×na sahibiz. Özellikle yüksek verimli yo- ùuümal× ×s×tma sistemleri ve bu sistemlere tek ak×ll× kontrol sistemi ile entegre olabilen güneü enerjisi, ×s× pompalar× ve mikro kojanerasyon sistemleri ile (hibrit sistemler) tüketicilerimize farkl× ve özel çözümler sunuyoruz. Ayr×ca bu konseptle birlikte Enerji Verimliliùi Dan×ümanl×k ûirketi (EVD) yetkimizi paylaüt×ù×m×z uzman bayilerimiz ile tüketicilerimi- ze enerji verimliliùini art×rmak üzere, enerji etüdü, verimlilik artt×r×c× proje (VAP) haz×rlama, enerji kimlik belgesi haz×rlama, proje uygu- lama ve dan×ümanl×k hizmetleri vermeye baül×yoruz.” Sürdürülebi- lirlik ilkesi ile hareket edilen bu konseptte, tüketicilere ilk temastan sat×ü sonras× hizmetlere kadar farkl× bir anlay×üla hizmet verilmesi için showroomlarda yeüil konsept tasar×m× da uygulan×yor. Stan- dartlar× Almanya’daki merkez taraf×ndan belirlenen yeüil tasar×mda; enerji modellemesi bilgilendirme panolar×, yeni ürün standlar×, sis- tem çözümü tan×t×m bölümü, enerji kimlik belgesi simülasyon alan×, izolasyon ve finansal partner iü ortaklar×n×n bilgilendirme alanlar×, müüteri aù×rlama ve görüüme alanlar× yer al×yor. VIP Müüteri tem- silcisi program×, bu konseptin tüketiciye ve bayiye sunulan farkl× hizmetleri aras×nda bulunuyor. yapt×klar× tavsiyeler sonucunda kazand×klar× hediyeleri yetkililerden al×rken, Vaillant gibi bir markay× tercih ettikleri için çok memnun olduklar×n× dile getirdiler. Vaillant Türkiye’nin yüzde yüz tüketici memnuniyetini saùlamak amac×yla 1994 y×l×nda hayata geçirdiùi Va- illant Tüketici Club’e tüm Vaillant kullan×c×- lar× ücretsiz olarak üye olabiliyor. Türkiye’ye özgü olan Vaillant Tüketici Club’ünün Türkiye genelinde 350 bini aük×n üyesi bulunuyor. Vaillant Tüketici Club üyeleri, Vaillant ürün- lerini tavsiye ederek yeni müüteri kazan×l- mas×n× saùlad×klar×nda puan kazan×yor ve bu puanlar×yla çeüitli armaùanlara sahip oluyorlar.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=