Tesisat Dergisi 197. Sayı (Mayıs 2012)

SÖYLEŞİ ihracat, toptan bayi kanalı dahil bir ticari şir- kette olması gereken tüm kolları eksiksiz bir planlama ile tamamladı. Isıtma, soğutma ve havalandırma sektöründeki pazara yön veren firmalardan birisi olmak amacıyla Airfel, 2005 yılında dünya devlerinden Mitsubishi Heavy Industries - Japonya (Değişken Debili Sistem- ler), McQuay International -Amerika (Soğutma Grupları) ve Hoval - Liechtenstein (Kazan) firmalarının; 2008 yılında ise Mitsubishi He- avy Industries – (Japonya split klima), Riello - İtalya (kombi) firmalarının distribütörlüklerini üstlendi. Arka arkaya hayata geçirdiği önemli adımlarla 10 yıl gibi kısa bir sürede Airfel alanında ta- nınan ve müşterisinin güvenini kazanmış bir marka olmayı başardı. Yalnızca Türkiye değil 30’un üzerinde ülkeye ürünlerini ihraç eden Airfel, Türkiye genelindeki geniş bayi ağı, satış noktaları ve yetkili servisleriyle sektörün en önemli oyuncuları arasında yer aldı. Airfel’in bu başarısı bu kez de dünyanın en önemli klima üreticisi Japon Daikin’in dikkatini çekti. Türki- ye iklimlendirme sektörünü yakından tanıyan Daikin, Airfel’in potansiyelini de göz önünde bulundurarak markayı Temmuz 2011’de satın alarak Türkiye iklimlendirme sektörünün iddi- alı bir oyuncusu oldu. “Daikin markalı ürünlerin de Hendek fabrikasında üretilmesi için hazırlıklar sürüyor” Daikin Türkiye bugün ısıtma, soğutma ve ha- valandırma alanında Türkiye’nin en geniş ürün gamına sahip şirketidir. Daikin Türkiye çatısı altında bulunan Daikin ve Airfel markalarının iklimlendirme sektörüne yönelik kombi, klima üniteleri, infrared ısıtıcılar, panel radyatörler, fancoil, klima santralleri vb. Farklı ihtiyaçla- ra uygun son teknoloji ile üretilmiş ürünleri bulunmaktadır. Daikin Türkiye’nin, Hendek’te bulunan üretim tesislerinde Airfel markasının yanı sıra Daikin markalı ürünlerinin üretilmesi yönünde hazırlıklar sürdürülmektedir. “2012’de 15 ila 20 Daikin Shop’a ulaş- mayı hedefliyoruz” Merkez ofisi İstanbul’da bulunan Daikin Türki- ye, Ankara, Antalya, Gaziantep , Adana,Trabzon ve İzmir’de bulunan 6 bölge müdürlüğü; 150 bayi, 328 satış noktası ve 491 yetkili servisiy- le Türkiye’nin geniş bir coğrafyasına hizmet verebilmektedir. Yoğun reklam kampanyaları sayesinde tüketicilerden gelecek taleplere cevap verebilmek adına, Türkiye’nin her ilinde ve büyük ilçelerinde bir satış noktası açma- yı planlayan Daikin Türkiye, Daikin Shop’ları, ilgili ilden gelecek bayi adaylarına kurulu bir düzen devrederek, oil veya bölgedeki talebi en iyi ve hızlı şekilde karşılanmasını sağlamayı amaçlıyor. Bu kapsamda Daikin Shop Projesi, özellikle İstanbul’da, Fatih, Küçükyalı, Kartal, Bağdat Cd. ve Bakırköy ile Marmaris ve Trab- zon da aktif olarak faaliyetlerine başlamıştır. 2012 yılı içerisinde firmanın amacı bu rakamı arttırarak 15 ila 20 Shop ile tamamlamaktır. İklimlendirme sektörüne yönelik sunduğu geniş ürün yelpazesi, son teknoloji ile üretim yapan tesisi, deneyimli ve uzman ekibiyle Da- ikin Türkiye, dünyada olduğu gibi Türkiye’de de tüketicilerinin ihtiyaçlarına en uygun ve konforlu çözümleri sunmak üzere faaliyet gös- termektedir.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=