Tesisat Dergisi 221. Sayı (Mayıs 2014)

SÖYLEŞİ 114 Tesisat Dergisi Sayı 221 - Mayıs 2014 konusuna odaklanan “WILO Ulusal Fotoğraf Yarışması”nı düzenliyoruz. Bu yıl yarışma- nın üçüncüsünü gerçekleştireceğiz. Ayrıca yine iki yıldır “22 Mart, Dünya Su Günü” kapsamında, azalan su kaynaklarına ve temiz suya ihtiyaç duyan insanlara dikkat çekmek için “Su İçin Yürüyoruz” etkinliği düzenliyoruz. Bu yılki etkinlik yine oldukça renkli görüntülere sahne oldu. Kozyatağı Rotary Kulübü’nün işbirliği ile düzenle- diğimiz “Su İçin Yürüyoruz” etkinliğine, Afrika’da su kaynaklarına ulaşmak için, ellerinde kovalarla kilometrelerce yürümek zorunda kalan çocukların yaşam koşulları- na vurgu yapmak için Türkiye’deki çocuklar da katıldı. WILO olarak “her şeyin başı eğitim” diyoruz. Suyun verimli kullanılması konusunda yaptığımız projelere son olarak çocuklar için hazırladığımız “Suya Yön Veriyoruz” adlı kitabı da ekledik. Bu kitapla çocukların suyun değeri konusunda bilinçlenmelerine katkıda bulunmak istiyoruz. Kitap çocuk- ları suyun uçsuz bucaksız dünyasında bir gezintiye çıkarıyor. Tüm bu etkinlikler ve projeler, sektörümüz için ilk olma özelliğini taşıyor. Bayi yapılanmanız ve servis hizmet- leriniz ile ilgili bilgi verir misiniz? WILO olarak Türkiye geneline yayılmış güçlü bir bayi ağımız var. Hem satışta hem de satış sonrası hizmetlerde müşterilerimizle doğru bir iletişim kurmayı çok önemsiyoruz. Müşteri memnuniyetini sürekli kılmak için yetkili servislerimizle bir araya geldiğimiz etkinlikler düzenliyoruz. 2013 yılı değerlendirmelerimizde satış sonrası hizmet dönüşlerinde %98’lik bir müşteri memnuniyeti yakaladığımızı gördük. Bu sektör ortalamalarına göre olumlu bir sonuç olsa da bizim için yeterli değil. 2014 yılında %2 oranında olan memnu- niyetsizliğin nedenlerini anlayarak servis hizmetlerimizi %100 memnuniyete çıkarmak istiyoruz. Üretim tesisleriniz ile ilgili bilgiler verir misiniz? WILO pompaları Almanya’daki fabrikamızda Ar-Ge çalışmaları neticesinde, çok zor testlerden geçirilerek piyasaya sunuluyor. WILO Türkiye olarak, yapılan bu üretimi ülkemizde en iyi şekilde uygulamasını gerçekleştiriyoruz. Geldiğimiz noktada sektörümüzde pazar lideriyiz. Şirketiniz açısından piyasa değer- lendirmesi yaparak, beklentileriniz neler olacak anlatır mısınız? WILO Türkiye olarak 2013 yılını başarılı bir şekilde geçirdik. 2013 yılında %11 oranın- da büyüme gerçekleştirdik. Sektörümüzün 2,5 katı oranında hızlı büyüdük. 2014 yılında bu başarılı tabloyu daha geliştirmek, büyümeyi sürdürmek istiyoruz. Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir? WILO olarak, 2014 yılına başlarken rotamızı ‘gelecek’ olarak belirledik. Gelecek demek, sürdürebilirlik demektir. Biz sürdürebilirlik konusunu, bunu besleyecek inovasyon kültürünü kurumsallaştırma konusuna önemli adımlar atıyoruz. En iyi ve en kaliteli ürün ve hizmeti müşterilerimize sunarken, dünyamızın kaynaklarının ne kadar değerli olduğunu aklımızdan çıkarmıyoruz. İş yapış süreçlerine böyle bir pencereden bakıyoruz. Önümüzdeki dönemlerde de enerji verimli- liği ve su kaynaklarının verimli kullanılması konusunda farkındalık yaratma çalışmala- rımıza devam edeceğiz. “2013 yılı değerlendirmelerimizde satış sonrası hizmet dönüşlerinde %98’lik bir müşteri memnuniyeti yakaladığımızı gördük. Bu sektör ortalamalarına göre olumlu bir sonuç olsa da bizim için yeterli değil. 2014 yılında %2 oranında olan memnuniyetsizliğin nedenlerini anlayarak servis hizmetler- imizi %100 memnuniyete çıkarmak istiyoruz”

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=