Tesisat Dergisi 196. Sayı (Nisan 2012)

Yap1loji A.Ş. Sat1ş Müdürü Gürcan Parmaks1z: "2013'e Kadar Bayilik Yap1lanmas1n1 Bitirmeyi Hedefliyoruz" 1 2012 yılında kendi markası olan Lojimax ile alüminyum radyatör, dekoratif havlupan ve yeni oda termostatları alanında yurt genelinde bayilikler oluşturmaya başlayan şirket yıl sonuna kadar bu yapılanmasını bitirmeyi amaçlıyor. Yapııoji A.Ş. Satış Müdürü Gürcan Parmaksız şirketlerindeki yeni gelişmeleri dergimize anlattı. Şirketiniz hakkmda kısaca bilgi verir da yani plastik boru, kombi, radyatör, parke, misiniz? ankastre cihazlar tüm bunlarda kalitesine Bursa, Yalova, Balıkesir, Çanakkale'de hizmet inanmadığımız ve de güvenmediğimiz hiçbir veren ve son olarak ta Eski§ehir'de bir §Ube ürünü satmıyoruz. daha açarak büyümesini hızlandıran Yapıloji A.Ş, yapı sektöründe Türkiye'nin ve dünyanın önde gelen şirketleriyle yaptığı iş birliği ile sektöründe Güney Marmara'nın en iyisi olma yolunda yerini sağlamlaştırdı. Bursa'daki in– şaat şirketleriyle olan ticaret hacmimizi daha da geni§leterek bir dizi etkinlik planları hazır- lıyoruz. Ürün sattığımız bayilere ve isteyen herkese eğitimler veriyoruz. Eğitim seminerlerimizde Bursa'daki bazı derneklerden destekler alı­ yoruz. Özellikle BUMiAD Dernek Başkanı ilker Özaslan bize bu konuda sonuna kadar destek Sektörünüzde ne gibi sorunlar ile kar– şılaşıyorsunuz? Yapı malzemeleri toptancısı olarak sektörde kar§ılaştığımız sorunların başında, maliyet– lerdeki dengesiz değişimierin küçük karlarla çalı§an biz toptancılara olumsuz yansıması sayılabilir. Bir diğer sorun da kaliteli ve güvenilir ürünün alt segment markalara göre biraz daha pahalı olması, tüketici ve inşaat şirketlerine sunumu- nun yeteri kadar yapılamamasıdır. veriyor. Bayiliklerimizi de geni§leterek Kalde, inşaat şirketleri haksız rekabetten şikayetçi. Copa, E.C.A., Bosch, Ferroli, Termodinamik, Malzemenin en iyisini kullanan in§aat §ir- LG, Serfloor, Teka gibi ulusal ve uluslararası ketinin dairesinin fiyatı ile daha az kaliteli markalarla i§ birliğimizi artırdık. Bizler inşaat malzeme kullanan inşaat şirketinin dairesinin şirketlerine satışını yaptığımız ürün grupların- fiyatı tüketici tarafından aynı keteye konularak "Konutlarda yürürlüğe girecek olan ısı karnesi uygulamasıyla kali– teli ve güvenilir markalarla çalışmanın önemi daha da artacaktır. Bu sistemle, tüketici alacağı mülkün aylık tüketeceği doğalgaza kadar yüzde yüze yakın bilgi sahibi olacak; binanın yalıtım de– ğerleri, depreme dayanıklılık derecesi gibi birçok veri bu karnede olacak" 150 Tesisat Dergisi Sayı 196- Nisan 2012 Gürcan Parmaksız Yapıloji A.Ş. Satış Müdürü değerlendiriliyor. Tüketicilerin bilinci tabi ki geçmi§ yıllara göre çok daha arttı. Konutlarda yürürlüğe girecek olan ısı karnesi uygulama– sıyla kaliteli ve güvenilir markalarla çalışmanın önemi daha da artacaktır. Isı karnesi tüketici için son derece avantajlı bir sistemdir. Bu sis– temle, tüketici alacağı mülkün aylık tüketeceği doğalgaza kadar yüzde yüze yakın bilgi sahibi olacak; binanın yalıtım değerleri, depreme da– yanıklılık derecesi gibi birçok veri bu karnede olacak. Böylece tüketici neleri kıyaslaması ge– rektiğini tam olarak karnede görecektir.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=