Tesisat Dergisi 199. Sayı (Temmuz 2012)

VİZYON 68 Tesisat Dergisi Sayı 199 - Temmuz 2012 Deniz Kaya ve Yeliz Kaya Kombi Klima Shop Kurucu Ortakları önde gelen bankalarıyla yapılan özel anlaş- malar ile geniş ödeme seçenekleri, kurumsal ortamda hizmet almayı, hızlı alım için, zama- nın çok kıymetli olduğu günümüzde zamandan tasarruf etmeyi sunuyoruz. İklimlendirme sek- törünün ana ürünleri olan kombi, klima, radya- tör, hermetik şofben, termosifon, sistem klima, merkezi ısıtma sistemi olan kazan ve kaskad ürünlerinin pazarlama ve satışını yapmak- tayız. İleriki dönemler için ise ürün gamımızı genişletmeyi planlamaktayız. “Tek Noktada Çoklu Çözüm” Ülkemizde elektronik marketler, yapı marketler ve internetin yaygınlaşmasıyla tüketici talep ve beklentileri de değişmektedir. Tüketiciler aynı mağazada birden fazla markayı görüp, karşılaş- tırıp, satın alma kararı vermek istemektedirler. Bu değişim iklimlendirme sektörüne de yansı- mıştır. Sektördeki bu gelişim ve değişime para- lel olarak sektöre olan sorumluluklarımız gereği Kombi Klima Shop’u kurmaya karar verdik. Yeni konseptimizin yapı taşlarını oluşturan toptancı bayilikleri 2011 yılında, Türkiye genel dağıtıcılık- ları da 2012 yılında alarak sektörle paylaştık. Kombi Klima Shop “Tek Noktada Çoklu Çözüm” sunmayı hedefleyen bir oluşumdur. Hedef kit- lesi gerek üreticiler, gerek perakendeciler ge- rekse son kullanıcılardır. Koşulsuz müşteri memnuniyeti ilkesi ile çalışan üretici firmalara, ürünlerinin gerçek ihtiyaçlara uygun olarak sunulması için ortam sağlıyoruz. Ürünün ihtiyaca uygun olarak doğru seçilmesi ile müşteri memnuniyeti hedefleniyor, bu da üretici firmalara artı değer katıyor. “İş ortaklarımıza her tüketiciye kolay- ca erişebilecekleri geniş ürün gamı sunuyoruz” Kombi Klima Shop olarak, “Tek Noktada Çok- lu Çözüm” için, iş ortaklarımıza her tüketici- ye kolayca erişebilecekleri geniş ürün gamı, sunmakta ve sürekli geliştirmekte olduğumuz POS ve ticari kartlar ile finansal araçları etkin kullanarak rekabetçi fiyatlar, genel dağıtıcısı “İş Ortaklarımızın Sayısını Artırarak, Türkiye Genelinde Yaygınlaşıyoruz” Tüketiciler günümüzde aynı mağazada birden fazla markayı görüp, karşılaştırıp, satın alma kararı vermek istemektedirler. Bu değişim zamanla iklimlendirme sektörüne de yansımıştır. Değişim ve gelişime paralel olarak Kombi Klima Shop hayata geçti. Kombi Klima Shop Kurucu Ortakları Deniz Kaya ve Yeliz Kaya ile birlikte bu yeni oluşumu ve şirketin gelecek dönem hedeflerini konuştuk. ve toptancı bayisi olduğumuz markalar ile şu an sektörde sağlanmakta zorlanılan yüksek karlılık, uygulamaya başladığımız Kombi Klima Shop konseptimiz ile tüketicide kombi/klima vb. ihtiyaçlarını karşılayabileceği ilk adres ol- mayı sunuyoruz. Son kullanıcılara; doğru seçim için, aynı ma- ğazada ihtiyacına ve bütçesine uygun ürünü bulabilmeyi hatta 1’den fazla markayı görmeyi ve karşılaştırmayı, uygun fiyat için, Türkiye’nin “Sektördeki gelişim ve değişime paralel olarak sektöre olan so- rumluluklarımız gereği Kombi Klima Shop’u kurmaya karar ver- dik. Yeni konseptimizin yapı taşlarını oluşturan toptancı bayilikleri 2011 yılında, Türkiye genel dağıtıcılıkları da 2012 yılında alarak sektörle paylaştık.” Kombi Klima Shop Kurucu Ortakları Deniz Kaya ve Yeliz Kaya:

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=