Tesisat Dergisi 202. Sayı (Ekim 2012)
SEKTÖREL ETKİNLİKLER 138 Tesisat Dergisi Sayı 202 - Ekim 2012 Kağıt üzerinde yapılan planlarla projeleri hayata geçiren inşaat sektörü, infoTRON ile dijital çağa adım atıyor. Projenin başından sonuna kadar tüm süreçleri sanal ortama taşıyan Building Infor- mation Modeling (BIM), kârlı ve verimli bir proje ortaya çıkarmak isteyenlere ilham veriyor. Türk inşaat sektörü; kentsel dönüşüm, kamu yatırımları ve gayrimenkul piyasalarındaki ha- reketlilik sayesinde parlak günler yaşıyor. Mü- hendislik ve tasarım açısından farklılaşmak isteyen şirketler, infoTRON tarafından sağlanan Building Information Modeling (BIM) çözümleri ve danışmanlık hizmetleri ile fikir ve hayallerini sanal dünyaya taşır- ken BIM uyumlu proje yönetimi ile inşaat sırasında kaliteli ve düşük Dizayn Grup’un bilinen tüm teknolojileri alt üst eden HI-TECH ürünlerinin tanıtıldığı eğitim seminerleri büyük ilgi görüyor; tesi- satın ustaları sektörün ustası ile buluşu- yor. Dizayn Grup, yeni HI-TECH Serisi’nin özelliklerini tesisat ustalarına anlatmak, onların ürünleri tanıyıp, üstün özelliklerini daha iyi görebilmelerini sağla- mak için Türkiye genelinde birçok ili kapsayan seminerler düzenliyor. Her ildeki tesisat odaları ile işbirliği içinde düzenlenen bu seminerler büyük ilgi görüyor. HI-TECH Serisi’nin muadil ürünlere göre ustalara hem iş hem de maliyet anlamında avantaj sağlayan, esisatların daha dayanıklı ve daha verimli olmasına büyük katkı sağlayacak olan benzersiz özellik- leri ustaların da takdirini topluyor. Seminerlerde, Dizayn Grup ürünlerini tamamlayan ve bina içi ısıtma sistemlerinde komple bir hizmet satışına İnşaat Sektörü BIM ile Daha Kârlı ve Verimli Bir Çağa Adım Atıyor Dizayn Grup ile Benden Ustası Yok maliyetli sonuçlar elde ediyor. İnşaat sektö- rünün verimsizliğini ortadan kaldırmak ama- cıyla BIM’in geliştirildiğini söyleyen infoTRON Yönetim Kurulu Başkanı Tarcan Kiper, tasarım ve projelerin 3 boyutlu dünyaya taşınmasının zamanının geldiğini ifade etti. Projeye dair tüm hataların daha tasarım aşa- masında öngörüldüğünü ve beklenmedik ma- liyetlerin BIM ile ortadan kaldırıldığını aktaran Kiper, “BIM sayesinde projenin sanal ortamda simülasyonu yapılarak, inşaat evreleri anlık olarak gösteriliyor. Dünyadaki BIM uygulama örnekleri ile projelerde yüzde 40’a varan oranlarda verimlilik ve değer kazanılıyor” diye konuştu. imkan tanıyan, en yeni teknolojiler ile do- natılmış yeni ürün serisi “Ditroo” kombiler de tanıtılıyor. 29 Ağustos’ta Adapazarı’nda düzenlenen semineri takiben Eylül ayı içinde bir ayda 10 farklı ilde (İzmir, Aydın, Denizli, Erzurum, Hatay, Mersin, Adana, Ma- nisa, Balıkesir ve Bursa) gerçekleşen eğitim seminerleri ile Dizayn Grup, üç günde bir seminer ile kendi sektöründe bu alanda bir rekor da kırmış oldu. Ekim ayı içinde de başta Konya, Kayseri ve Ankara olmak üzere birçok ilde bu seminer atağı devam edecek. Dizayn Grup, bu çok önem verdiği kullanıcı grubu ile buluşarak, yalnızca ürünlerini tanıtmıyor, aynı zamanda onları da tanıyarak beklentilerine daha fazla cevap vermeyi hedefliyor. 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 Bosch Isı Sistemleri’nin geleneksel kombi değişim kampanyası çerçevesinde ‘Eski kombisini getirene 300 TL indirim’ sağla- nırken, Çat Kapı etkinlikleriyle tüketicilere enerji tasarrufu hakkında bilgiler verilecek. Bosch Isı Sistemleri, Ankara, Eskişehir ve Bursa’da yürütülen Değişim Kampanya- sı çerçevesinde, 23 farklı bölgede 23 bin haneye ulaşmayı hedefliyor. Ankara’da 16, Eskişehir’de 3, Bursa’da 4 bölge üze- rinden planlanan ‘Çat Kapı’ adı verilen etkinliklerle de desteklenecek olan kampanya, 31 Ekim’e kadar devam edecek. Kampanya dahilinde ‘eski kombisini yeni Bosch Yoğuşmalı Kombi ile değiştirenlere 300 TL Bosch ’tan ‘Çat Kapı’ Ziyaretler indirim’ ve ‘Bonus’a özel 4 ay erteleme ve 10 taksit’ avantajlarının yanı sıra tüketi- cilere saha elemanları tarafından yoğuş- malı kombilerin enerji tasarrufuna yönelik özellikleri hakkında da bilgiler verilecek. Değişim kampanyası dahilinde, önümüz- deki günlerde ‘Bol Kepçeden Tasarruf’ sloganıyla ‘Çat Kapı’ etkinliklerine de baş- lanacak. Bu etkinliklerde ‘Bosch Kumbara- nızı Doldurun’ diyerek, tüketicilere Bosch Yoğuşmalı Kombi görünümünde kumbara hediye edilecek. Tasarruf vurgusuyla 360 derece pazarlama iletişimi- nin yapıldığı kampanya ile enerji tasarrufu ve Bosch’un çevreye duyarlı yaklaşımının altı çizilecek.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=