Tesisat Dergisi 221. Sayı (Mayıs 2014)

VİZYON 72 Tesisat Dergisi Sayı 221 - Mayıs 2014 bağlı olan VRF iç ünitelerde, soğutucu akışkan dolaştırıp ısıtma veya soğutma yapabilmektedir. Özellikle Ege ve Akdeniz bölgelerinde, tek bir cihazla bir evin hem iklimlendirme ihtiyacını hem de sıcak su ihtiyacını (kullanım suyu, yerden ısıtma, radyatör vs.) çözebilme şansınız olmak- tadır. Sistemin en büyük avantajlarından biri de mevcut sistemlere de birkaç basit değişiklikle uyum sağlama özelliğidir. -10 ˚C sıcaklıkta bile %90 ısıtma performan- sı gösterir. DVM Hydro Klimalar ise daha büyük ve ticari binaları da çözebilen, hem Heat Pump hem de Heat Recovery özelliği olan, ısıtma, soğutma ve sıcak su temin eden cihazlardır. “Isı Pompaları Pazarında Önümüz- deki Yıllarda Ciddi Bir Büyüme Ola- cağını Düşünmekteyiz” Isı Pompaları pazarında önümüzdeki yıllarda ciddi bir büyüme olacağını dü- şünmekteyiz. Genel olarak özellikle Avru- pa’da bu tür az enerji harcayan ve karbon salınımı yapmayan cihazların satışında özel krediler ve destekler verilmektedir. Artık ülkeler için bu tür sistemleri yay- gınlaştırmak ve desteklemek bir enerji politikası haline gelmiştir. Ülkemizde de bu desteklerin artacağını umuyor ve bek- liyoruz. Artık iş sadece bir klima sistemi kurmak değil, aynı zamanda bu sistemi hem lokal hem uzaktan kontrol etmek, izlemek ve yönetmek üzerine kurulmuştur. Samsung’un kullandığı Zen Manager sis- temi kullanıcıya çok önemli avantajlar sunmaktadır. Kullanıcı farkında olmasa bile herhangi bir arıza anında Kore’deki sunucuya, oradan da Türkiye’deki ilgili servisimize mail ve mesajla haber vererek, hizmetin verilmesini ve arızanın çözülme- sini sağlamaktadır. Yine akıllı telefonlara Android marketten indirebileceğiniz bir programla, tüm klima sisteminizi açma, kapama, kontrol ve kumanda edebilme şansınız vardır. Tüm bina otomasyon sis- temlerine uyum sağlayabilecek modüllere sahiptir. Farklılık yaratan, ürüne değer ka- tan ve teknolojiyi hızlı takip eden markalar daha hızlı büyümekte ve lider olmaktadır. Çıkardığı tüm ürün gruplarında Samsung bu özelliğini hissettirmektedir. “Servis Hizmetlerinde Maksimum Memnuniyet Hedefimiz Her Zaman Geçerlidir” Sektörde yine ilk olarak VRF arızaları için Samsung VRF çağrı merkezi aktif hale gelmiştir. Bu yılın başından itibaren 0 850 2010 22 nolu numaraya Sistem Klimala- rı ile ilgili tüm arıza talepleri gelmekte ve anında Teknoklima servislerine yönlendir- me yapılıp, arızanın hızla tespiti ve çözü- mü yapılmaktadır. Happy Call sistemi ile müşteri memnuni- yeti sorgulanıp süreç doğrudan Samsung Türkiye tarafından takip edilmektedir. Ser- vis hizmetlerinde maksimum memnuniyet hedefimiz her zaman geçerlidir. Yaklaşık 200 Milyon USD’yi geçmiş olan VRF sis- tem klimaları pazarında, her zaman fark- lılık yaratan, yeni teknolojiler ve trendler oluşturup sektörü yönlendiren bir konuma gelmekten dolayı çok mutluyuz.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=