Tesisat Dergisi 198. Sayı (Haziran 2012)

SEKTÖREL ETKİNLİKLER 154 Tesisat Dergisi Sayı 198 - Haziran 2012 Yıllık dış hat yolcu sayısı yaklaşık 1.5 milyon olan Bodrum, kış turizmine hazırlanıyor. Hava- yolu şirketleri charter dışında tarifeli seferler için hazırlıklara girişti. Dolayısıyla 5 milyon yol- cu kapasiteli yeni Bodrum Milas Havalimanı Dış Hatlar Terminali Bodrum’u geleceğe şimdiden taşımış görünüyor. Toplam 100.000 m2 olan; 100 milyon Euro’ya mal olan ve 14 ayda bitirilen terminal binası 3 Haziran’da hizmete girdi. Tabanlıoğlu Mi marlık ofisi tarafından mima- ri tasarımı yapılan yeni dış hatlar terminali; Mondial tarafından işletilecek havalimanı; İtalyan Astaldi, tarafından tamamlandı. Pro- jenin tüm mekanik uygulama işleri ülkemizin son dönemlerdeki önde gelen mekanik tesisat taahhüt firmalarından Desat tarafından ger- çekleştirildi. Projenin mekanik tesisat projeleri ise Ankara merkezli Metta Mühendislik firma- sı tarafından çizildi. Projedeki tüm boru askı elemanları ülkemizin ve dünyanın en büyük bağlantı elemanı üreticilerinden İnka tarafın- dan üretildi. İnka ürünleri; askı kelepçeleri, en- düstriyel askı sistemleri, perfore kanallar, çelik Yeni Bodrum-Milas Havalimanı Dış Hatlar Terminalinde İnka Ürünleri Kullanıldı dübeller, kimyasal dübeller, plastik dübeller, havalandırma kanal flanş ve aksesuarların- dan oluşuyor. İnka ayrıca, Pam-Global marka pik döküm atık su boruları, İnka markalı UL- FM belgeli yangın hatları için kaplin, Zip – Clip markalı çelik halatlı askı sistemi ürünlerinin de Türkiye’deki satışını üstleniyor. İnka; Türkiye’nin yanı sıra Rusya,Ukrayna; Bulgaristan, Romanya; Bosna Hersek; Yuna- nistan; Mısır, Cezayir, Lübnan, Katar, İran, Irak, Kuveyt, Filistin, Suriye, BAE, Suudi Arabistan ve Türki Cumhuriyetlerde oluşturduğu yerel distribütörleriyle tüm kataloğunun stoğunu da bulunduruyor. İnka 2011 yılı sonu verilerine göre metal eşya ihracatında ülkemizin en fazla ihracat yapan 3. şirketi oldu. T T T T T C o ş k u n ö z Radyatör’ün 20. kuruluş yılı başarılı çalışanların ödüllendiril- diği paylaşım gecesi ile kut- landı. Türkiye panel radyatör ihracatının yıldızlarından biri olan ve iklimlendirme sektörünün önde gelen üreticilerinden Coşkunöz Radyatör’ün 20. kuruluş yılı Holiday Inn’de düzenlenen paylaşım gecesi ile taçlandı. Gecede ilk olarak Coşkunöz Holding’in ku- rucusu Merhum Kemal Coşkunöz’ü anmak için saygı duruşu düzenlendi. Coşkunöz Radyatör’ün Genel Müdürü Mehmet Bes- ler, “20 yılda panel radyatör ihracatının yıldızlarından biri olduk. Copa markamız ile başarılı bir çıkış yakaladık. Üretim ile ilgili hedeflerimizi yakaladık. Sizleri kutluyorum. İşini hayatının bir parçası sayan bütün Coşkunözlülere teşekkür ediyorum” dedi. Geceye Coşkunöz Radyatör ile uzun yıllar- dır çalışan Yunanistan, Romanya, Ürdün, Almanya ve İngiltere bayileri de katıldı. Ür- dün bayisi Firas Sharairee’nin Genel Müdür Mehmet Besler’e üzerinde Coşkunöz Rad- yatör yazılı özel yapım kılıç hediye etmesi, gecenin sürprizlerinden biri oldu. Besler’de “ Birlikte başarılara imza attığımız ihracat müşterilerimize teşekkür ediyoruz” diyerek plaket sundu. Gecede 15 ve 20. yıllarını dolduran perso- nelin yanı sıra başarılı çalışanlara plaket ve çeşitli ödüller sunuldu. Gecenin ikinci sürp- rizi Coşkunöz Radyatör’ün markası Copa için hazırlanan reklam filminin çalışanlar ile paylaşılması oldu. Büyük beğeni toplayan reklam filminin ardından Perküsyon Grubu sahne aldı. 20. yıl pastasını kesen Coşku- nöz Radyatör çalışanlarının paylaşım gecesi Bakkal Grubu’nun beğeni toplayan programı ile devam etti. Coşkunöz Radyatör 20. Yılını Kutladı T T T T T REHAU, uzun süren hazırlık döneminin so- nunda “Aranızdan Su Sızmasın” sloganıyla sosyal medyada başlattığı ödüllü kampan- yasının tanıtım kokteylini 2-5 Mayıs tarih- leri arasında düzenlenen ISK-SODEX 2012 Fuarı’nda yaptı. 170 ülkedeki satış ofisleri, 40’tan fazla fab- rikası ve 15.000’den fazla çalışanı ile REHAU yapı, endüstri ve otomotiv alanlarında faaliyet gösteriyor ve bu alanlarda polimer malzeme- ler ile sistem çözümleri tedarik ediyor. REHAU, dünyadaki en dayanıklı ve uzun ömürlü kulla- nım suyu tesisat sistemlerini sunuyor. REHAU, Türkiye’de de bir numara olmayı hedefliyor. REHAU’nun, son kullanıcılarda marka bilini- lirliği yaygınlaştırmak amacı ile sosyal med- yada başlattığı kampanyanın web sayfasına www.aranizdansusizmasin.com sitesinden ve www.facebook.com/AramizdanSuSizmasin REHAU, Aranızdan Su Sızmasın Kampanyası Düzenledi sayfasından ulaşılabiliyor. Kullanıcılar, kam- panya sloganına uygun sevgi ve dostluk tema- larını içeren fotoğraflarını siteye yükleyebiliyor ve form doldurarak aylık hediye çekilişlerine katılabiliyorlar. Evlerde yaşanan tesisat problemlerinin eğ- lenceli olarak anlatıldığı Su ve Levent çiftinin maceralarını konu alan skeçler, kampanyanın web, facebook sayfalarından ve youtube’dan “Aramızdan Su Sızmasın” diye aratılarak izle- nebiliyor. REHAU tesisat sistemlerinin kalitesini ortaya çıkarmaya ve son müşteride farkındalık yaratmaya yönelik kampanya, sene sonuna ka- dar aylık hediye çekilişleri ile devam edecek.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=