Tesisat Dergisi 208. Sayı (Nisan 2013)
SEKTÖREL ETKúNLúKLER 154 Tesisat Dergisi Say× 208 - Nisan 2013 Müşteri memnuniyetini sağlamay× bir yaşam biçimi haline getirmiş olan Arçelik A.Ş., kuru- luş içerisinde, planlama, tasar×m, işletme, ba- k×m ve geliştirme dahil olmak üzere, müşteri- ye sunulan ürün ve hizmetlerle ilgili müşteri memnuniyetini artt×rmaya yönelik k×lavuz bil- gileri sağlayan uluslararas× bir standart olan ISO 10002 Belgesi’ni almaya hak kazand×. Arçelik A.Ş. müşteri memnuniyeti politikas×, sat׺ sonras× hizmet sürecinin müşterilerle paylaş×lmas×, bu sürecin hedef, yetki ve sorum- luluklar×n×n tan×ml× olmas× gibi tüm gereklilikleri yerine getirerek Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi’ni almaya lay×k görüldü. Arçelik A.Ş. ad×na sertifikay× teslim alan Tür- kiye, Ortadoğu, Afrika ve Türki Cumhuriyetler Sat׺tan Sorumlu Genel Müdür Yard×mc×s× Şir- zat Subaş×, Arçelik olarak yar×m asr× geçkin bir süredir müşterileri ile bir aile olman×n gurunu yaşad×klar×n× belirtti ve “ Yayg×n servis ve bayi ağ×m×z sayesinde müşterilerimiz ile sürekli te- mas halinde olmak, onlar×n seslerini dinlemek, Arçelik A.û.’ ye ISO 10002 Belgesi Arçelik A.Ş. Müşteri Memnuniyeti politikas× doğrultusunda müşterilerinin istek ve öne- rilerini Çağr× Merkezi, e-posta, web siteleri, mektup, sosyal medya, bayi kanal× üzerin- den tek bir bilgi havuzunda toplamaktad×r. Bu kay×tlar, müşteri odakl× yaklaş×m ile yasal düzenlemelere uygun olarak, objektif, adil ve gizlilik içinde ele al×nmakta, değerlendi- rilmekte ve sürekli olarak iyileştirilmektedir. Ana ilkesi olan mükemmel müşteri deneyi- mini yaşatmaya paralel olarak tüm süreçler yönetim sistemine entegre edilerek yönetim hedefleri bu sistemden takip edilmektedir. Ticari ya da ticari olmayan tüm faaliyetler için etkili ve verimli bir şikayet ele alma sürecinin kurulumu ve geliştirilmesi için rehberlik sunan ISO 10002, kuruluşa, onun müşterilerine, şikayet sahiplerine ve diğer il- gili gruplara fayda sağlamaktad×r. Kuruluşun sayg×nl×ğ×n×, memnuniyetsizlikleri giderme yeteneğini artt×rmakta ve müşteri geri bildi- rimlerine dayanarak ürün kalitesinin iyileşti- rilmesine katk×da bulunmaktad×r. en çok önem verdiğimiz ve üzerinde fazlas×yla hassasiyet gösterdiğimiz bir konudur. Müşteri memnuniyeti temeline dayand×rd×ğ×m×z çal׺ma felsefemizi ve bu esasa göre şekillendirdiğimiz iş süreçlerimizi, bugün burada SGS’nin ulusla- raras× deneyimiyle, ISO 10002 belgesini alarak dünya standartlar×nda taçland×rm׺ oluyoruz. İnan×yorum ki Arçelik ailesinin en önemli ferdi olan müşterilerimizin, bugünden itibaren mar- kalar×m×z ile olan deneyimlerinden kaynakl× memnuniyetleri ISO 10002 standard× sayesinde daha üst seviyelere ulaşacakt×r” dedi. Caldera Heating Group Yeni Tesislerinde Is×tma Sektöründe Türkiye’nin en büyük firmalar×nda yönetici olarak ça- l׺m׺ olan Ziya Şengül ile Murat Gedik taraf×ndan 2009 y×l×nda Bursa’da kurulan Caldera Heating Group , sürekli artan ihracat ve yurt içi sat׺ taleplerine h×zl× bir şekilde cevap verebilme ad×na, Mart 2013 tarihinde 8.000 m² kapal× alana sahip modern üretim tesislerine taş×nm׺t×r. Yeni üretim tesisinde merkezi sistem kat× yak×tl× ve doğalgaz kazanlar×, tam otomatik pellet kazanlar×, gazifikasyon kazanlar×, dökme dilimli kazanlar gibi katma değeri yüksek ×s×tma sistemlerinin seri olarak üretimi yap×lacakt×r. Ay- r×ca ilave yat×r×mlar yap×larak sahip olduğu makine park× daha da modernize edilerek otomasyona gidilmiş olup, kapasite 22.000 adet/y×l’a ç×kar×lm׺t×r. TSE’ye akredite bir test laboratuar×n×n da yap×m× tamamlanmak üzere olup, üretimini yapt×ğ× tüm cihazlar için yurt d×ş× kalite belgeleri alabilecek seviyede testleri kendi bünyesinde yapabilmektedir. 2013 y×l×nda Avrupa’n×n 18 ülke- sine y×ll×k 15.000 adet ihracat bağlant×s× yap×lm׺ olup, bu segmentte Türkiye 1.’si konumundad×r. 2012 y×l×na kadar %100 ihracat olarak çal׺an Caldera Heating Group, Mart 2012 tarihinde Yurt İçi Pazarlama Sat׺ Müdürlüğü, 3 adet bölge müdürlüğü ve servis yöneticiliği kurarak yurt içi markalaşma ve pazarlama faaliyetlerine süratle devam etmektedir. Sadece 1 y×l içerisinde 10 adet distribütör, 130 adet yetkili sat×c× ve 75 adet yetkili servis oluştu- rulmuştur. Ülkemizin her bölgesinde ürünleri tercih edilmiş ve geçtiğimiz k׺ aylar×nda cihazlar×n performans× ve verimliliği müşteriler taraf×ndan da test edilerek tam not alm׺t×r. Ürün gam×na Boylerler ve Termoboyler, Elektrikli kombi, Havlu kurutucu radyatörler, Paslanmaz Çelik ve Alüminyum dizayn radyatörleri de dahil eden Caldera Heating Goup, müşterilerine e – ticaret ile al׺veriş yapabilme imkan×n× da sunmak ad×na www.caltherm.com.tr sanal al׺veriş sitesini faaliyete geçirmiştir. Kredi kartlar×na vade farks×z 10 takside varan ödeme alternatifleri sunulmaktad×r. Ülkemizin en büyük lojistik firma- lar× ile yapm׺ olduğu anlaşmalar ile Türkiye’nin büyük bir bölümüne parsiyel bazda ürün sevk edebilme hizmeti de verilmektedir.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=