Tesisat Dergisi 210. Sayı (Haziran 2013)
SEKTÖREL ETKúNLúKLER 142 Tesisat Dergisi Say× 210 - Haziran 2013 Ferroli, tüm Türkiyeyi dolaüan Ferroli Eùitim ve Teühir Arac× ile 2008 y×l×ndan beri doùalgaz kullan×m× konusunda bilgi vererek hem halk× bilinçlendirmeyi hem de Ferroli ürünlerini doùrudan tüketiciye ulaü- t×rmay× sürdürüyor. Bu çerçevede de teühir arac× 13 Haziran tarihine kadar Hatay’da olacak. Sonraki durak Gaziantep’tir. Geliümiü ses ve görüntü sistemlerine sahip, tamam× klimal× ve 17.3 m3 kapal× hacme sahip özel olarak tasarlanm×ü bir eùitim arac× olan Ferroli Eùitim ve Teühir Arac× özellikle yeni doùalgaz kul- lanmaya baülayacak olan bölgelerde doùalgaz kullan×m× ile ilgili olarak tüketicileri bilinçlendiriyor. Arac×n içerisinde her y×l ürün gam×na göre birçok kez yenilenen Ferroli ürünlerini bulunuyor. Bunlar×n aras×nda yoùuümal× ve kon- vansiyonel kombi, yoùuümal× kazan, hermetik üofben, panel radya- tör, havlu kurutucu, klima, oda termostad× ve termostatik vana gibi ürünler teühir ediliyor. Teknik eùitimli Ferroli çal×üanlar×, hem tüke- ticilerin sorular×n× yan×tl×yor hem de gerekli yönlendirmeleri yap×yorlar. Ferroli yetkili sat×c×lar× art×k internet baùlant×s×n×n olduùu her yerde sektöründe bir ilki gerçekleütirdiùi Sanal POS uygulamas× ile kredi kart× ödemelerini kolay ve güvenilir biçimde gerçekleütirebilecekler. Ferroli, tüm yetkili sat×c×lar×n×n sat×ülar×n× art×rmak ve tahsilat ile ilgili oluüabilecek s×k×nt×lar× en aza indirmek üzere, teknolojinin yard×m×yla kolay, h×zl× ve güvenilir bir ödeme sistemi oluüturarak yine sek- töründe bir ilke imza at×yor. Sanal POS uygulamas× ile tüm Ferroli yetkili sat×- c×lar× art×k POS cihazlar×na ihtiyaç duymaks×z×n internet baùlant×s×- n×n olduùu her yerde herhangi bir cihaz ile yap×lacak tüm kredi kart× Profesyonellerin deneyimlerini paylaüt×k- lar×, bilgi odakl× akademik bir ortam olan Sektora Akademi’nin 8 ve 29 Haziran 2013 tarihlerinde düzenleyeceùi “Etkin Pazarla- ma Eùitimi”nde Ferroli Türkiye, pazarlama alan×ndaki baüar× hikayesi ve sosyal medya deneyimleriyle yer alacak. Özel sektöre uygun eùitim modelleri sunan Sektora Akademi, “Etkin Pazarlama Eùi- timi” program× kapsam×nda tüm kat×l×m- c×lara sektörün önde gelen firmalar×ndan uzman kiüilerin paylaüacaù× deneyimlerle Türkiye’yi Dolaüan Ferroli Eùitim ve Teühir Arac× Hatay’da Ferroli, Sanal POS Uygulamas× ile Öncü Olmaya Devam Ediyor Ferroli, KOBú’lere Etkin Pazarlama Yönetimi Anlatacak Müüteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmay× misyon edinen Ferroli, en pratik ve anlaü×l×r biçimde tüketicileri bilinçlendirmeyi, müüterilerin beklentilerini dinleyip ona göre tüm çal×ümalar×n× yönlendirmeyi mis- yon ediniyor. ödemelerinin kolay ve güvenilir biçimde gerçekleü- tirebilecekler. Yap× Kredi, Akbank, Halkbank ve Bank Asya Sanal POS seçeneklerinden taksitli çekimlerin yap×labileceùi Sanal POS uygulamas×nda bankala- r×n uygulamakta olduùu kampanya koüullar× aynen geçerli olacak. Yetkili sat×c×lar gerçekleütirilen kredi kart× sanal pos ödemelerini rapor halinde alabilecekler veya tekrar görmek istediklerinde ödemelerim sekmesinden bu iülemlere ulaüabilecekler. Gerçekleütirilen tüm sanal POS iülemleri sonras×nda uygulamay× yapan yetkili sat×c×n×n sistemde kay×tl× e-mail adresine iüleme ait dekont gönderilecek. etkin pazarlama metotlar×n× aktaracak. Eùi- timde, Ferroli Türkiye pazarlama, reklam, medya bütçesinin yönetimi ile dijital pa- zarlama alan×nda yapt×ù× baüar×l× projeleri ve sosyal medyaya kurum olarak bak×ü×n× anlatacak. Bu çerçeve doùrultusunda Ferroli Türkiye Pazarlama úletiüimi ve CRM Müdürü Alev Eroùlu, hem Ferroli Türkiye’nin baüar× hikayesini hem de bir vaka analizi olarak “Eskimolar Türk olsayd×” adl× ödüllü sosyal medya projesini kat×l×mc×larla paylaüacak ve sosyal medyada marka olmakla ilgili dene- yimlerini aktaracak.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=