Tesisat Dergisi 217. Sayı (Ocak 2014)
SEKTÖREL ETKİNLİKLER 140 Tesisat Dergisi Sayı 217 - Ocak 2014 WILO 2014 Yılında Rotasını “Geleceğe” Çevirdi WILO Türkiye’nin geleneksel Hedef PaylaşımToplantısı’nınsekizincisi, 10-12 Ocak 2014 tarihleri arasın- da Kıbrıs’ta Kaya Artemis Resort Hotel’de gerçekleşti. WILO’nun, Türkiye geneline yayılmış yetkili satıcılarının ve tüm satış ekibinin katıldığı toplantıda, 2013 yılının değerlendirilmesi yapılırken 2014 yılı hedefleri paylaşıldı. WILO Türkiye Genel Müdürü Ercüment Yalçın, toplantıda yaptığı açılış konuşmasında 2013 yılında %11 oranında büyüme gerçekleştirdik- lerini ifade ederek şunları söyledi: “WILO Türkiye olarak 2013 yılında sektörün 2,5 katı oranında hızlı bir büyüme başarısı yakalamış du- rumdayız. Satış operasyonumuzla beraber servislerimizle de müşteri- lerimizin hayatını kolaylaştırdık. 5000 kişi ile yaptığımız gizli müşteri araştırmasında %98 oranında müşteri memnuniyeti yakalamış ol- maktan çok mutluyuz. 2014 yılında en önemli hedefimiz; %2 oranında olan memnuniyetsizliğin nedenlerini anlayarak servis hizmetlerimizi %100 memnuniyete çıkarmak.” Teknolojik gelişmelerle birlikte insan kaynağına da yatırım yapmayı sürdürdüklerini belirten Ercüment Yalçın, konuşmasına şöyle devam etti: “Teknolojik gelişmelere rağ- men insandan değerli hiçbir şey yok. Biz de insana yatırım yaptık. Yetkili satıcılarımızı, servislerimi- zi, iş ortaklarımızı dinledik. Birlik- te yeni projeler kurguladık. Birlikte yarattığımız bu sinerji ile 1 yılda; çeşitli projelerde yüksek oranda enerji tasarrufu sağladık. Pazarla- ma ve tanıtıma önem verdik. Rotamızı “gelecek” olarak belirledik, ge- leceğe yelken açtık. Geleceğe bakışın temelinde aslında bugüne bakış, özveri yatıyor. ‘Ben’ce değil, ‘Biz’ce yatıyor. WILO, tüm paydaşlarıyla ‘Biz’ olmayı başardı. Rotamız öncülük. WILO Türkiye attığı her adımla sektörün öncüsü oldu.” WILO Hedef Paylaşım Toplantısı’nın bir de sürpriz konuşmacısı vardı. Türk mizahının en önemli isimlerinden yazar-yönetmen Gani Müjde, yaptığı konuşmayla toplantıya renk kattı. Senaristlik ve yönetmenli- ğinin yanı sıra yelkene olan tutkusu ile de bilinen Müjde’nin konuş- ması, katılımcılar tarafından ilgiyle dinlendi. Toplantı, başarılı Yetkili Satıcıların ödüllerinin verildiği gala yemeği ile son buldu. Kıbrıs’ta düzenlediği Hedef Paylaşım Toplantısı ile 2014 yılına hızlı bir baş- langıç yapan WILO, önümüzdeki dönemlerde de etkinliklerine devam edecek. AFB, Avrupa’nın en büyük merkezi sistem klima markalarından Climaveneta’nın distribü- törlüğünü alarak büyümeye devam ediyor. İklimlendirme sektöründe sadece Avrupa’da değil aynı zamanda dünya genelinde de yeri olan Climaveneta, AFB kalitesi ve güvencesi ile artık Türkiye’de. Konu ile ilgili AFB Genel Müdürü Harun İz şu acıkla- mayı yaptı: “Soğutma grupları, fan-coil üniteleri, ısı pom- paları, paket tip üniteleri, hassas klimaları, klima santralleri ve kontrol sistemleriyle geniş ürün gamına sahip Climaveneta’nın; konutlar, alışveriş ve iş merkezleri, fabrikalar gibi büyük yapı ve üretim tesislerine yönelik proje çözümleriyle, Türkiye iklimlendirme pazarında kısa sürede çok önemli bir oyuncu olacağını ifade etti. İz açıklamalarında şu görüşlere yer verdi: “Climaveneta ile münhasır ve uzun süreli bir anlaşma imzaladık ve işbirliğimizden dolayı çok memnu- nuz. Çalışmalarımıza hızlı başladık, dört proje için siparişlerimizi verdik. Climaveneta’nın son derece güzel ve geniş bir ürün gamı var, enerji ve- rimliliği ve mühendislik nosyonu son derece kuvvetli bir firma. Ürünle- rinin % 40’ını enerji verimliliği konsepti ile tasarlayan Climaveneta’nın INTEGRA adlı serisinin Türkiye pazarında dikkat çekeceği kanısındayım. AFB, Climaveneta’nın Türkiye Distribütörü Oldu 5’i İtalya’da olmak üzere 9 önemli fabrikası ve 1200 çalışanı olan Climaveneta’nın Hindistan ve Çin’de de üretimi bulunuyor. AFB olarak ilgimizi çeken şeylerden biri de, Avrupalı bir firma olan Climaveneta’nın Amerika’da çok ciddi çalışmalar yapıyor olması. Ayrıca Climaveneta, Turbocor ko- nusunda Avrupa’da en yoğun tecrübesi olan bir firma. Yüksek enerji verimliliği, eş zamanlı ısıtma- soğutma taleplerine karşı otomatik mod geçişi ve düşük işletme maliyetleri sunan, sıcak su üreten, atmosfere ısıtmayı yapabilen, soğutma ihtiyacından bağımsız ısıtma yapan, ısıtma ihtiyacından bağımsız soğutma yapan Climaveneta ürünleri, kullanım kolaylığı ile yatırımcılara birçok avantaj sunuyor. Ürünlerinin teknolojik üstünlüğü, etkin ürün geliştirme ve üretim sürecinin verimliliği sayesin- de Climaveneta; çevreye duyarlı, iklime uygun çeşitli çalışma modları olan ve her ortama uygulanabilen merkezi sistemleri ile üretimde kalite ve mükemmelliği işaret etmenin yanında tüketicilere enerji verimli ürün- ler sunuyor. Bu tür ürünlerin, AFB’yi projecilere bir adım daha yaklaş- tıracağını düşünüyorum. AFB olarak, makine satmaktan ziyade çözüm sunmaya, cihaz satmaktan ziyade verim satmaya yönelik bir anlayışımız var. Bu anlayış Climaveneta’da da olduğu için böyle bir birlikteliğe gidil- di. AFB’nin vizyonu ve Climaveneta’nın global bakışı ile bu işbirliğinin sektörde çok kuvvetli bir yer edineceğini düşünüyorum”.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=