Tesisat Dergisi 223. Sayı (Temmuz 2014)

 84 Tesisat Dergisi Sayı 223 - Temmuz 2014 TANITIM Doğru Servis Hizmetinin Kullanıcı ve Yetkili Satıcı Açısından Etkileri Dayanıklı tüketim ürünlerinin tamamında yetkili servis hizmeti, hem tüketici hem de yetkili satıcıların marka tercihinde can alıcı noktalardan. Bir ürünü alırken ve satarken harcanan çaba- nın ve yatırımın karşılığını almak, hem yetkili satıcı hem de kullanıcı açısından bugün en önemli unsurlardan. Servis hizmeti, sadece müşterilerin yaşadıkları problemlerin çözü- münde değil, kullanıcının uzun vadede ürünün kalitesine dair yargısında da doğrudan etkili. Üstelik günümüzde hizmet beklentisi yük- selmiş olan kullanıcı için sadece kaliteli ve problemini çözen bir hizmet de yeterli olmuyor. Yapılan araştırmalar, kullanıcılar açısından servisin kapsamı ve teknik uz- manlığının yanında, profesyonel tavırları ve zaman planlamalarındaki hassasiyetin de en az ürüne hakimiyet kadar önemli olduğunu gösteriyor. Kısaca, servisi güçlü, titiz ve yaygın olan marka kazanıyor. “Kaliteli servis hizmeti” algısını oluşturan unsurlar, genel kanının aksine sadece tüke- tici tarafından belirlenmiyor. Doğru ve kulla- nıcıyı memnun eden servis, satış esnasında sağladığı iyi referans ve satış sonrasında da bayinin müşteri süreçlerini kısaltarak her iki tarafın da yüzünü güldürüyor. 7 Coğrafi Bölgede Sayısı 130’u Aşan Donanımlı Teknik Servis Hizmeti Termo Teknik, 20 yılı aşkın bir süredir sağladığı güler yüzlü ve alanında uzman servis ekibini bugün genişleterek Türki- ye’nin 7 coğrafi bölgesinde, 130’u aşan servis noktasına kadar getirdi. Yetkili servis seçimlerinde ve eğitimlerinde sahip olduğu titizlik sayesinde de, hizmet verdiği müşterilerinde yüksek memnuniyet oranını sürdürmeye devam ediyor. Tüm Türkiye’ye yayılmış olan yetkili servis noktaları, tüm ürün grubuna dair yetkili eğitimleri almış ve konvansiyonel kombi, premix yoğuşmalı kombi, duvar tipi yoğuş- malı kazan, havlu ve panel radyatörler için servis hizmeti sunmakta. Bugün bile 22 sene önce ilk çalıştırması yapılan kombi- lerin orijinal yedek parçaları Termo Teknik fabrikasında bulundurulmakta. Kombi ve kazan satışına 1992 yılında baş- ladığımız düşünüldüğünde, bu kadar hızlı ve donanımlı bir gelişme kaydetmek çok ciddi bir organizasyon ve yatırım gerektirmekte. Ancak Termo Teknik, ürün kalitesine olan güvenin tam teşekküllü servis hizmeti ile desteklenmesi gerektiğini bilen bir ekibe ve deneyime sahip. Sürekli Eğitim ile Gelen Ekip Uz- manlığı Türkiye çapındaki Termo Teknik servisleri Çorlu ‘da bulunan ürün eğitimsahasında belirli pe- riyodlarla eğitim almakta. Böylelikle yeni ser- visler ürün gamına tamamen hakim olurken daha eski geçmişe sahip olan servislerimizin bilgileri sürekli güncel tutulabiliyor ve ürünlerin tamamına hakim olmaları sağlanabiliyor. Evomax için Projelendirme Hizmeti Kullanıcı ve yetkili satıcılar açısından artı değer olarak nitelendirilen, Termo Teknik’in bir diğer servis hizmeti de ürün gamına geç- tiğimiz dönemlerde eklenen Evomax duvar tipi kazanlara teknik satış desteği. Termo Teknik, uzmanlık gerektiren kaskad kazan

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=