ODE CALC Programı i le Artık Ürün Seçimi Daha Kolay Global marka olma hedefiyle dünyadaki ;,;_ , .....,_ ,_ cevap veren 0DE CALC Programı; hangi gelişmeleri yakından takip eden ODE = ::-__ proje için hangi malzemenin kullanılma- Yalıtım, şimdi de 0DE Caic Programı ___ �:_ sı gerektiğinin belirlenmesini ve proje ile karşımıza çıkıyor. Yaklaşık bir yıllık J:::: , . ,, c==ı- için doğru teknik özelliklerde malzeme çalışmanın meyvesi olan ODE CALC � c==ı- i seçimini kolaylaştıracak. Programı sayesinde, projeler için doğru ı... - ı � ,....,... ... __,__�,. teknik özelliklere sahip malzeme seçimi !•- 00 .,J-. ı _... ı Yurt dışından sağlanan teknik destek ile ı-tıt-�, kolaylaştı. Kaliteli üretim ve farklı kulla- �- yaklaşık bir yıllık çalışma sonucunda ornım alanları için değişik özelliklere sa- L_________J�!!!!!!!!!!!!L__J taya çıkan ODE CALC Programı'nın sek- hip zengin ürün gamıyla yalıtım sektörünün önde gelen firmalarından tördeki önemli bir eksikliği giderdiğini belirten 0DE Yalıtım Genel Müdürü biri olan ODE Yalıtım, 0DE Starflex Camyünü ve 0DE R-flex Elastomerik Bülent Çolak, "ODE olarak, pazarlama faaliyetlerine yönelik yatırımlanmızı Kauçuk Köpüğü ürünleri için hayata geçirdiği ODE CALC Programı ile sektörün ihtiyaçlarını ve eksiklerini göz önünde bulundurarak yapıyoruz. ürün seçiminizi kolaylaştırıyor. ODE CALC Programı da bu anlayışımızın bir meyvesi. . . Bu program saMekanik tesisat projecileri, mekanik tesisat uygulamacıları, kontrol mühendisleri ve HVAC sektörü çalışanlarının önemli bir ihtiyacına yesinde ürünlerimizi kullanan profesyoneller, ihtiyaç duydukları malzemeyi en doğru şekilde belirleyecek, proje için doğru teknik özelliklerde malzeme seçimi yapabilecektir" şeklinde konuştu. KSB, Yetki li Servisleriyle Kapadokya'daydı 18-19 Haziran tarihlerinde Nev şehir Kapadokya'da yapılan KSB Yetkili Servis toplantılarının bun dan sonra da her yıl tekrarlanmasını planlanlıyor. Düzenlenen toplantının temel amacı; yeni katılan ekip arkadaşlarını sektöre ve KSB'ye daha kolay adapte olma- �ı.-ıt:'..e Salmastra Eğitimi ve Temel İleti şim konuları yer alıyor. Yapılan değerlendirmelerde, bu eğitimin yetkili servisler için oldukça faydalı olduğu ve her sene yapılmasının çalışanlarda motivasyonu artıracağı saptandı. larını, diğer çalışanlarla tanışıp - �-=-------=;_._____ :.,____ı Ayrıca verilen hizmet kalitesini kaynaşmalarını sağlamak ve yetkili servisler arası diyalogu arttırmaktır. Ayrıca; mevcut ve yeni arkadaşların teknik bilgilerini yenileyip geliştirmek amacıyla verilen eğitimler arasında; Temel Tesisat Eğitimi, Mekanik yükselteceği de varılan ortak görüş oldu. Benzer toplantıların periyodik aralıkla yapılması, bilgilerin güncellenmesi, kaynaşmanın artması te mennileri ile toplantı tamamlandı. .. Meltem Yeğen Fujitsu Türkiye/ Balkan Ulkeleri Pazarlama Di rektörü Oldu Fujitsu, bölgesel yeni yapılanması sonucunda Türkiye'de üst yönetimini güçlendirmeye devam ediyor. Fujitsu Türkiye ve Balkan ülkelerinden so rumlu Pazarlama Direktörlüğü görevine; Meltem Yeğen atandı. Yeğen 1 Temmuz 201 1 itibarı ile yeni görevine başladı. İstanbul Üniversitesi'nde Pazarlama İletişimi okuyan Meltem Yeğen aynı Üniversitede MBA lisansüstü eğitimini tamamladı. Profesyonel yaşamına 1991 yılında Mikroyazılım şirketinde 166 Tesisat Dergisi Sayı 187 - Temmuz 2011 "Halkla İlişkiler Uzmanı" olarak başladı. Daha sonra 1992'de Arçelik'te Halkla İlişkiler Uzmanı, 1996'da Schneider Electric'te Pazarlama İletişi mi Müdürü olarak görev yaptı. 2001 yılında Koç Bilgi Grubu şirketlerinden Koç Bryce'ın Pazarlama Müdürlüğü görevini üstlenen Yeğen, 2003'te 0yak Teknoloji Pazarlama Müdü rü oldu. 2006 - 2010 yılları arasında ise Oyak Pazarlama'da "Pazarlama ve İş Geliştirme Direk törü" olarak çalıştı.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=