Tesisat Dergisi 213. Sayı (Eylül 2013)
SEKTÖREL ETKúNLúKLER 178 Tesisat Dergisi Say× 213 - Eylül 2013 7 7 7 7 7 “Modern Nalbur” konseptiyle, ma- hallelerde özellikle kad×nlar×n ihti- yaçlar×na cevap vermeyi amaçlayan “DİZAYN’IM” markas×n×n ilk model mağazas×, 03 Eylül 2013 Sal× günü düzenlenen bir etkinlikle aç×ld×. Mir Holding’e bağl× Dizayn Grup bünye- sinde faaliyet gösterecek ve Dizayn Grup’un perakende sektörüne girişini sağlayacak DİZAYN’IM projesi büyük ilgi toplad×. Mir Holding Yönetim Ku- rulu Başkan× İbrahim Mirmahmutoğullar×, Başkan Yard×mc×s× Adil Mir- mahmutoğullar×, Yönetim Kurulu Üyeleri Kürşat Tüzmen, Hilmi Güler ve Mustafa Aç×kal×n’ ×n haz×r bulunduğu aç×l׺, yönetim kurulu üyeleri ve Büyükçekmece Belediye Başkan× Dr. Hasan Akgün taraf×ndan yap×ld×. Mir Holding Yönetimi Kurulu Başkan× İbrahim Mirmahmutoğullar×, kay- bolan mahalle kültürünü yaşatmaya katk× sunman×n yan× s×ra, ma- halle ekonomisine de katk× yapacak yeni bir konseptle bu alana giriş yapt×klar×n×, DİZAYN’IM adl× kaliteli ve ucuz nalbur zincirlerinin ağ×rl×kl× bayanlara hitap edeceğini belirtti. “ Toplam alan büyüklüğü 300 ila 500 metrekare aras×nda olacak bu mağazalarla, ilk etapta 10, ard×ndan 100, devam×nda da 500 ve 1000 şube psikolojik s×n×r×n× aşmay× hedefliyoruz. 1000 adet rakam×na ulaşt×ğ×m×zda toplamda 5 bin kişiye istihdam sağ- DúZAYN’IM úlk Maùazas× Aç×ld× layacağ×z” diye konuşan Mirmahmu- toğullar×, “Her mağaza için raflar×n içindeki ürünler dâhil 1 milyon Lira yat×r×m ön görüyoruz. Mağaza baş×na 2 milyon Lira ciro hedefliyoruz. En ucuz bizde olacak diye bir iddiam×z yok. Müşteride kaliteyi değerinde al- d×ğ× hissi uyanmal×” dedi. Mağaza- larda, raflardan, 13 ana kategoride ve 105 alt kategoride, 3000 çeşit ürün al×nabilecek. Ürünlerin tamam× TSE ve elektrikli ürünler CE belgeli olacak. Standart d׺×, risk bar×nd×ran ürünler bulunmayacak. Dijital mağazada ise, 50.000 çeşit ürün sergi- lenecek ve pek çok banyo, mutfak ve WC alternatifleri olacak. Dijital mağazadan piyasa fiyatlar×n×n alt×nda, pek çok ürün temin edilebilecek. DİZAYN’IM zincirlerinde sat׺ sonras× hizmet de verilecek. Islak hacim- lerin renovasyonu, banyo ve mutfak kurulumu yap×lacak. Hatta çilingir hizmeti, anahtar kopyalama, batarya kaçağ× giderme, batarya değişimi, cam tak×lmas×, matkap isleri, elektrik tesisat×, su kaçak tespiti gibi ev- lerde s×kça yaşanan sorunlara da çözümler sunulacak. Ortaya konan konsept ile, dünyada da benzeri olmayan bir çal׺maya imza att×klar×n× söyleyen Mirmahmutoğullar× “önce İstanbul Avrupa yakas×nda, sonra Asya yakas×na, sonra tüm Türkiye’de, daha sonrada dünyaya aç×lma hedeflerinin olduğunu” söyledi. Grundfos, geçtiğimiz y×l ALPHA2, MAG- NA3 ve Grundfos GO ürünlerini kapsayan Red Wolf projesiyle ak×ll× çözümler piya- sas×na yeni bir soluk getirmişti. Enerji tasarrufu ve güvenilir çal׺ma söz konu- su olduğunda, markas× alt×nda sunduğu ürünlerin kapasitesini her ad×mda daha ileriye taş×mak istediğini belirten Grundfos şimdi de “iSolutions” ad×n× ver- diği, daha ak×ll× çözümlerle hem çevre için hem de müşterileri ve kurumsal kimliği için yepyeni değerler yaratmaya haz×rlan×yor. Buna göre, iSolutions çözümleri optimum performans, güvenilir çal׺ma ve minimum enerji tü- ketimiyle ön plana ç×k×yor. iSolutions çözümlerini diğer ak×ll× ürünlerden ay×ran başl×ca özellik, bu ürünlerin bütüncül bir sistem yaklaş×m×yla tasarlanm׺ olmas×. Grund- fos, maksimum performans ve verimlilik için sadece pompan×n değil tüm bir pompa sisteminin optimize edilmesi gerektiğini savunduğundan, yeni ürünlerini de böyle bir bak׺ aç×s×yla geliştirdiğini belirtiyor. Böylece, tüm bileşenleriyle baştan sona s×v× transferine uygun tasarlanan Grundfos pompa sistemleri, hem kullan×ld×ğ× uygulaman×n ihtiyaçlar×na tam olarak cevap verebiliyor hem de ar×za ve pasif durum sürelerini asgari seviyede tutarak yüksek güvenilirlik sağl×yor. Grundfos, bu yeni ak×ll× çözümlerini Grundfos Bayileri ve Sat×ü Ekibi Yeni Ak×ll× Çözümlerin Tart×ü×ld×ù× iDAY’de Bir Araya Geldi tan×tmak amac×yla 21 ve 22 Ağustos günlerinde merkez ofisinde iDAY olarak isimlendirdiği bir eğitim düzenledi. Etkin- liğin ilk günü bayilerin ve sat׺ ekibinin kat×l×m×yla gerçekleşirken, ikinci gün yaln×zca sat׺ ekibini bir araya getirdi. Eğitimin ilk gününde, bayilerin de kat×l×- m× düşünülerek daha çok iSolutions dâhilindeki ürünlerin tan×t×m×na ve ürünler hakk×ndaki detaylara yer verildi. “Saver Motorlar”, “CRE-CME Pompalar”, “MAGNA3, MAGNA1, TPE” ve “Hidroforlar” sunumlar×n×, tart×- ş×lan konular üzerine bir uygulama izledi. Sat׺ ekibine yönelik düzenlenen ikinci gününde ise iSolutions çözümlerinin sat׺×, sorunlu alanlar ve olas× çözümler üzerinde duruldu. iSolutions çözümlerini sektörel aktörlere ve bireysel kullan×c×lara doğru ta- n×tmak ve sat׺ sürecinde müşteri memnuniyeti sağlamak için bu eğitimin yararl× bir başlang×ç olduğuna değinen Grundfos, etkinlik süresince ak×ll× çözümlere atfettiği önemi ve optimum performansa, yüksek güvenilirli- ğe ve minimum enerji tüketimine ancak bu çözümlerle ulaş×labileceğini vurgulad×. iDAY etkinliğini başar×l× bulan kat×l×mc×lar ise gerek sunumlar×n kapsam× ve içeriğinden, gerekse eğitimin interaktif bir atmosferde gerçek- leşmesinden bilhassa verim ald×klar×n× belirttiler.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=