Tesisat Dergisi 226. Sayı (Ekim 2014)
GÜNCEL 102 Tesisat Dergisi Say× 226 - Ekim 2014 “Türk Mühendislerini ve Mühendis Adaylar×n× úleri Teknoloji Uygulama- lar Konusunda Eùitiyoruz” Teknolojik bilgileri genç nesillere aktararak onlar× eùitmeyi çok önemsediklerini vur- gulayan Saraçoùlu , “Gerek senelik eùitim programlar× ile tecrübeli Türk mühendis- lerine gerekse farkl× üehirlerdeki teknik üniversitelerde oluüturulan laboratuvar ve sertifika programlar× ile genç mühendis adaylar×na ileri teknoloji uygulamalar×n× ak- tarmak üzere faaliyet gösteriyoruz” diyerek sözlerini tamamlad×. Mitsubishi Electric Klimalar Türki- ye’de Çok Say×da Yap×n×n Havas×n× Deùiütiriyor Mitsubishi Electric Türkiye’nin iklimlen- dirme sektöründeki faaliyetleri ile ilgili bilgi veren Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri Genel Müdürü Yenal Altaç , “Bugüne kadar Türkiye’de önde gelen bankalar×n, otellerin, eùitim ve saùl×k kurumlar×n×n, terminallerin, iü merkezleri- nin ve lüks konutlar×n havas×n× deùiütirdik ve deùiütirmeye devam ediyoruz. Yüksek enerji verimliliùine, üstün performansa sahip, uzun ömürlü Mitsubishi Electric Klimalar ve mühendislik yaklaü×m×ndan taviz vermeyen kaliteli hizmetlerimiz ile bireysel ve kurumsal her türlü ihtiyaca ürün ve çözüm sunuyoruz” diye konuütu. Hem Soùutmada Hem De Is×tmada A+++ Enerji S×n×f×nda Klimalar Sektörün saùl×kl× büyümesinde 2014 y×l× baü×nda yürürlüùe giren Sezonsal Verimlilik Kriterleri’nin önemli bir rol oynayacaù×na ve yeni düzenleme ile in- verter klimalara olan talebin artacaù×na dikkat çeken Altaç , “Sezonsal Verimlilik Kriterleri, çevre duyarl×l×ù× konusunda da öncü bir marka olan Mitsubishi Electric’in üzerinde hassasiyetle durduùu konulardan biri. Bugün itibari ile en düüük enerji verimliliùine sahip ürünümüz A s×n×f×nda ve hem soùutmada hem de ×s×tmada A+++ kategorisinde pek çok ürünümüz mevcut” diye konuütu. Küresel ×s×nma, enerji verimliliùi ve iç hava kalitesi hassasiyetlerinin ve tüketici bilincinin artmaya devam etme- siyle Türkiye’de klima sektörünün y×lda ortalama yüzde 10-15 oran×nda büyü- mesinin beklendiùini ifade eden Altaç , “Bu doùrultuda Türkiye’nin 2023 y×l×na kadar dünya iklimlendirme pazar×nda ilk 15 ülke aras×na girme hedefine ulaüaca- ù×n× düüünüyoruz. Türkiye iklimlendirme sektöründeki bu büyüme trendinde biz de Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri olarak h×zla büyümeye devam edeceùimize inan×yoruz” üeklinde aç×kla- malarda bulundu.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=