Tesisat Dergisi 195. Sayı (Mart 2012)
VİZYON 132 Tesisat Dergisi Sayı 195 - Mart 2012 + için fotoselli bataryalar ve deşarj sistemleri, sifonlar, sifonik çatı drenaj sistemleri, Temiz su sistemleri (mepla/mapress), atık sular için HDPE boruları ve bağlantı parçalarından oluşan bir ürün grubuna sahip. Ayrıca duvar önü ve duvar için tüm tesisatlara uygun hazır tesisat duvar sistemleri konusunda da lider konumunda. Dışarıdaki her insanı bilgilendirmek mümkün değil. Fakat eskiden bu işler çok daha zordu. Fuarlar, internet yoktu. Şimdi fuarların ve in- ternetin çok yardımı oluyor. En azından otur- duğunuz yerde bilmediğiniz bir konuda inter- netten bilgi alabiliyorsunuz. Fuarları ise yen ürünlerimizi tanıtmak için iyi bir fırsat olarak görüyoruz. “Sodex Fuarı’nda çevreci bir standla yer alacağız” 2012 yılı içinde İstanbul’daki iki fuar bizi ya- kından ilgilendiriyor. Biri, geçtiğimiz günlerde katıldığımız UNICERA Fuarı bir diğeri ise 2-5 Mayıs tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan Sodex Fuarı’dır. UNICERA Fuarı’nı uzun senedir bu kadar aktif görmemiştik. Fuarın en iyi tarafı banyo ile mutfağın bir arada oluşuydu. Mesleki an- lamda kaliteli bir ziyaretçi profili vardı. Biz bu yıl ilk defa dünyada uygulanan bir fuar kon- septiyle Türkiye’de fuara katıldık. Konsept- te Geberit’in yine çevreciliği ön plandaydı. Rahatlatıcı ve çevreye duyarlı “yeşil” renk ağırlıklıydı. Fuarda sergilediğimiz yine enerji tasarruflu olan bir ürün de elektriksiz (kendi kendine şarj eden) Fotoselli Bataryalar’dı. Siz, musluğu kul- lanırken, içerideki pil otomatikman şarj olup bir sonrakine hazır hale geliyor. 10 yıllık pil ömrü var ki bu, hiçbir bataryada, fotoselli pisuarda yok. Yarın öbür gün diğer ürünlerde de kullanı- labilir hale getireceklerine inanıyorum. Kulla- nılan malzemelerin atıkları da çevreye duyarlı, ayrıca kullandığımız borular kanserojen madde içermiyor, polietilendir. Ultraviyole ışınlarına dayanıklıdır, yanarsa duman yapmaz, zehirli gaz yaymaz. Bir de uzun ömürlü ürünlerdir. Bu saydıklarımız çevreye duyarlılığın gözükmeyen taraflarıdır. Aynı fuar standını Sodex’e de uy- gulayacağız. Orası daha teknik ağırlıklı bir fuar olduğundan, stantta sergileyeceğimiz ürünler de değişik olacak. Yani Unicera’da sergileme- diğimiz ürünleri sergileyeceğimiz bir fuar ola- cak. İyi geçmesini bekliyoruz. “Showroom’larımız için yeni konsept hazırlıyoruz” Geberit olarak büyüme projesi içerisinde pazar- lamaya ve reklama da önem veriyoruz. Harcama bütçemiz geçen seneye göre 3’e, 4’e katlanarak arttı. Showroom’lar ve diğer satış noktaları için yeni bir konseptimiz var. O çalışma da şu ara bitmek üzere. Birçok Avrupa ülkesinde ortak olarak sergilenecek. Yani Geberit satan her dük- kana gidildiğinde, standımız hep aynı olacak. Aylardır bunun üzerinde çalışıyoruz. Başka bir örneği olmadığını da belirtmek isterim. Reklam ve PR çalışmalarımız devam ediyor. Bazı ürün guruplarımızla ilgili anketlerimiz yapılıyor. Bunların sonuçlarına göre de satış-pazarlama ya da ürün kısmında almamız gereken tedbirler var mı ona bakacağız. Satış sonrası hizmetlerde bu tür araştırmalarımız var. Müşteri memnuni- yeti, servis kalitesi önemli konulardır. Müşterile- rimizin fikirlerini öğrenip ona göre tedbir almak istiyoruz. Önümüzdeki dönemde bu tür çalışma- ları artırarak devam edeceğiz. Tesisat sektörü ile ilgili birkaç hususa değin- mek gerekirse, sektörün 2011 yılı içerisinde UNICERA Fuarı’nı uzun senedir bu kadar aktif görmemiştik. Fuarın en iyi tarafı banyo ile mutfağın bir arada oluşuydu. Mesleki an- lamda kaliteli bir ziyaretçi profili vardı. Biz bu yıl ilk defa dünyada uygulanan bir fuar konseptiyle Türkiye’de fuara katıldık. Konsept- te Geberit’in yine çevreciliği ön plandaydı. Rahatlatıcı ve çevreye duyarlı “yeşil” renk ağırlıklıydı.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=