Tesisat Dergisi 199. Sayı (Temmuz 2012)
SEKTÖREL ETKİNLİKLER 151 Tesisat Dergisi Sayı 199 - Temmuz 2012 T T T T T Türkiye’de pazara sunduğu yüksek teknolo- jili ürünleri ve satış sonrası hizmet kalite- siyle tüketicilerinin beğenisini kazanan Va- illant, çeşitli illerde düzenlediği toplantılarla Vaillant Tüketici Club üyeleriyle bir araya geldi. Ordu, Tokat, Trabzon, Isparta, Kütahya, Kahraman Maraş ve Sakarya’da düzenlenen Tüketici Club Toplantılarına Vaillant Group Türkiye Country Manager’ı Christoph M. Grosser, Vaillant Türkiye Genel Müdürü Levent Taşkın ve Vaillant Group Türkiye Servis Direktörü Aykut Babila’nın yanı sıra yüzlerce Tüketici Club üyesi katıldı. Toplantılarda; Vaillant yöneticileri tüketicilerin ürünler ve hizmetler hakkındaki görüş ve önerilerini dinleyerek yeni hizmetler hakkında on- ları bilgilendirdi. Tavsiyeleri sonucu ödül almaya hak kazanan Tüketici Club üyeleri teşekkür plaketleriyle ödüllendirildi. Konuyla ilgili olarak Christoph M. Grosser, Tüketicilerin Vaillant ailesi- nin bir parçası olduğunu ve bu birlikteliği sağlamlaştırmak için Vaillant Tüketici Club çatısı altında pek çok etkinlik ve sürprizler hazırladıklarını dile getirdi. Tüketicilerin isteklerini değerlendirip ölçümler yaparak sü- rekli kendilerini geliştirmeye yönelik çalışmalar yürüttüklerini sözlerine ekleyen Grosser ayrıca, Vaillant’ın yüzde yüz müşteri memnuniyetini öncelikli hedef olarak gördüğünü Vaillant Tüketici Club’ün de bu amaç- la 1994 yılından bu yana faaliyetlerini sürdürdüğünü belirtti. Club’ün amacını, tüketiciyle Vaillant’ın daha çok kaynaşması, tüketici problem- lerinin anında çözülmesi, tüketici haklarının Vaillant bünyesinde korun- Vaillant Üst Yönetimi Vaillant Tüketici Club Üyeleriyle Bir Araya Geldi ması, tüketiciye verilen hizmetlerin daha iyi analiz edilebilmesi, tüketicinin Vaillant’ın satış sonrası hizmet organizasyonundan en iyi şekilde yararlanması olarak ifade etti. Levent Taşkın da, kullanıcıların cihazdan, yetkili satıcıdan, satış sonrası hizmetlerden memnuniyetlerini ölçmek amacıyla Tüketici Club toplantılarının yapıldığını belirtip, tüke- ticilerin Vaillant’tan beklentilerini öğrenerek geleceğe yönelik çalışma- ların bu sonuçlara göre yönlendirildiğini belirtti. Levent Taşkın; Vaillant Kombi, Kazan veya Klima kullanan tüm tüketicilerin ÜCRETSİZ olarak bu club’e üye olabileceklerini ifade etti. Vaillant Tüketici Club’ünün Türkiye genelinde 300.000’i aşkın üyesi bulunuyor. Aykut Babila ise katılımcılara Vaillant’ın servis yapılanması hakkında bir sunuş yaptı. Babila konuşmasında, pazara sundukları yüksek tek- nolojili akıllı cihazlar için kalite standardı yüksek servis hizmeti sağ- lanması gerektiğini belirtti. Kurulduğu yıldan bu yana Vaillant’ın kendi bünyesinde oluşturduğu güçlü servis teşkilatıyla tüketici memnuniye- tini en üst düzeye taşıdığını sözlerine ekledi. Vaillant Tüketici Club üyeleri, Vaillant ürünlerini tavsiye ederek yeni müşteri kazanılmasını sağladıklarında puan kazanıyor. Her tavsiyede alınan ve biriken Puanlarla, üyeler birbirinden değerli armağanların yer aldığı Tüketici Club Ödül Katalogu’ndan cumhuriyet altınından, elektrikli ev eşyalarına, yurtdışı seyahatlerinden bakım sözleşmelerine kadar çeşitli armağanlara sahip oluyorlar. İklimlendirme sektöründe, 2004’ten bu yana faa- liyet gösteren KlimaPlus, Avrupa’nın önde gelen merkezi sistem klima markası olan Climaveneta’yı ürün gamına dâhil etti. Mitsubishi Electric Klima Sistemleri’nin Türkiye’deki tek yetkili distribütörü olan KlimaPlus; Climaveneta ile büyümeye devam ediyor. İtalyan markası Climaveneta, artık KlimaP- lus kalitesi ve güvencesi ile Türkiye pazarında yer alıyor. Soğutma grupları, fan-coil üniteleri, ısı pom- paları, paket tip üniteleri, hassas klimaları, klima santralleri ve kontrol sistemleriyle geniş ürün gruplarına sahip Climaveneta’nın, konutlar, alışveriş ve iş merkezleri, fabrikalar gibi büyük yapılara yönelik proje çö- zümleriyle, iklimlendirme pazarında, kısa sürede çok önemli bir oyuncu olması bekleniyor. Yüksek enerji verimliliği, eş zamanlı ısıtma-soğutma taleplerine karşı otomatik mod geçişi ve düşük işletme maliyetleri sunan Climaveneta Merkezi Sistem Klimalar, kullanım kolaylığı ile de yatırım- cılara birçok avantaj sunuyor. 3 Temmuz Salı günü düzenlenen basın toplantısında, Climaveneta Satış ve Pazarlama Direktörü Mauro Montel- lo ile KlimaPlus Enerji ve Klima Teknolojileri Paz. San. ve Tic. A.Ş. Genel Müdürü Yenal Altaç el sıkışırken; birlikte sektörde daha da büyüyecekle- KlimaPlus Ürün Gamı ve Marka Portföyüne Climaveneta’yı Ekledi rini dile getirdiler. Altaç, KlimaPlus’ın uzman kadrosu, bilgi birikimleri ve tecrübeleriyle birlikte pazardaki tüm ihtiyaçlara yönelik ürün gamına sahip olduklarını dile getirirken, her projenin kendi içinde özel uygulamalara ihtiyaç duyduğunu, KlimaPlus’ın bu özel ihtiyaçlara yönelik en etkin, teknolojik, performanslı, enerji ve- rimli ve yatırımcıyı koruyan çözümler üretmeye devam edeceğini iletti. Ürünlerinin teknolojik üstünlüğü, etkin ürün geliştirme ve üretim süreci- nin verimliliği sayesinde Avrupa’da 1. dünyada ise 5. sırada olan Clima- veneta, çevreye duyarlı ve her ortama uygulanabilen merkezi sistemleri ile üretimde mükemmelliği işaret etmenin yanında tüketicilere enerji verimli ürünler sunuyor. Climaveneta Satış ve Pazarlama Direktörü Ma- uro Montello, KlimaPlus’ın projelerine yansıttığı mühendislik yaklaşımı ve kalitesiyle Türkiye pazarında da lider olmayı hedeflediklerini bildirir- ken; İtalya başta olmak üzere tüm Avrupa’da çok büyük projelere imza attıklarını dile getirdi. Türkiye pazarında da iddialı olduklarını söyleyen Montello, geniş ürün gamı ve Climaveneta’nın sürdürebilir konfor bile- şenleriyle, tüm projelerde fark yaratacaklarını belirtti.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=