Tesisat Dergisi 220. Sayı (Nisan 2014)

SEKTÖREL ETKúNLúKLER 219 Tesisat Dergisi Say× 220 - Nisan 2014 Samsung’ dan, Servis Hizmetleri úçin “Tek Numara Tam Çözüm” Samsung; 2014 y×l× itibariyle dev ihracat gücü olan, güçlü, teknoloji konusunda h×zla inovasyon projeleri gerçekleütiren, ürün ç×kartan, fiyat ve servis yap×s×n× daima son kullan×c×n×n dikkatine, mem- nuniyetine uygun üekilde sunan dev bir kuruluütur. 200.000 çal×üan× ve 53.000 Ar-Ge görevlisi ile sistem kli- malar× konusunda geçen 10 y×l içerisinde çok h×zl× teknolojik geliüim göstermiü ve bugüne geldiùimizde üu an dünyada ve Türkiye’de pazar liderliùine soyunan, yeni geliümiü teknolojik ürün gruplar×n×, etkin servis hizmetleri ile beraber destekleyip, müüteri memnuniyeti anlam×nda da inovatif projeler gerçekleütiren, global bir marka olmuütur. Samsung’un iyi bir marka yüzü, insanlara s×cak gelen bir dokunuüu ve rengi vard×r. Samsung da buna lay×k olabilecek ürünler ve sat×ü sonras× müüteri memnuniyeti odakl× hizmet anlay×ü× geliütirmektedir. Samsung; bu iyi, h×zl× ürün geliütirme yüzünü, araüt×rmac× dinamik yap×s×n×, Ar- Ge’ye çok ciddi para harcayarak, yeni ürün ve hizmet geliütirmekte kullanmakta ve sonuçta kullan×c×lara çok yak×n, onlar×n ilgisini çeken, onlara iyi hizmet veren ürünlere, sat×ü sonras× hizmetlere dönüütürmek- te ve sunmaktad×r 2014 y×l× için tüm bu marka yat×r×mlar×nda sat×ü sonras× müüteri mem- nuniyeti, h×zl× geribildirim ve kaliteli iletiüim için tüm çal×ümalar tamam- lanm×ü ve kurumsal müüterilere VRF-CAC, FJM ve EHS ürün gruplar×nda ar×za/servis ihtiyac×, yedek parça temini, periyodik bak×m gibi konularda tek tuüla ulaüabileceùi kurumsal bir hizmet sunmaya baülan×lm×üt×r. 0850-2010 222 numaral× telefonla verilen bu hizmette ulaüt×ù×n×z çaùr× merkezi yetkilisi ald×ù× kayd× online olarak ERP sistem üzerinden Tek- noklima’ya ulaüt×rmakta ve Teknoklima servis yöneticisi en geç 2 saat içinde kayd× açan müüteriye geribildirim yaparak, yetkili servisi yönlen- dirmekte ve konuyu son aüamas×na kadar takip ederek, h×zl× bir çal×üma modeli oluüturmaktad×r. Servis bir sonraki iü günü klimaya müdahale etmektedir. Servis ihtiyac×, garanti içi yada d×ü× parça deùiüimi ve tüm servis hizmetlerini kapsayan bu süreç sonras×, Samsung Çaùr× Merkezi ilgili müüteriyi memnuniyet anketi için tekrar arayarak çözüm sürecini ve memnuniyeti bizzat denetlemektedir. Samsung markas×n×n teknolojik yeniliklerle yapt×ù× tüm inovasyon pro- jeleri gibi kaliteli iletiüim model ile kullan×c×ya yaüad×ù× her problemde tek tuüla ulaüarak, tüm servis ihtiyaçlar×n× mükemmel çözümler sunan yaklaü×m× sektöre sunduùu farkl× bir yaklaü×md×r.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=