Tesisat Dergisi 23. Sayı (Eylül-Ekim 1996)

-----------------�([() Y L f ,5 DKLİNGER - YAKACIK PAZARLAMA VE SATIŞ MÜDÜRÜ OSMAN ŞAYLIMAN: PAYLASILMAYAN .:, ■ ■ BiLGi ■ ■ iSRAF EDiLEN ■ ■ ENERJiDiR S.BULAK- Yakacık ve Klinger'in Türkiye pazarındaki yeri hakkında kyOaı s. kŞal cAaaşYı bkLi l 3gI iM0 vyAe ırlNi rö- mnYcai eski nak icuzır?ku l mf i ru mş ab si rı föf ii nrr mmc eaa sddiı ırnr. e. 2 V6k eayydı al al ırek ndk üea şsz iüı nnn dbü ai l rnmkü3u ş0r u blyuiı şr1 dks aaö hlni i tepemyb iii rve fnai rr . imyBia uos el kmr av adi smai r, ı zey ndı l al i ıiykmi mah eiaznzmi i yye eti yap nea lzr aai ymr ıdş i aı zmb oıi zzl ıi mms üa dr sdeı üner anmyenüme kdi szeei nnk nooer lat mi nc edu saşi tbbui urr b.bÖuu nncdueul sri kou lrmemşaua nnguıezbt iegr l eei rnr t emkmei rkü, şi öst tene rreii mlme lrkii im,obli iazznei v o o ü p e r la n d ü r z l u n a a m ğ l r e r e ud k ı r n d i a g s k u eı i r n r g e ı ö y k f .A l e i z a r rm s n ü e dn a a i ı ç d l r k m ıç e s o e ı a t k n m a y d p k ıe t a z a a r n g b p i m e a ab r z i e i b a r z k r i i l i r y r ı n ğ , ü o y ı z m r a n a d n ı n e z e i k o o v k l l ü o e a a n rr b b e m u i il l s s i i e e r ru . k . l n P B dv i g a r a ae i ş n nk b r ç ea au k l k b a ü o ii r r r r r d e s a d s e a ne e , l ğ l a% e v b r r a u l % e n 7 h n a 0 a d l 8 a r i 0 c r r m v - d iv 8 ı a e ş 5 an ı i' r n 1 s a ı e d e n l r aa b d d k r u e aı i y D 9 o a r 5 ea p v n h ı l a ç e ö e t t z a re s ç e l e I k s v O t e ö e O k s r ' t l i ü ö e n n r r d , e d e oe d k te i a ü s l d ş , e ü a f b a r n b u ü ç r l o ı ü i k k r r a a a s b , e n b i % l %ü iy y 9 o 6 ü 0 r 0 k , . cag lieıvrmea krl ıaçnredı l eai lreloeil lmigl gi al iikl vit . ae3dy0ı ar ybkı lii r,ö tnbacukeı mdb ei rbvval eeş tkyi naa fei kanbi rat i zakna eI vO üe fr aae tbt öi rcli iyk eambTeevüncrzkue itryki eet ' nde se şi suül er are ndt i demna yapmaktadır. Tabi bunların kapasiteleri TESİSAT DERGİSİ SAYI 23 iolteuezşydıel ğd ea r odledğuikl ca amaar tfma bı şr it kı ra. s a y ı s ı d a S.BULAK- Klinger Yakacık'ın pazarlama faaliyetleri hakkında özel olarak bahsetmek istediğiniz bir şey var Om am a .Ş m am ç A u e ı l ? Y l d e irLni mmI Mii zş dAdeuNer un- mi ydiFka iyarlı mizt .eay i s uo nl ma raaykı k g tS e ö u a k r l t n e l t o a v ığ l n i o m m ı j c i i y z ı ı z y e . Ç a h ü h a t n i e a z k n r b ü ıi t v r ü ı a ü lr m n r ü ü a n a n d s ü . a ı ni mb iaez ngi me l isşioel nnk d dV g ge e öö e r ğ r se i tt k ş t , e e i iy kr b k m l o e n i r k şe . o l Ü s el y o r i l ı i k j n l n ie d y m m eı e z t ü i i l z ş cı d p t e e e s a s r e b r i i l a v ü e l d yi r e y e ü e l e k v t l a y a e d n a mr e ı p i t ğ ı n l ı l ! ı i m d a ş r eb a id k m s u a i ı ko9 t0ue ll oll earrandnıelı, mnödzaaekl tüsaer. ek tt öt irğfi amb ri zi k aml aar mı n ud lal %e r Pazarlama v f m sa e e m ü a r ş l d i i n t i y e e ğ e r r i l i t m e y l r e e i vr z e i g n m ü h d v ü u e ş e s n t n u e r s i e v g n e h ö rr e m ü r ç ş o e m a k k e ş .l a e ö Bm ri n u a ge n i d b m u a i öçg eön şreiümt lş iml iy peö any ztoeal mru l ail lemer laüe rf yüa ana plüi ımyy eoüt rzi muüzi t. zaAnb mıi tr mea bea inkr S.BULAK- Sektöre! çalışmalarınız içinde esas ağırlık verdiğiniz konular hangileridir? kkeOkao . i dŞ n p a A u m r m Y ç a o n L u l k I a z v r M . a v B n A a u a n N e i a l- k e i v B i p l e m i g z i i a b l m i n u ş l n ae e r y l s a i l a ç e r s e r a r g a is i b ğ r i a ı n i r y ğ e l o ı l o k r ı ki, başlangıçta kesme vanasıdır,

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=