Tesisat Dergisi 233. Sayı (Mayıs 2015)

166 Tesisat Dergisi Say× 233 - May×s 2015 SEKTÖREL ETKúNLúKLER Is×tma sektörünün öncü firmalar×ndan Vaillant Türkiye’nin art×k gelenekselleüen y×ll×k aile toplant×s× bu y×l Sri Lanka’n×n Colombo üehrinde yap×ld×. Seyahate kat×lan Vaillant’×n Türkiye genelinde- ki 250 yetkili sat×c×s×, Güney Asya’n×n en güzel kentlerinden ve en önemli deniz limanlar×ndan biri olan Colombo’da tüm seneyi birlikte deùerlendirme imkan× buldular. 5 gün süren Sri Lanka seyahatinde üehri ve doùal kültürü deneyimleyen Vaillant Tür- kiye yetkili sat×c×lar×, yoùun iü hayat×n×n stresini birlikte att×lar. Güney Asya’da, Hindistan’×n 31 kilometre güneyinde ve Hint Okyanusu’nda bulunan bir ada ülkesi olan Sri Lanka, Hint Okya- nusu’nun incisi kabul ediliyor. Seyahatte ayr×ca, yüksek müüteri memnuniyeti, iüçilik kalitesi, zaman×nda ve sorunsuz iü tamamlama, yüksek müüteri kapa- sitesi ve müüteri tavsiye oran× dikkate al×narak; tüm Vaillant iü ortaklar× aras×ndan “2014 En úyi Performans Ödülleri” ile tüm bölgeler için “2014 En iyi Tüketici Memnuniyeti Ödülleri” de sa- hiplerini buldu. Temas× “Oyun Baül×yor” üeklinde belirlenen toplant×da bir ko- nuüma yapan Vaillant Türkiye Sat×ü ve Pazarlama Direktörü Erol Kayaoùlu, “taktiùimiz haz×r, oyun yeniden baül×yor” dedi. 2015 hedeflerinin “Vaillant”× tüm paydaülar ad×na kolay hale getir- mek olduùunu dile getiren Erol Kayaoùlu, Sat×ü ve Pazarlama Departman× olarak vizyonlar×n×; üirket içi ve d×ü× müüteriler ile olan iü birlikteliùini destekleyen, baüar×n×n yüksek motivasyon ve kazanma arzusu ile geleceùine inanan ve baüar×l× sonuçlar×n× hep birlikte kutlayan bir ekip ruhunu sahaya yans×tmak, olarak ifade etti. Vaillant Group Türkiye CEO’su Dr. Axel Busch, “VGTR Strateji- leri ve 2014’e Bak×ü” konulu sunumuna, 2014 y×l×nda pazarda neler olduùuna iliükin bilgiler vererek baülad×. Dr. Axel Busch, Vaillant Türkiye Y×ll×k Aile Toplant×s× Sri Lanka’da Yap×ld× sunumda 2014’de Vaillant Türkiye’nin de büyümeye devam et- tiùine dikkat çekti. Y×ll×k aile toplant×s×nda ayr×ca Vaillant Group CEO’su Dr. Carsten Voigtlander de “2014 Vaillant Group Global Aktiviteleri ve 2015 Senesine Bak×ü” baül×kl× bir sunum yapt×. “Hedefin; enerji dan×ümanl×ù× misyonu ile tüketici ve kurumsal müüterilerimize komple çözüm garantisi vererek sektörde tek olmak ve fark yaratmak” üeklinde aç×klanan Vaillant’×n yeni iü modeli tüm iü ortaklar×na 2015 y×l× aksiyon planlar× ve bu planlara baùl× olarak pazara girecek yeni ürünlerle birlikte ta- n×t×ld×. Yetkili Sat×c×lar Toplant×s×n×n yan×nda Sri Lanka’da Vaillant iü ortaklar×n× bir sürpriz daha bekliyordu. Birliktelik, beraber ka- zanma ve farkl× koüullara adaptasyon yetilerinin geliümesine dayal× Vaillant Plaj Olimpiyatlar×’nda konuklar outdoor aktivi- teleri ile keyifli zaman geçirirken, bu tip adrenali yüksek or- tamlar× yönetmek içinde konunun uzman× olarak Erman Toroù- lu da baütan sona oyunlar×n içinde ve iü ortaklar× ile beraber oldu. Tüm bu faaliyetlerin yan×nda panoramik Colombo üehir turu, ard×ndan Galle turu yapan yetkili sat×c×lar, kentin turistik ve tarihi bölümlerini gezdiler. Seyahat, Vaillant yetkililerinin ev sahipliùini üstlendiùi toplant×lar ve genel bilgilendirmeler ile tamamland×. 7 7 7 7 7 Türkiye’nin önde gelen kombi markalar×ndan DemirDöküm’ün Anneler Günü için haz×rlad×ù× reklam filmi “Bizi en çok kim se- ver?” sorusuna eùlenceli bir cevap veriyor: “Annelerimiz tabii ki”. Koüulsuz sevgilerinin s×cakl×ù× ile DemirDöküm ürünlerine ilham kaynaù× olan tüm annelere teüekkür amac× taü×yan bu film, bir evde toplanan beü annenin daima merak ettikleri çocuklar×n× gü- nümüz teknolojileri ve sosyal aùlar sayesinde nas×l takip ettikleri- Demirdöküm Anneleri Unutmad× ni eùlenceli bir anlat×mla gösteriyor. Film ayn× zamanda annelerin bu özlemini çocuklar×n×n sosyal medyadaki paylaü×mlar×n× takip ederek bir nebze de olsun azaltma çabalar×n× gözler önüne seri- yor. DemirDöküm pazarlama stratejisi çerçevesinde bu çizgideki çal×ümalar×yla içerik tüketiminin h×zla dijitale kayd×ù× günümüzde hedef kitlesine geleneksel mecralar×n d×ü×nda da ulaümay× hedef- liyor.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=