Tesisat Dergisi 215. Sayı (Kasım 2013)

SEKTÖREL ETKúNLúKLER 150 Tesisat Dergisi Say× 215 - Kas×m 2013 Daikin Europe taraf×ndan her y×l düzenlen- mekte olan ‘Avrupa Servis Semineri’nde, bu y×l başar×l× olan sat׺ sonras× hizmet departmanlar× da ödüllendirilirken, Daikin Türkiye, ‘En İyi Servis Hizmetleri Desteği’ ödülünü Türkiye’ye getirmeyi başard×. Bu y×l 23-25 Ekim tarihleri aras×nda Belçika’n×n Brugge kentinde gerçekle- şen Avrupa Servis Semineri’nde, Daikin Europe’a bağl× olarak faaliyet gösteren 17 ülkenin sat׺ sonras× hizmet departmanlar× buluştu. Daikin felsefesi doğrultusunda müşteri beklentilerinin ötesinde değer yaratacak hizmet anlay׺×na ilişkin görüşlerin paylaş×ld×ğ× ve he- deflerin değerlendirildiği seminerde, başar×l× hizmetlere ödül verildi. Top- lam 12 ülkenin aday olarak gösterildiği ödül sürecinde, başar×l× bulunan sat׺ departmanlar× 4 ana dalda olmak üzere değerlendirmeye al×nd×. Halen yürüttüğü çal׺malar× ile büyük beğeni toplayan Daikin Türkiye Sat׺ Sonras× Hizmetler Departman×, ‘En İyi Servis Sonuçlar×’ ve ‘En İyi Servis Hizmetleri Desteği’ kategorileri olmak üzere iki ödüle birden aday gösterildi. Yap×lan değerlendirmenin sonucunda Daikin Türkiye ‘En İyi Servis Hizmetleri Desteği’ dal×nda ödüle lay×k görüldü. Bu ödülü Türkiye’ye getirmekten büyük onur duyduklar×n× dile getiren Daikin Türkiye Sat׺ Sonras× Hizmetler Departman Müdürü Neslihan Servis Hizmetlerindeki Kalitesi Daikin Türkiye ’ye Ödül Getirdi Yeşilyurt, “Özellikle son bir y×l içinde Da- ikin Türkiye Akademi, Servis İcra Kurulu, Öneri Sistemi ve Kalite Kurulu (CQM) fa- aliyetlerinin hizmetlerimize değer katan gelişmeler sağlamas× bu ödüllere aday gösterilmemizde ciddi etken oldu. Pro- fesyonel çağr× merkezine geçiş, teknik bölümümüzün faaliyete başlamas× ile ayr×ca takip edilen Şikayet Yönetim Sis- temi, Kriz Masas× gibi h×zl× çözüm üre- ten birimlerimiz de hizmetleriyle Daikin Türkiye’yi bu ödüle taş×d×” dedi. Yeşilyurt, Daikin Türkiye’ye ödül getiren bu çal׺malar hakk×nda şu bilgileri verdi: “Daikin Türkiye Sat׺ Sonras× Hizmet Departman× ola- rak değişimi başarmak için tüm paydaşlar×m×z×n inanacağ× bir vizyon oluşturduk. ‘Neredeyiz? Nereye varmam×z gerekir?’ sorular×na yan×t ararken uzlaşmac× davrand×k. Daikin Türkiye yönetiminin değişim ko- nusundaki kararl×l×ğ× bize yol gösterdi ve yöneticilerimizin öncülüğünde sunduğumuz hizmetleri en üst noktaya taş×ma amac×yla yola ç×kt×k. Tüm ekip arkadaşlar×m×n emek ve çabas×n×n bir karş×l×ğ× olan bu ödül, gelecekteki çal׺malar×m×z için bize daha büyük sorumluluk ve görev- ler yüklemektedir. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da, ürettiği- miz cihazlar gibi sat׺ sonras× hizmetlerimiz ile de Daikin müşterisine en iyisini sunmak için çal׺acağ×z”. 7 7 7 7 7 Ankaral× taksici Nusret Köse, Prins ile LPG dönüşümünü gerçekleştirdiği oto- mobili ile motor kapağ× aç×lmadan 1 milyon kilometre yapt×. Otomobil üre- ticisinin bile beklentilerinin üzerinde gerçekleşen rekor performans×n öyküsü, 2006 y×l×nda başlad×. Nusret Köse, tak- si olarak kulland×ğ× benzinli otomobilini Ankara bölgesindeki Prins Otogaz Dönü- şüm Bayileri’nden Ege Otogaz’a getire- rek, LPG dönüşümünü gerçekleştirdi. Bu tarihten itibaren otomobilinin bak×mlar×- n× titizlikle gerçekleştiren Nusret Köse, motor ömründe rekor k×rarak, 7 y×lda 1 milyon kilometreye ulaşt×. Tüm zorlu koşullarda 7/24 çal׺an taksinin motor kapağ× dahi aç×lmadan elde edilen rekor performans, arac×n 999.999 ile s×n×rl× kilometre kadran×n× da aşt×. Köse, Prins ile LPG’ye dönüştürdüğü taksisi ile benzine oranla yak×ttan, bugünün fiyatlar×na göre hesapland×ğ×nda yaklaş×k 150.000 TL tasarruf Ankaral× Taksici, Prins ile Motor Ömründe Rekor K×rd× etti. Köse, olas× bir motor tamiri veya araç değişiminden doğacak binlerce li- radan da tasarruf etmiş oldu. Prins Otogaz Dönüşüm Kiti ile elde edi- len rekor başar×, taksici Nusret Köse’ye ödül de getirdi. Dönüşüm gerçekleştiren Ege Otogaz’da, İpragaz A.Ş. Genel Mü- dür Yard×mc×s× Eyüp Aratay, Prins Tür- kiye Sat׺ Müdürü Cumhur İnci ve Prins Bölge Distribütörü Ufuk Taşkesen’in de kat×ld×ğ× törende Nusret Köse’ye, rekor performans×na ilişkin sunulan teşekkür ve takdir ödüllerinin yan× s×ra 500 TL’lik İpragaz Otogaz hediye çeki de verildi. Yap×lan 1.000.000 kilometre ile; bir otomobilin en ağ×r hizmet kullan×m× olan takside, Prins özelinde LPG kullan×m×n×n avantajlar×n× net bir şekil- de gözler önüne serildiğini belirten İpragaz A.Ş. Genel Müdür Yard×mc×s× Eyüp Aratay, bu gerçeği somutlaşt×ran taksici Nusret Köse’ye katk×lar×n- dan dolay× teşekkür etti.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=