Tesisat Dergisi 223. Sayı (Temmuz 2014)
SEKTÖREL ETKİNLİKLER 146 Tesisat Dergisi Sayı 223 - Temmuz 2014 Ferroli Vodafone İş Ortağım ile beraber gerçekleştirdiği yazılım sayesinde, satış sonrası hizmetlerinde operasyonlarına hız kazandırarak verimlilik sağladı. Yeni iş modeli sayesinde Ferroli’nin servis elemanları artık ellerindeki Vodafone tab- letler sayesinde anında online olarak iş atamalarını kabul edip, çağrı açıp - ka- patma yapabiliyorlar. Merkez tarafında ise verilen hizmetin, içeriği ve kalitesi takip edilebiliyor. Vodafone’un Ferroli’ye özel geliştirdiği bu inovatif mobil uygulama sayesinde Ferroli İletişim maliyetlerini azalttı ve operasyonel verimliliğini artırdı. Vodafone İş Ortağım işbirliğinin Ferroli’ye özel, tablet üzerinde çalışan bir mobil uy- gulama geliştirdiğini dile getiren Ferroli Türkiye Genel Müdürü Ferroli Spradon Vadi Evleri’nde benzersiz bir uygulamaya imza attı. Proje kapsamında 32 adet Ferroli Energy Top W 125 yoğuşmalı kazan, toplamda ise 4.000 kW’lık kazan dairesi olan dünyadaki tek kaskad uygulamasını gerçekleştirildi. Projede ayrıca 30 adet 125 kW’lik kaskad ve toplamda 3750 kW’lik uygulama Spradon Vadi Evleri’ndeki diğer blokta da uygulandı. Ara katlarda ve ikinci bodrumda eşanjör dairesi oluşturuldu. Ayrıca 12’li kaskad, sosyal tesislerde ise 5’li kaskad uygula- ması yapıldı. Yüksek bloklarda ise ısıtmada 4 zonlama, düşük bloklarda 2 zonlama gerçekleştirildi. Isıtma sisteminde, ısı istasyonu (substation) uygulaması yapıldı. Konu hakkında bilgi veren Ferroli Türkiye Genel Müdürü Çe- tin Çakmakçı, “Daha önce Kuzu Grup ile Kayabaşı 7-8-9’ncu bölgelerde, Spradon Quartz’da ve Divan Residence’da birlikte çalışmıştık. Spradon Vadi Evleri’ndeki çalışmayla dünyada ilk Ferroli , Geliştirdiği Tablet Uygulamasıyla Satış Sonrası Hizmetlerinde Operasyonlarına Hız Kattı Ferroli’den, Kuzu Grup’un Spradon Vadi Evleri’nde 32’li Kaskad Sistemi Uygulaması Çetin Çakmakçı konu hakkında şu bilgileri verdi: “ Bu uygulama ile tasarruf, büyüme ve müşteri memnuniyeti ihtiyaçlarına ce- vap verirken daha verimli bir operasyon yürütebiliyoruz. Vodafone İş Ortağım’ın bize özel geliştirdiği tablet uygulamasıyla hızımıza hız kattık, müşteri memnuniyeti- mizi ve verimliliğimizi artırdık diyebilirim. Örneğin Ferroli’nin teknik servis eleman- ları için uyguladığı işletme modeli ve ya- zılım sayesinde artık Garanti Sorgulama, Yedek Parça Sorgulama, Servis Makbuzu Üretilmesi hem çok daha kolay hem de çok daha verimli ve paylaşılabilir bir sistem olarak uygulana- biliyor. Bu da hızlı ve esnek bir yapı ile müşteri memnuniyetini artırabilmemizi sağlıyor.” kez uygulanan bir projeye imza at- mış olduk ” dedi. Ferroli ile neden böyle bir projeye imza atmayı tercih ettikleri konu- sunda Kuzu Grup Mekanik Grup Şefi Semih Rüstem Çalapkulu şun- ları söyledi: “Önümüzde iki seçenek vardı; ya yüksek kapasiteli kazan sistemini düşünecektik ya da kaskad uygulamasını. Bu projede, kazan dairesi çatı katında olduğu için kaskad sisteminin daha iyi olacağına kanaat getirdik. İki kazanlı sistemde, herhangi bir arıza oluştuğunda işleyişimizi tam kapa- siteyle karşılayamayacaktık. Oysa kaskad sistemde bu tür bir sorunla karşılaşma riski yoktu. Daha maliyetli olmasına rağmen avantajının ağır basması nedeniyle 32’lik kaskad uygulamasını tercih ettik. Üstelik Ferroli Energy Top W 125 yoğuşmalı kazan- ları, yüzde 113 verimli ve bu da önemli bir avantaj. Ferroli, fi- yat politikası ve kalitesi kadar servis hizmetiyle ve herhangi bir arızada hızlı müdahalesi ile öne çıkan bir firma. Ürün ne kadar iyi olursa olsun, arıza oluştuğunda hızlı müdahale çok önemli ”.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=