Tesisat Dergisi 196. Sayı (Nisan 2012)
edeceğiz. Ayrıca Vailiant olarak AB fon larından yararlanarak gerçekleştirip tarnarnladığımız Leonarda Da Vinci Yenilenebilir Ene~i Eğitim Modülleri Projesi 2011 yılında Avrupa'nın en iyi projesi ödülünü almı§tır. Bu yıl 5AB ülke– siyle birlikte gerçekleştirdiğimiz diğer bir AB projesi olan Renewet Projesi ile Yenilenebilir Enerji Eğitim Sisteminin gerçekleştirilmesine katkıda bulunuyoruz. Geçen yıl Yeşil Meslek Projesi ile mühendis ve teknikeriere yenilenebilir enerjiler konusunda eğ~im desteği verdik. Tüm bu sosyal sorumlu– luk projelerine 2012 yılında da yenileriyle de– vam ediyoruz. Bu alandaki başarılı ve verimli projelerimiz Vaillant Türkiye olarak bize "Vail– lant Group Sürdürülebilirlik Ödülü (SEEDS)"nü kazandırdı. Geçen yıl hazırlayıp iş ortaklarımızın kullanı mına sunduğumuz yenilenebilir enerji ürünleri hesaplama programı ve eğitim modülleri ile artık hızlı ve kolay bir şekilde projelendirme ve tasarım hizmeti verebilmekteyiz. Servis hizmetleri konusunda fark yara– tacak bir kampanya yada yenilik düşü nüyor musunuz? Vaillant Servis, Türk~e ısıtma pazarının en bü– yük intem servis organizasyonudur. Doğalgazın olduğu her ilde Vaillant Servis %100 kendi özel araçları ve özel donanımlı servis teknikerieri ile 7x24 hizmetvermektedir. Vailiant ÇözümMerke– zi aynca 444 2888 no'lu telefon ile Türkiye'nin her yerinden tek bir telefon no'su ile 24 saat tüketicilere teknik destek vermektedir. Değişen ürün gamına göre tüm servis eleman– larımız ürünler bazında uzmanla§tırılmaktadır. Ayrıca tüm servis teknikerlerimiz el bilgisayar– ları ve yazıcılan ile online tüketiciye hızlı, za– manında ve yüksek standartta hizmet verebil– mektedir. 250'nin üzerinde servis teknikerimiz ve lOO'ün üzerindeki Call Center personelimiz ile 7x24 online hem devreye alma, hem de satış sonrası hizmeti tüketicilere kendi özel araçlarımız ve Vaillant güvencesindeki yüksek hizmet kal~ anlayışımız ile veren bir firmanın gururunu yaşamaktayız. Vaillant tüm dünyada 138. yılını kutlarken, 2012 yılında Vaillant Türkiye olarak 20. yılımızı kutluyoruz. işte Vaillant Türkiye'nin 20 yıldaki başarılarının özeti: Vaillant Group bünyesinde 1992 yılından bu yana faaliyet gösteren Vaillant Türkiye, 20 yıldır gösterdiği başarılı grafikten ötürü özel bir kupa ve sertifika ile ödüllendirildi. Vaillant Türkiye Genel Müdürü Levent Taşkın 20 Yıllık Başa n Kupası ve Plaketini tii m şirket adına Klauss Jesse'den teslim aldı. Vaillant Türkiye'nin 20 yıldır hayata geçirdiği müşteri memnuniyeti çalışmaları, servis hiz– metinde yaratbğı fark, satış sonrası hizmetler ve özgün pazarlama aktiviteleri başarıyı da beraberinde getirdi. Vaillant Türkiye yüksek müşteri bağlılığı yara– tan Türk~e'ye özgü geliştirdiği tüketici odaklı pazarlama ve servis stratejisi ile Vaillant Gro– up içerisinde hem birçok ilkiere imza attı, hem de örnek model olarak oluşturduğu sistem bir– çok ülkede uygulamaya konuldu. • Vaillant Türkiye'nin, Yaillant Group içindeki Farkını Ortaya Koyan Önemli Ödüller • Vaillant merkezinin yılda bir kez 17 kardeş şirketten en iyisine verdiği "Vaillant Kalite Ödülü"nü 1997'de Vaillant Türkiye kazan– dı. Bu ödülü almak için en yüksek tüketici rnemnuniyeti, en yüksek ciro artı§ı, en ve– rimli satı§ organizasyonu, en iyi satış sonra– sı hizmet organizasyonu, en iyi imaj konula– rında başarılı olmak gerekiyor. • Vaillant merkezinin yılda bir kez 17 kardeş §irketten en iyisine verdiği "Tüketici Marn– nuniyeti Ödülü"nü 1998'de yine Vaillant Türkiye kazandı. • 1999'daVaillantTürkiye, Vaillant'ın faaliyet– te olduğu 17 ülke arasında yapılan değerlen dirmede son 5 yılın "En Iyi Ekip Ödülü"nü kazandı. • Yailant Tür1<iye, Nisan 1999'da Arnanya Yaillant'rı haricilde 17 kardeş ~rket arasından EFCW'e ilk ve tek resmi üye olmuştur. Vaillant, Tiirkfie'den EFQM'e üye olan 30. iiyeıir. • 2000 yılında bağımsız araştırma kurulu§u 1 nfratest Burke tarafından Avrupa çapın da gerçekle§tirilen Tüketici Memnuniyen Araştırması'nda, Avrupa'da tiim sektörler ortalaması TRI: M 69 iken Vaillant Türkiye TRI: M 90'a ulaşarak tiiketici memnuni– yatinde rekor kırarak, "En Yüksek Tüketici Mernnuniyeti Ödülü"nü kazandı. 90 lesisat Dergisi Sayı 196- Nisan 2012 • VaillantTürkiye Servis Organizasyonu, Vailiant ülkeleri arasında yapılan "Doğu Avrupa Pazar– lama Kalite Ödülü Yarı§ması"nda, 2000 yılında birincilik, 2001 yılında ise ikincilik ödülü aldı. • 2002 yılında, Vaillant Türkiye Pazarlama ve Servis bölümleri yüksek performansı ve büyü– me oranıyla Vaillant Hepworth Grubu içinde en başarılı bölümler olarak 2ayn ödül ve plaket kazandı. • 2003 yılında Yaillant Group'un bağımsız bir CRM firmasına yaptırdığı analiz sonucunda Vailiant Türkiye grup i~nde en iyi CRM uygu– lamasına sahip ülke seçildi ve ~En iyi CRM Uygulaması Ödülü"nü aldı. • 2003 yılında Vaillant Türkiye Servis, Vaillant Grubu içinde 7büyük ülkenin servis müdürleri ve expertizleri tarafından yapılan servis kıyas lama projesi nde tüm kriterlerde ortalama 7 puan alarak Benchmark olmaya hak kazandı ve Vaillant Türkiye Servis'in Vaillant Group ~inde "En iyi Servis" Ödiilü"nü aldı. • 2004 yılında Vaillant Group Uluslararası işlet me Yönetimi Enstitüsü (Acquisa) taratından verilmekte olan "En iyi CRM Uygulamalanna Sahip Şirket Ödülü"nü kazandı. Yanşmada de– ğe~endinneye alınan 16 CRM prosedüründen 9tanesindeYailiantTürkiye "En iyi Uygulayıcı" oldu ve Vaillant Group içerisinde Türkiye'nin Prosedürleri Benchmark seçildi. Yapılan değerlendirmelerde 16 prosedürden 9'unda en başarılı ülke olan Türk~e sayesinde CRM Ödülüne ulaşan Vaillant Group alınan "CRM Ödülü"nü Vaillant Türkiye'ye verdi. • Vaillant Türkiye Pazarlama Bölümü 2004 yılı ~inde toplu işler ve sistem çözümlerine yönelik yaptıkları ba§arılı çalı§malar nede– niyle Vaillant Doğu Avrupa ve ihracat ülke– leri arasında "En iyi Proje Yarışması"nda 3'üncülük ödülünü aldı. Ayrıca Vaillant Türkiye Tüketici Club Bölümü mii§teriye sundukları hizmetler ve mü§teri memnu– niyatine yönelik çalı§maları nedeni ile aynı yarışınada Vaillant Doğu Avrupa ve ihracat ülkeleri arasında "En iyi Proje l'incilik Ödülü"nü kazandı. • ısviçre'nin St. Gallen Ünivers~esi "Vaillant Türkiye'nin Müşteriye Yönelimini" örnek ça– lı§ma olarak ele aldı. • 2008 VTR Vaillant Group'tan "Üstün Perfor– mans Ödülü"nü kazandı. • 2007 yılı VaillantTürkiye VEF projesi ile Yail– lant Group "En iyi Proje Uygulaması" plake– ti ne layık görüldü. • 2012 yılı Vaillant Türkiye Vaillant Group "Yeni Janerasyon Sürdürülebilirlik Ödülü"nü yaptığı 3 eğitim projesiyle kazandı.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=