Tesisat Dergisi 217. Sayı (Ocak 2014)

SEKTÖREL ETKİNLİKLER 150 Tesisat Dergisi Sayı 217 - Ocak 2014 Pompa sektöründe bir ilki gerçekleş- tirerek, 12 Ekim 2009 tarihinde müş- terilerine kapılarını açan Grundfos Akademi’de, bugüne kadar yaklaşık 3000’in üzerinde teknisyen, mühen- dis ve öğrenciye pompalar ve pompa sistemleri konusunda eğitim verildi. Uzman eğitmenleri ve doyurucu içe- riği ile katılımcıların yüksek memnu- niyetini sağlayan Grundfos Akademi, öğrencilere de her eğitimde %10 kon- tenjan ayırarak ücretsiz eğitim imkanı sunuyor. Grundfos Akademi’de verilen başlıca eğitimler: • Pompa Teorisi • Pompa Sistemlerinde Enerji Tasarrufu • Yangın Söndürme Sistemleri • Dozaj & Dezenfeksiyon Grundfos Akademi , Eğitimlerine Devam Ediyor • Endüstriyel Ürünler ve Uygulamalar • Atık Su Arıtma Sistemleri • Servis Eğitimleri • Kişisel Gelişim Eğitimleri 2014 yılında eğitimler 15 Ocak itibari ile başlıyor. Akademi’nin yeni eğitimleri hakkında detaylı bilgi ve ön rezervasyon için fyildirim@ grundfos.com mail adresine yazabilirsiniz. Grundfos Türkiye, 11-13 Aralık tarihleri arasın- da Antalya Calista Luxury Resort Otel’de bayi ve servislerine yönelik toplantı düzenledi. Etkinlik bayi, servis ve satış toplantısı olmak üzere 3 bölüm halinde düzenlendi. Grundfos çalışanları, bayileri ve servisleri geçtiğimiz yılın değerlen- dirmesini yaparak, 2014 hedeflerini konuştular. Grundfos Genel Müdürü Can Seyhan 2013 yılı ve gelecek dönem için değerlendirmeler yapa- rak, bayi ve servislerine ortak başarıyı yakalama hakkında ipuçları verdi. 3 Bölüm halinde gerçekleştirilen toplantılarda bayi ve serviler için bilgi alışverişi ve kaynaşma ortamı yaratıldı. 11 Aralık Çarşamba günü açılış kokteyli ile başlayan etkinliğin ilk gününde Grundfos Türkiye yetkilileri, Grundfos servis ve bayileri birlikte akşam yemeği yiyerek keyifli dakikalar geçirdiler. Etkinliğin ikinci günü başlayan toplantılarda, Grundfos Genel Müdü- rü Can Seyhan açılış konuşması yaparak; yeni organizasyon, ortak başarıyı yakalama hakkında bilgiler aktardı ve sektör hakkındaki değerlendirmelerini paylaştı. Etkinliğin Bayi Toplantısı bölümünde, ‘Yeni Organizasyon’ konusun- da, Satış Direktörleri Ali Rıza Dağlıoğlu ve Derya Çuha; Mükemmel Ortaklık ve Müşteri Odaklılık konusunda, Satış Geliştirme ve Pazar- Grundfos Bayi ve Servisleri Antalya’da Bir Araya Geldiler lama Müdürü Çağlar Şakaklı, Servis Müdürü Emrah Şimşek, Finans ve Yönetim Bilişimi Müdürü Özgür Artak, İnsan ve Strateji Müdürü Nilgün Atıcı, Operasyon Müdürü Can Akdağ sunum ve konuşmalarını gerçekleştirdiler. Satış Toplantısı bölümünde ise ‘Pazarlama ve Satış Mükemmelliyeti, 2014 Taktiksel Planlar, 2014 Hedefleri’ konuları üzerinde konuşuldu. Servis Toplantısı bölümünde de Grundfos Genel Müdürü Can Seyhan bir konuşma yaptı. Toplantı Servis Müdürü Emrah Şimşek’in, ‘Servis 2013’ sunumunun ardından yetkili servislerin sunumu ile devam etti. Akşam saatlerinde yeniden bir araya gelen misafirler gala yemeği ve 2013 yılı başarı ödül törenine katıldılar. 3 gün boyunca süren etkinlik, yemeğin ardından Ali Poyrazoğlu’nun iş dünyası hakkında eğlenceli ve eğitici şovu ile sonlandırıldı.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=