Tesisat Dergisi 211. Sayı (Temmuz 2013)
VúZYON 74 Tesisat Dergisi Say× 211 - Temmuz 2013 çal×ümalar× yap×lacakt×r. Kay×t alt×na al×nan tüm bilgiler, ileride geliütirilecek olan ürün ve hizmetlere altyap× saùlayacakt×r. Vaillant Türkiye ûikayet Bölümü Misyonu Vaillant Türkiye ûikayet Bölümü tüketicileri- nin sadece cihazdan kaynaklanan sorunlar×- na deùil, servis, yetkili sat×c×, tesisat vs.den kaynaklanan sorunlar×n tamam×na çözüm arar. Tesisat dahil tüm sistemden oluüabile- cek üikayetleri %100 tüketici memnuniyeti ilkesi ile müüteri baùl×l×ù× yaratacak üekilde takip ederek çözüme ulaüt×rmak ve marka imaj×n× güçlendirmek. Memnuniyetleri saùlanan tüketicilerimizin sürekli Vaillant cihazlar×n× tavsiye etmesini saùlamak. Yap×lan ölçümler ile elde edilen verileri, tüm bölümler ile sürekli paylaümak, iyileütirme çal×ümalar× yap×lmas× için tetik- lemek, çözümler üretilmesini saùlamak, bu sayede üikayetlerin kaynaù×na inerek üikayet henüz oluümadan engellemektir . ûikayet Takip Program× ûikayet takip program×, tüketici ve yetkili sat×c×lar×m×zdan gelen tüm üikayetlerin ve üikayet çözüm aüamalar×n×n takip edildiùi, tüketici üikayet bölümü için özel olarak ha- z×rlanm×ü bir programd×r. Program Vaillant MIS sistemi ile entegre ça- l×üan web tabanl× bir yaz×l×md×r. ûikayet takip program× ile tüm üikayetler bilgisayar orta- m×nda takip edilmekte ve üikayet ile ilgili her ad×m raporlanabilmektedir.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=