Tesisat Dergisi 228. Sayı (Aralık 2014)
devlet katkısı konusundaki görüşünden olarakamacımız BDRThermea'nın ana üre- sonra netleşecektir. tim üssü olmak ve bu yolla ihracatımızı150 milyon dolar düzeyine çıkarmak. Baymak Baymak'ın 2013 yılından beri büyük bir şu anda BOR grubunun bütün kazanları- hızla dönüşüm gerçekleştirdiğini, bu sayede yenilikçi Hollanda teknolojisini bulunduğu BOR Thermea grubu içinde en hızlı ve ba– şarılı uygulayan firma olduklarını belirten Çolak, "Yeni dönemde bayi kanalımızın tüm çalışma sistemini de modernize ediyoruz. Onları bir taraftan dünyanın en yenilikçi teknolojisi ile buluştururken diğer taraftan da yeni bir sadakat programıyla ve modern showroomlarla destekliyoruz." 2015 yılında yeni teknolojileri sunmaya devam edeceklerini belirten Ender Çolak, sektörde lider oldukları yoğuşmalı kazan– ların daha büyük kapasitelerini ve akıllı teknolojiyi kullanmalarını sağlayan yeni oda termostatlarını sektöre sunacaklarını söyledi. Yeni Baymak'ta sürdürülebilir bir bayi yapısına sahip, müşteri ve kalite odaklı, katılımcı bir yönetim anlayışını ve sosyal sorumluğu ön planda tuttuklarını belirten Çolak, "Bugün Baymak olarak üretim, kalite ve çevre standartları bakımından BDRThermea'nın italya, Almanya, ingiltere, ispanya ve Fransa'daki tesisleriyle aynı seviyeye geldik, bunu en son aldığımız ISO 18001 belgesiyle de perçinledik. Baymak nın yanında güneş koliektörlerini ve sıcak su tanklarını da üretmeye başladı. Yakın zamanda kombide de Avrupa'nın merkezi olmayı amaçlıyoruz" dedi. Antalya WOW Kremlin Palace'ın dev bala salonu kralları kıskandıracak bir düzenle Baymak bayileri için hazırlandı. Kusursuz bir menü, masa düzeni, muhteşem ses sistemi ve devasa led ekranlarla süsle– nen salonda Gülben Ergen Gece boyunca Baymak bayilerine keyifli anlar yaşattı. Esprileriyle bayileri kahkalara boğa nGülben Ergen, sahneye çıkardığı Baymak çalışan larıyla da düetler yaptı. Gecenin başlangıcı ise Brezilya'nın latin rüzgarını Türkiye'ye taşıyan Carnaval Turca ile oldu. Carnaval Turko samba dansçıları vetrompet gösterisi ile salonu adeta yıktı. Ünlü ekonomist Deniz Gökçe'de dev organizasyonda yerini aldı ve Baymak bayilerine ekonomi gündemi ile ilgili sihirli ipuçları vererek gündemin nabzını tuttu. Deniz Gökçe, Baymak markasının 45 yıllık köklü bir marka olduğundan ve güveninden yola çıkarak, Baymak'ın bayilerini hiçbir zaman belirsiz bir ortamla karşı karşıya bırakmadığına dikkat çekti, böyle bir mar- kanın zinciri içinde yer alanların gelecek kaygısından uzak olarak, huzur ve güven içinde çalıştıklarını belirtti. Yüksek bir katılımla gerçekleşen Deniz Gökçe toplantısı, Deniz Gökçe'nin piyasa durumuna ve geleceğe ilişkin yaptığı çarpıcı açıklamalarıyla son buldu. Aym Anda 8 Farkli Salonda 8 Farkli Eğitim Gerçekleşti Su Basınçlandırma sisteminden, ısıtma sistemine, klima ve beyaz eşyadan, fo– tovoltaik eğitimine kadar eş zamanlı tam 8 farklı salonda 8 farklı eğitim Baymak Ürün Müdürleri tarafından gerçekleştirildi. Alanlarında uzman olan Baymak Ürün Müdürleri eğitimlerini adeta şova dönüş türerek, her eğitimi uygulamalı olarak aniatmayı seçtiler. Bayilerin katılımıyla oldukça interaktif olarak geçen eğitimler sonrası, her ürün bayiler tarafından tek tek incelendi ve Hollanda teknoloji li ürünler, Ürün Müdürleri tarafından tek tek anlatıldı. Kullanıcı dostu, enerji verimli ürünler bayiler tarafından fazlasıyla ilgi çekti. Eğitimler sonrasında ise her Baymak Bayisi katıldığı eğitimle ilgili sertifika alarak, gala gecesinde yapılan çekilişle bir ürün hedi– yesinin sahibi oldu. • lesisat Dergisi Sayı 228- Aralık 2014 59
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=