Tesisat Dergisi 197. Sayı (Mayıs 2012)

SÖYLEŞİ 96 Tesisat Dergisi Sayı 197 - Mayıs 2012 “DemirDöküm müşterilerini memnuniyetten öte hayran bırakmak misyonu ile hizmet vermektedir” Vaillant Group Türkiye Servis Direktörü Aykut Babila: Aykut Babila Vaillant Group Türkiye Servis Direktörü Büyüyen Türkiye ısıtma, soğutma ve iklimlendirme sektörünün hemen hemen tamamını kapsayan ürün ve hizmetleriyle faaliyetlerine devam eden DemirDöküm, mahal ısıtmasından kullanım suyu ısıtmasına, klimadan güneş enerjisine, radyatörden merkezi sistemlere uzanan çok geniş bir yelpazede hizmet veriyor. Vaillant Group Türkiye Servis Direktörü Aykut Babila ile müşteri hizmetleri ve servis organizasyonunun güncel durumu ve önümüzdeki dönemde ulaşılmak istenen konum hakkında konuştuk. “2010 yılında DemirDökümmüşterilerini memnuniyetten öte hayran bırakmak misyonu ile başlatılan VIP servis projesi ile yetkili servis- lerin tüketici beklentilerinin üzerinde bir hizmet vermelerini sağla- mak için davranış, planlama ve teknik eğitimler verilmektedir.” DemirDöküm yeniliklerini servis alanında da hızla sürdürmektedir. 2010 yılında DemirDö- küm müşterilerini memnuniyetten öte hayran bırakmak misyonu ile başlatılan VIP servis projesi ile yetkili servislerin tüketici beklentile- rinin üzerinde bir hizmet vermelerini sağlamak için davranış, planlama ve teknik eğitimler verilmektedir. Her geçen gün VIP servis projesi kapsamında yetkili servis iş yerleri yenilenip teknik ekipmanlar ile donatılarak büyütülmek- tedir. DemirDöküm’deki değişim rüzgârından etkilenen yetkili servisler, yeni servis modelini yansıtan ve tüketicilere en iyi hizmeti verecek şekilde oluşturulan yeni hizmet anlayışı ve yeni yüzleri ile tüketicilerle buluşmaya başladılar. Şimdiye kadar toplam 65 yetkili servis işyeri yeni kurumsal kimliğine kavuşarak açılışları yapılmıştır. Kaliteli ürünleri kaliteli hizmet an- layışıyla tüketicilere sunmak temel ilke olarak benimsenmiştir. Tüm ürünlerimiz için gerekli olan periyodik bakım hizmetleri müşterilerimizin talebi doğ- rultusunda, en modern cihaz ve teknik alt yapı ile cihaza özgü ekipman ve bakım malzemeleri kullanılarak, DD yetkili servisleri tarafından verilmektedir. Talepte bulunmak isteyen tüke- ticiler 7 x 24 çağrı merkezini arayarak veya en yakın DD yetkili servisini ziyaret ederek hizmet alabilir, dönemsel kampanya veya bakım pa- ketleri hakkında bilgi alabilirler. Isıtma sistemlerinde servis, hayati önem taşımaktadır. DemirDöküm sistemlerinde de birincil şart mühendislik hizmetinin verilme- sidir. Bunun dışında keşif yapılması, doğru sistemin kurulması, ısı kaybı hesaplarının doğru yapılması, cihazın yerinin doğru tespit edilmesi gerekmektedir. Tüm bu hizmetlerin verilmesi için bayi yapısı ve servis kalitesi çok önemli iki faktör olarak karşımıza çık- maktadır. DemirDöküm, yüksek satış hacmi- ne paralel olarak, müşterilerine geniş servis ağı ile çok hızlı bir şekilde hizmet verilebilmek- tedir. DemirDöküm Servisleri hem eleman yö- nünden eğitime, hem de araç yönünden çok iyi bir donanıma sahiptir. Satış sonrası hizmetler departmanının servis eğitimlerinden sorumlu ayrı bir bölümü vardır. Her yıl hedefler konula- rak; servislere hangi konularda kaç saat eğitim verileceği ile ilgili planlamalar yapılmaktadır. Bu program doğrultusunda da yıl içinde eği- timler gerçekleştirilmektedir. Özellikle pazara sunulan yeni ürünlerle ilgili, bütün yetkili servisler mutlaka bilgilendiril- mekte ve tüm servislerle internet üzerinden haberleşilmektedir. Telefonda nasıl konuşaca- ğı, tüketicilere sorun çözümünde nasıl yardım- cı olunacağı ile ilgili eğitimler verilmektedir. DD Yetkili Servisleri sayısal olarak çok yeterli ve cihazların devreye alınması veya arıza gideril- mesi ile ilgili çok hızlı hizmet sunmaktadırlar. DemirDöküm’ün bugünkü başarısının en önem- li etkeni servis kalitesidir. Servisin çok hızlı ve donanımlı olması, yedek parça fiyatlarının çok makul olması, DemirDöküm’ün başarısında çok büyük bir payı olan ve tüketicilerimizin fir- mamıza olan güvenini artıran faktörlerdir. Bu servis modelinde, en son teknolojiyi kulla- nan ve en son teknik bilgi ve donanıma sahip servis çalışanları ile müşteri memnuniyetini en üst düzeyde sağlayacak ekibi oluşturmuş bulunmaktayız. DemirDöküm Türkiye’nin dört bir yanında 2000’in üzerinde servis çalışanı ile sektörünün en güçlü servis teşkilatıdır.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=