Tesisat Dergisi 223. Sayı (Temmuz 2014)

GÜNCEL 50 Tesisat Dergisi Sayı 223 - Temmuz 2014 alanında bir ilke imza atmış bulunuyor. İlk kez bir klima mağazasında, bir beyaz eşya markası tüm ürün grubuyla yer alıyor. Amacımız klima uzmanı Daikin ile beyaz eşya devi Miele markalarını aynı çatı altında buluşturarak ürün ve hizmet kalitesi açısından tüketici memnuniyetini daha üst düzeye taşımak.” Kalite ve Kurum Felsefeleri Daikin Ve Miele’yi Buluşturdu Miele Genel Müdürü Taner Sağbaş ise alanlarında güçlü iki markanın tüketiciye daha iyi hizmet verebilme amacıyla bir araya gelmesinin perakende sektörü açı- sından önemli bir adım olduğunu vurgular- ken, şöyle konuştu: “115 yıllık bir Alman markası olarak beyaz eşya sektöründe üs- tün teknoloji ürünleri sunan, pek çok ilk ve yeniliğe imzasını atan Miele, Amerika’dan Avusturalya’ya kadar tüm dünyada kendi pazarlama ve satış şirketlerini kurmuş bir marka. Miele; ankastre mutfak ürünleri, çamaşır ve kurutma makinesi, elektrikli süpürge ve gerek sağlık sektörüne hizmet veren gerekse özel kullanım alanlarına yönelik profesyonel yıkama cihazlarıyla Türkiye pazarında 1999 yılından bu yana hizmet veriyor. Kuruluş aşamasından bu yana değişmeyen ‘Immer Besser-Daima en iyisi’ sloganıyla sektördeki diğer mar- kalardan farklı olarak elektroniğini kendi üreten Miele, beyaz eşya alanında faaliyet gösteriyor. Miele; kaliteye verdiği önem, çevreci yaklaşımı, tasarım ve teknolojik üstünlüğü ve kullanımı kolay cihazları ile farkını ortaya koyuyor. Bugün burada bulunmamıza neden olan Daikin ile Miele işbirliğinin temelinde de bu farklılıklar yatıyor. Daikin ile Miele markalarının, tüketici nezdindeki kalite algısından kurum felsefelerine kadar birçok ortak noktası bulunması, bu işbirliğini gerçekleştirme- mizi sağladı. Başarısına yürekten inan- dığım bu işbirliği ile amacımız ortak bir sinerji yaratmak ve çağdaş evlere birlikte girerek bir takım oluşturmak.” İntema Müşterisi Talep Etti, Daikin ile İş Birliği Gerçekleşti Toplantıda konuşan İntema Genel Müdürü Eser Ersoy da, şunları söyledi:“Eczacıbaşı Topluluğu, yapı ürünlerinde, seramik sağ- lık gereçleri, armatür, seramik kaplama ürünleri, banyo ve mutfak mobilyaları, banyo küvetleri, derz dolgu yapıştırıcılar, kaplama ve izolasyon malzemeleri üretim, pazarlama ve satışını gerçekleştirmektedir. Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu Türkiye içerisinde Eczacıbaşı Grubu’nun cirosunun yüzde 36’lık kısmını, Türkiye dışında ise yüzde 61’lik kısmını gerçekleştirmektedir. Mevcutta Almanya, Fransa, Rusya ve Türkiye olmak üzere 18 fabrikada üretim yapılmakta, ürünlerimiz 5 kıtada toplam 75 ülkeye pazarlanmaktadır. Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu’nun dağıtım ve satış faa- liyetlerini yürütmek amacıyla 1978 yılında kurulan İntema, bugün çağdaş mutfak ve banyo tasarımlarının Türkiye’deki en önemli adresi konumunda bulunuyor. 35 yılı aşkın süredir modern mağazacılık anlayışımız, uzman ekibimiz, geniş ürün yelpazemiz ve yaygın hizmet ağımızla tüketicilerin hayalindeki yaşama alanlarını gerçeğe dönüştürmek için çalışıyoruz.” İntema olarak, Türkiye genelinde 100’ün üzerinde bayi, bunların dağıtım yaptığı 4.000’den fazla alt satış noktası ve yapı marketler ile satış dağıtım faaliyetlerini sürdürdüklerini belirten Ersoy, sözlerine şöyle devam etti: “Buna ek olarak, kendimize ait 20 adet mağazamız ile tüketiciye hizmet vermekteyiz. Satış noktalarımızda VitrA, Artema, Burgbad, Villeroy&Boch, İntema Mutfak ve Bult- haup gibi markalarımızı tüketicilerin beğenisine sunuyoruz. Diğer yandan müşterimiz İntema’dan ev dekorasyonuy- la ilgili birçok farklı ürünü talep ediyor. Onlara komple çözümler sunabilmek amacıyla, birçok farklı çözüm ortağıyla birlikte çalışıyoruz. Çözüm ortaklarımızı genellikle ürünlerimizle tamamlayıcı ni- teliği taşıyan markalardan seçiyoruz. Yani eviye, tezgah, kabin gibi ürünlerin üreti- cileri… Bu doğrultuda Daikin’le birlikte bir ilke imza atarak, İntema müşterisinin en yoğun talep ettiği kategorilerden biri olan klima alanında, bizim gibi lider bir markayla işbirliği yapıyoruz. Daikin ile Nisan ayında başlayan işbirliğimiz kapsamında, İntema mağazalarını klima alanında da bir çözüm noktası haline getirdik. İlk etapta teşhirini tamamladı- ğımız 10 mağazamızla klima sezonuna başlıyoruz. İlerleyen dönemde, diğer mağazalarımızı da Daikin satış noktasına dönüştüreceğiz.” Okay Karacan’ın moderatörlüğünü üst- lendiği gece Hale Caneroğlu konseri ile son erdi.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=