Tesisat Dergisi 197. Sayı (Mayıs 2012)
SEKTÖREL ETKİNLİKLER Saven, uzun yıllardır mühendislik alanında ve sahada edindiği tecrübeleri, ha- zırlamış olduğu tanıtıcı ve eğitici video ile izleyenlere aktarıyor. Detaylı uygulama ve ürün bilgisi içeren bu video Youtube’a Alumat Video yazarak izlenebiliyor ve Alumat Yalıtım Kaplama Sistemi’ni daha yakından tanımaya olanak sağlıyor. Videoda da belirtildiği üzere; Alumat, şık ve metalik görünüme sahip bir ürün olmakla beraber, kolay ve hızlı montajı sayesinde klasik yalıtım kaplama yöntem- lerine göre büyük avantajlara sahiptir. Boru ve yalıtım çaplarına gore belirlenmiş hazır dirsek, tee, kep ve vana kutuları ile Alumat, minimum iş gücü ile ekonomik ve estetik çözümler oluşturmanıza yardımcı olacaktır. Alumat tanıtım videosu, montajda dikkat edilmesi gereken hususları kademe kademe açıklayarak, bu konuda bilgi sahibi olmayan, daha önce uygulama yapmamış kişilerin de sistemi öğrenerek montaj yapabilir hale gelmesine olanak sağlıyor. Alumat, su buharını geçirmez, tesisatı yoğuşmadan ve bunun olumsuz etkilerinden korur, enerji kaybını önler. Kendi kendini söndürme özelliği olan Alumat’ın, DIN 4102 standardına göre alev yayılma sınıfı “Class B1”dir. Alumat Yalıtım Kaplama Sistemi Tanıtım ve Eğitim Videosu Artık Youtube’da 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 Başarılı ihracat çalışmaları neticesinde 83 ülkeye imzasını atan Ayvaz A.Ş., İstanbul Maden ve Metaller İhracatçı Birlikleri’nin (İMMİB) düzenlediği “İhracatın Yıldızları” ödül töreninde 3’lük ödülü aldı. Son dört yıldır üst üste üçüncülük ödülü alan şirket, son dönemde özel- likle Afrika kıtasına odaklanması sayesinde ihracat yaptığı ülke sayısını 83’e çıkardı. Konuyla ilgili bilgi veren Ayvaz A.Ş. Dış Satış Müdürü Yeşim Özer Saraç, İMMİB’nin İhracatın Yıldızları ödüllerinde kendi kategorilerinde 4 yıldır ödül aldıklarını belir- terek, üretimi yapılan tüm ürün gruplarından yurt dışına satışlar gerçekleştirildiğini söyledi. Bu başarının arkasında büyük bir ekip çalışmasının yattığını söyleyen Saraç, yaptığı konuşmada “Ayvaz olarak, son bir yılda Gana’nın da dahil olmasıyla birlikte 83 ülkeye ihracat yaptık. Avrupa Birliği ülkeleri her zamanki gibi en çok satış gerçekleştirdiğimiz ülkelerin başında yer aldı. İhracat hedeflerimiz de, ihracat rakamlarımız da her yıl düzenli olarak artıyor. Ayvaz için dış ticaret büyük önem arz ediyor, dolayısıyla pazar ve müşteri odaklı çalışma felsefemizi koruyoruz” dedi. Ayvaz Bu Yıl da İhracatın Yıldızı Oldu 2010 ve 2011 yıllarında Bulgaristan ve Rusya’da kurdukları fabrikalarda da imalata başla- dıklarını belirten Saraç, “Bulgaristan’da kurduğumuz fabrika ile Avrupa ül- kelerine ve Rusya pazarına yöne- lik bir yapılanma sağladık. Yurt dışından gelen ürün taleplerine daha hızlı cevap verebilmenin yolunu bu fabrikalarla açmış olduk. Bunların dışında Irak’ta bir temsilciliğimiz, İtalya, Ukrayna ile Almanya’da da satış ofislerimiz ve depolarımız var. İhracat konusundaki satış organizasyonumuzu farklı ülkelerdeki 253 distribütörümüz ile gerçekleştiriyoruz” dedi. Yeni pazarlar yaratmak için Ayvaz’ın yurt dışında birçok fuara katıl- dığını belirten Saraç, geçen yıla büyük hedeflerle başlandığını fakat yılın ortasında AB ülkelerinde baş gösteren ekonomik krizin kendi- lerini de endişelendirdiğini söyledi. Bugün ise dünyanın çok farklı noktalarına satış yapabilen bir şirket oldukları için krizin kendilerini pek etkilemediğinin altını çizen Saraç, yeni pazarlar yaratmış olma- nın avantajını bu süreçte yaşadıklarını sözlerine ekledi.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=