Tesisat Dergisi 227. Sayı (Kasım 2014)

GÜNCEL 64 Tesisat Dergisi Say× 227 - Kas×m 2014 Mitsubishi Electric Aç×l×ü Seremonisiyle Türkiye’ye Geliüini Kutlad× Dünya genelinde 120 binden fazla çal×üan× ile 42 ülkede faaliyet gösteren, 37 milyar dolar×n üzerinde konsolide net sat×üa sahip Mitsubishi Electric, Türkiye’ye geliüini kutlad×. Öncelikli pazar olarak gördüùü ve h×zla büyüdüùü Türkiye’de 2015 mali y×l×nda (2015 Mali Y×l× 1 Nisan 2014 - 31 Mart 2015 dönemidir) 270 milyon Türk Liras× ciro hedefleyen Mitsubishi Electric Türkiye, Ortaköy Four Seasons Otel’de bir aç×l×ü seremonisi düzenledi. Mitsubishi Electric Türkiye’nin müüterileri, bayileri, partnerleri ve çal×üanlar× ile bir arada olduùu gecede, Türkiye’nin genç nüfusuna ve h×zl× büyüme potansiyeline duyulan güven, inanç ve uzun y×llara dayanan Türk-Japon dostluùu mesajlar× verildi. úki ülkenin güçlerini birleütiren Mit- subishi Electric Türkiye, aç×l×ü töreninde, bu yeni baülang×c× kutlamak için Japon- lar×n “Kagami Biraki” olarak adland×r×lan, geleneksel Sake Seremonisi’ni, Türkler için dost, sevgi ve birlik ocaù× anlam×na gelen dünyan×n ilk ordu bandosu Mehter’in coükusunu bir araya getirdi. Finalde ise Türkiye’den yöresel danslar eüliùinde renkli dakikalar yaüand×. Baükan Fujisawa etkinlik Boyunca Türkçe Konuütu Aç×l×ü seremonisi boyunca tüm konuüma- lar×n× Türkçe yapan Mitsubishi Electric Türkiye Baükan× Masahiro Fujisawa s×k s×k alk×ü ald×. Baükan Masahiro Fujisawa konuümas×nda, Aral×k 2012’de kurulan Mitsubishi Electric Türkiye’nin aù×rl×kl× olarak Fabrika Otomasyon Sistemleri ve úklimlendirme Sistemleri alanlar×nda faa- liyet gösterdiùini ve bugünkü baüar×lar×nda müüterilerinin, bayilerinin ve partnerlerinin destek ve güveninin çok büyük pay× oldu- ùunu belirtti. “Türkiye’nin Ekonomisi ústikrarl×, Nüfusu Genç” Türkiye’ye duyduklar× güvenden bahseden Mitsubishi Electric Avrupa CEO’su Kei Uruma , “Türk ekonomisi istikrarl× bir üe- kilde büyüyor. Buna ek olarak Türkiye’de nüfusun büyük bir bölümünü gençler oluü- turuyor ve al×m güçleri tutarl× bir üekilde art×yor.” dedi. “Türkiye Ekonomisine ve Topluma Katk×da Bulunacaù×z” Mitsubishi Electric Global Stratejik Planlama ve Pazarlama Grup Baükan× Katsuya Takamiya , “Türkiye’de üretim ve tüketici pazarlar× geniüliyor. Yap×, ulaü×m, enerji ve diùer altyap× çal×ümalar×n×n da h×zl× bir üekilde geliüeceùi öngörülüyor. ûimdiden birçok üirketin Türkiye’ye yat×r×m yapmay× tercih ettiùini görüyoruz. Biz de 2012 y×- l×ndan bu yana var olduùumuz Türkiye’de güçlü bir kararl×l×kla faaliyet göstereceùiz. Geniü yelpazedeki lider teknolojilerimizin Mitsubishi Electric Türkiye’nin etkili ça- l×ümalar× ile birlikte Türkiye ekonomisine ve topluma pozitif katk×da bulunacaù×na inan×yoruz.” üeklinde konuütu. “Türkiye’yi úçeren EMEA Pazar× Mitsu- bishi Electric úçin En Büyük Pazar” Aç×l×ü seremonisinde konuüma yapan bir baüka isim olan Mitsubishi Electric’in Yaüam Alanlar× & Dijital Medya Gru- bu’ndan Hideaki Nagatomo , “Japonya d×ü×ndaki iülerimiz yüzde 60’×n üzerinde büyüdü ve Türkiye’yi de içeren EMEA (Avrupa, Orta Doùu ve Afrika’y× kapsayan Masahiro Fujisawa Mitsubishi Electric Türkiye Baükan×

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=