Tesisat Dergisi 196. Sayı (Nisan 2012)
Vaillant Türkiye Genel Müdürü Levent Taşk1n: "Vailiant Tüketicinin Her Türlü Şikayetini Çözerek Onu Şaş1rtmay1 ve Mutlu Etmeyi Amaçlar" ~Va iliant Her yıl yaklaşık 50 adet yeni patente imza atan Vaillant, yenilikçi ürünleriyle bir çok dizayn ve teknoloji ödülünün sahibi olmaya devam ediyor. Bugün olduğu gibi gelecekte de yenilikleri ve farklı hizme~eri tüketicilere sunmayı amaçlayan Vaillant Group dünyada 138'inci, Türkiye'de ise 20'nci yılını ~uyor. Orta ve uzun vadede Türkiye'ye ve Türk tüketicisine yabnmlanna devam eden şirketin faaliye~erini ve gelecek döneme dair hedeflerini Ya iliant Türkiye Genel Müdürü Levent Taşkın ile konuştuk. Şirketinizi tanıtır mısınız? Ar-Ge çalış malarınız, üretim tesisleriniz ve dağı tım ağlarınız hakkında bilgiler verir mısınız? Vaillant olarak 138 yıllık tecrübemizle ısıtma, sıcak su ve soğutma sistemlerinde bir evin neye ihtiyacı varsa onu en ekonomik i§let– me maliyetiyle çözebilecek her türlü sistem çözümüne sahip olan ve tüketiciye sunan, Almanya'da üretim yapan, sektöre ilk gazlı ter– mosifon, ilk §Ofben, ilk duvar tipi kat kalariferi ve ilk kombiyi icat ederek sunan bir şirketiz. Hem en ileri teknolojileri kullanıyor ve kendimi– ze ait 3000'nin üzerinde patentle ürünlerimiz– de en yüksek tasarruf, en üst düzey emniyet ve uzun bir ömür garanti ediyoruz, hem de en tasarruflu çözümlerle ev konforu sunuyoruz. Vaillant'ın, ana faaliyet konularını doğalgazlı (LPG ile de çalıştırılabilen) kombi cihazları, du– var tipi, yer tipi kat kaloriferleri, kazan lar, yoğuş malı kombi, yoğuşmalı kazanlar, yoğuşmalı du– var tipi kazanlar ve kaskad çözümler, şofbenler, klimalar, elektrikli ısıbcılar, sıcak su boylerleri, oda terımostatlan, terımastatik radyatör vanala– rı, radyatörler, dış hava duyar elemanlı otomatik kontrol sistemleri, güneş enerji sistemleri, ısı pompaları, mCHP sistemler oluşturuyor. Bir anlamda Vaillant, doğalgazlı, LPG'Ii, fuel-oil'li, elektrikli ve güneş enerjili sıcak su, ısıtma ve soğutma sistemlerinde komple sistem sunan bir şirket olarak tanınıyor. 84 lesisat Dergisi Sayı 196- Nisan 2012 Levent Taşkın Vaillant Türkiye Genel Müdürü Vaillant Türkiye, Kasım 1992'de faaliyete başladı. 20. yılımııda istanbul'daki merkezi– nin yanı sıra Ankara, Eskişehir, Kayseri, izmir Bölge Müdürlükleri ve 450'yi aşan personeli ile tüketicilere hizmet vermektedir. Sayılan 350'yi aşan Vaillant yetkili ana ve tali sabcıları, Türk ve Alman uzmanlar tarafından uygulanan dü– zenli eğitimler ile Vaillant'ın geli§tirdiği en yeni teknolojileri bilinçli olarak tüketicilere sunmak– tadır. Vaillant ürünlerinin ilk çalışbrmasından, arıza ve bakım hizmetlerine kadar tüm satış sonrası hizmetleri, 7 gün 24 saat, Vaillant'ın özel eğitilmiş kendi servis teknikerieri ve özel donanımlı servis araçlan ile tüm Türkiye'de aynı kalite ve standartta verilmektedir. Biz Vaillant olarak Almanya'da üretilen ürünleri– mizi Türkiye'de kendi sabş ve servis organizas– yonumuz ile sistem konforu ve sistem çözümü olarak tüketicilere sunuyoruz. Vaillant Group ola– rak yenilenebilir ene~i kaynaklanna ait ürünlere; yüksek verimli ve tasarruflu gaz, elektrik ve sıvı yakıtla çalışan ısıtma, sıcak su ve klima ürün– lerine odaklanmış bir firmayız. Ar-Ge'ye büyük önem veriyoruz ve büyük yatırımlar yapıyoruz. Ürünlerimizde fark yaratacak markamıza özgü bir çok yenilikleryaratıyoruz ve sektörüm üze öncülük yapıyoruz. Her yıl yaklaşık 50 adet yeni patente imza atan bir fırımayız. Vaillant, ürünleriyle her yıl bir çok dizayn ve teknoloji ödülleri kazanıyor. Son 5 yılda ürünlerimiz 60'dan fazla ödül kazandı. En son Almanya'nın sürdürülebilirlik ödülü de Vaillant microkojenerasyon ürününe verildi. Vaillant Türkiye'yi sektördeki diğer firmalardan ayıran bir diğer özellik de Müşteri ilişkileri Yöne– timi alanında hayata geçirdiği çalışmalardır: Yaillant Tüketici Club: Yüzde 100 müşteri memnuniyetini sağlayabilmek için 1994 yılında kurulmuştur. Tüketici ile Vaillant'ın daha çok kaynaşması, tüketici problemlerinin anında çö– zülmesi, tüketici haklarının Vaillant bünyesinde korunması, tüketiciye verilen hizmetlerin daha iyi analiz edilebilmesi, tüketicinin Vaillant'ın sabş sonrası hizmet organizasyonundan en iyi
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=