Tesisat Dergisi 190. Sayı (Ekim 2011)

TEKN İ K TANITIM rücüler e ğ itimmerkezi 2011 y ı l ı n ı n ikinci yar ı s ı nda faaliyete girmi ş tir. Gerek ürünlere ve uygulamalara gerekse mü ş terilerimizin ihtiyaçlar ı na özel olarak haz ı rlanan profesyonel e ğ itimprogramlar ı m ı z, s ı n ı f e ğ itimlerinde canl ı demolar ı n kullan ı m ı n ı n yan ı s ı ra internet ortam ı nda sa ğ lanan Türkçe anlat ı ml ı “e-learning”’leri de içermektedir. ABB Türkiye, Sürücü Servisi- Verilen Hizmetler • Profesyonel devreye alma hizmeti: Tüm sü- rücü gruplar ı nda ekspert seviyede sertifikal ı servis mühendisleri • Kullan ı m ömrü yönetim sistemi – sa ğ lanan servis Hizmetleri: •Önleyici Bak ı m: Z Sürücüler gibi elektronik komponentleri olan ürünlerde hata olas ı l ı ğ ı birkaç y ı ll ı k çal ı ş ma sonras ı nda artar (bunun ana sebebi komponentlerin ya ş lanmas ı d ı r). Operasyonel ve çevresel ko ş ullar da kom- ponentlerin ömürlerini etkilemektedir. Z Ya ş lanan komponentlerin planlanma- m ı ş duru ş lara sebep olmamas ı için ar ı za yapmadan de ğ i ş tirilmesi gerekir. Z Sürücüler için önleyici bak ı m, her ürün Burak İ NCEKARA İş Geli ş tirme Müdürü ABB Elektrik Sanayi A. Ş . Alçak Gerilim Sürücüler ailesi için de ğ i ş im gösteren bak ı m çizel- gelerine göre ya ş lanan komponentlerin de ğ i ş tirilmesi ve y ı ll ı k düzenli inceleme- lerinin yap ı lmas ı i ş lemlerini kapsar. Z Önleyici bak ı m program ı na sad ı k kal ı n- mas ı halinde ar ı za oranlar ı nda dü ş ü ş , sürücü kullan ı m ömründe ise art ı ş olacakt ı r. Kapsaml ı olarak dü ş ünüldü- ğ ünde i ş letme maliyetlerinin azalt ı lmas ı ve bak ı m faaliyetlerinin bütçelenmesi kolayla ş t ı r ı lacakt ı r. • Saha İ nceleme Raporlar ı n ı n Haz ı rlanmas ı : Z ABB ya da yetkili servis bayileri taraf ı n- dan haz ı rlanan saha inceleme raporlar ı ile, uzun vadeli bak ı m ve geli ş tirme planlar ı n ı n haz ı rlanmas ı kolayla ş t ı r ı l ı r. Saha incelemesinin amac ı ; i ş letme maliyetlerinin dü ş ürülmesi, verimlili ğ in artt ı r ı lmas ı , olumsuz çevresel etkilerin azalt ı lmas ı ve kullan ı m güvenli ğ inin art- t ı r ı lmas ı konular ı nda geli ş me sa ğ layacak verilerin bir rapor halinde sunulmas ı d ı r. • Drive Care- Bak ı m Anla ş malar ı : Z Drive care bak ı manla ş malar ı ile büyük ya da küçük bütün i ş letmeler için, sürücülerin tüm kullan ı m ömürleri boyunca bak ı m- lar ı n ı n yap ı larak maksimum verimlilikle çal ı ş mas ı n ı sa ğ lamak ve ar ı za sonucunda meydana gelen planlanmam ı ş duru ş lar ı n sebep oldu ğ u üretim kay ı plar ı n ı minimu- ma indirmek amaçlanm ı ş t ı r. • Drive Care bak ı m anla ş malar ı ile kullan ı - c ı ya, anla ş ma süresi boyunca sürücünün operasyonda olmas ı n ı sa ğ layacak deste ğ i almas ı konusunda garanti verilmi ş olur. • Drive Care bak ı m anla ş malar ı ile kullan ı c ı ş u hizmetlere sahip olacakt ı r: Z Teknik destek: 7/24 saat telefon ya da e-mail deste ğ i Z Önleyici bak ı m: Bak ı m takvimine göre de ğ i ş tirilmesi gereken parçalar ı n temin edilmesi ve de ğ i ş imlerin yap ı lmas ı . Sürücülerin y ı ll ı k düzenli temizliklerinin gerçekle ş tirilmesi. Z Komple bak ı m: Önleyici bak ı m kapsam ı içeri ğ inin yan ı s ı ra, ar ı za durumlar ı nda parça dahil tamir i ş lemlerinin ayr ı ca ücretlendirilmeden gerçekle ş tirilmesi.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=