Tesisat Dergisi 221. Sayı (Mayıs 2014)

SEKTÖREL ETKİNLİKLER 172 Tesisat Dergisi Sayı 221 - Mayıs 2014 Mitsubishi Electric Türkiye’nin, -Türkiye klima pazarındaki varlığını daha da güçlendirmek için KlimaPlus’ı satın almaya karar verme- sinin ardından- KlimaPlus çalışanlarıyla Ka- padokya’da motivasyon ve bilgilendirme top- lantısı düzenlendi. Toplantıda konuşma yapan Mitsubishi Electric Türkiye Başkanı Masahiro Fujisawa ve KlimaPlus Genel Müdürü Yenal Altaç, güçlü bir sinerji yaratan iki firmanın ayrılmaz bir bütün olduğu mesajını verdiler. İki gün süren motivasyon etkinliğine, tüm KlimaPlus ekibi ve Mitsubishi Electric’in üst düzey yetkilileri katıldı. Türkiye’deki kültür şehirleri arasında çok özel yere sahip olan Kapadokya’da gerçekleşen etkinliğin birinci gününde toplantı ve gala yemeği gerçekleşti. İkinci günde Kapadokya turu yapan ekip; Devrent Vadisi, Paşa Bağları ve Üç Başlıklı Peri Bacaları, Avanos Çanak Çömlek Atölyesi, Göreme Açık Hava Müzesi, Esentepe Panoramik Seyir Noktası ve Tura- san Mahzeni’ni ziyaret etti. Toplantıda yaptığı konuşmada, 10 yıldır Mitsubishi Electric’in Türkiye distribütörlüğünü üstlenen KlimaPlus’ın güvenilirliği, Klimaplus Kurumsal Toplantısını Düzenledi ileri teknoloji ve yüksek kalitede müşteri hizmetleriyle kendileri için büyük bir güç ol- duğunu söyleyen Mitsubishi Electric Türkiye Başkanı Masahiro Fujisawa; “Mitsubishi Electric olarak KlimaPlus’ı bünyemize kat- maktan büyük bir mutluluk duyuyoruz. Türki- ye pazarında daha da güçlenme hedefimize paralel olarak KlimaPlus’ın tecrübesi, bilgi birikimi ve güçlü ekibi ile birlikte çok başarılı ve benzersiz işlere imza atmaya devam ede- ceğiz.” diye konuştu. Japonya sınırlarını aşarak global bir güç ha- line gelen Mitsubishi Electric’in KlimaPlus’ı satın almaya karar vermesinin arkasında Türkiye’deki klima pazarının parlak gele- ceğinin ve KlimaPlus’ın 10 yılda ortaya koyduğu başarı öyküsü- nün yattığını vurgulayan KlimaPlus Genel Müdürü Yenal Altaç, başarılarının Mitsubishi Electric ile çok daha yukarılara taşına- cağına inandıklarını söyledi. Altaç, “Mitsubishi Electric demek enerji demek… KlimaPlus’ın bu müthiş enerjisinin kaynağı ise dinamik ekibi ve inandığımız Mitsubishi Electric markası.” diye konuştu. T T T T T Geberit Tükenen Su Kaynaklarına Dikkat Çekiyor: “Su Gelecektir” Su kaynaklarının hızla tükenmesi ve bilinç- siz su tüketimi su tasarrufuna olan önemi artırıyor. İsviçreli sıhhi tesisat markası Geberit, 5 Haziran Dünya Su Günü’nde su tasarrufunun önemine bir kez daha dikkat çekiyor. Geberit, ortaya koyduğu ürünle- ri ve sürdürülebilir çevre felsefesiyle, su tüketimini minumum düzeyde tutmayı he- defliyor. Çevrenin doğal yapısı ve işleyişi, kısacası ekosistemi, günden güne değişiyor. Özellikle insanların bilinçsiz tahripleri çevreyi olum- suz etkileyen faktörlerin başında geliyor. Yaşamın temel kaynağı suyun gereksiz yere harcanması da gelecekteki tehlikenin sinyal- lerini veriyor. İsviçreli sıhhi tesisat markası Geberit, küresel ısınma ve iklim de- ğişiklerinin dünya üzerinde yarattığı tahribatı önlemek adına çev- re dostu ürünlere ve daha az su tüketimine odaklanıyor. Ar-Ge ve sürdürülebilirlik ça- lışmalarında gelecek için adımlar atan Ge- berit, bu çalışmalarıyla birlikte 2008-2012 yılları arasında, yaklaşık 2 milyar metreküp su tasarrufu yaptı. Ekonomik büyüme ve başarılı iş faaliyet- lerinin yanı sıra çevre dostu olduğunu Av- rupa’da çevre dostu ilk 10 şirket arasına girerek kanıtlayan Geberit, ürünleriyle su kaynaklarının ekonomik kullanılmasını sağ- lıyor. Geberit, su tasarrufunun birincil dere- cede önemini vurgulayan çift kademeli deşarj sistemi ile çalışan rezervuarlar ve fotoselli bataryalar ile kanıtlarken; enerji tasar- rufu için klozetlerden kötü kokuları alıp, aktif karbon filtresinde temizleyerek ortama geri veren kokusuz rezervuar ile tüm ürünle- rinde benimsediği ‘sürdürebilirlik’ ve ‘yeşil dünya’ yaklaşımları ile de yaşama katkı sağlıyor.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=