VİZYON Alarko Carrier Satış Sonrası Hizmetler Grup Koordinatör Yardımcısı Kemal Bıçakçı: "Alarko Carrier Markası ve İçerdiği İti bar Bizim için En Büyük Mirastır" 1954 yılında ısıtma, soğutma havalandırma, su arıtma ve basınçlandırma alanlarında faaliyet göstermek amacıyla kurulan Alarko Sanayi ve Ticaret A.Ş., 1998 yılından beri faaliyetlerine, alanında dünyanın lider kuruluşu Carrier ile birlikte Alarko Carrier A.Ş. ismini alarak devam ediyor. Şirketin Satış Sonrası Hizmetleri'nin yapısı, uzun vadeli hedefleri ve enerji verimliliği konusundaki çalışmaları hakkında Alarko Carrier Satış Sonrası Hizmetler Grup KoordinatörYardımcısı Kemal Bıçakçı'dan bilgi aldık. Şirketimizin 2008'de işlevsel organizasyona geçme kararıyla birlikte,SatışSonrası Hizmetleri (Müşteri Hizmetleri ve Totaline) tek çatı altında toplayarak misyonunu ve vizyonunu belirledik. Vizyonumuz; ulusal ve uluslararası müşteriler tarafından tercih edilen iş yapma becerisine sahip bir firma konumuna gelmek, misyonumuz ise; müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşıyarak katma değeri maksimize etmektir. Satış sonrası hizmetlerimizin işlevsel ve fonk siyonel organizasyonu: Bayilik, Sistem ve Ba kım, Kurumsal, Enerji Verimliliği Danışmanlık Hizmetleri ve Yedek Parça Satışı (Totaline) olmak üzere beş farklı birimden oluşuyor. Bayilik, Sistem ve Bakım ile Kurumsal iş birim leri, sorumlusu oldukları ürünlerin; işletmeye alma, arıza giderme ve bakım hizmetlerini yet kili servislerimiz yardımıyla gerçekleştiriyor. "Daha iyi hizmet için organizasyonu muzu değiştirdik" ısıtma, iklimlendirme, soğutma ve su basınç landırma alanlarında kullanılan farklı özellikle re sahip çok sayıda ürünümüz var. Ürünlerimizin cinsine ve tipine göre verdiğimiz hizmet ve bunları kullanan müşterilerimizin bizden bek lentileri değişkenlik gösterdiği için çok farklı konularda uzmanlıklar geliştirmemizi gerekti riyor. Bu nedenle de müşteri memnuniyetini en 72 Tesisat Dergisi Sayı 174 - Haziran 2010 Kemal Bıçakçı Alarko Carrier Satış Sonrası Hizmetler Grup Koordinatör Yardımcısı üst seviyeye taşımak, katma değeri maksimize etmek, belirlediğimiz hedeflere ulaşmak ve pazarın değişen koşullarına daha uygun hizmet verebilmek için organizasyonumuzu daha yalın hale getirdik ve değiştirdik. değişiyor. Alarko Carrier markası ve içerdiği itibar bizim için en büyük mirastır. Yaptırdığı mız imaj araştırma çalışmaları, markamızın en yüksek itibara sahip olan ve bilinirliği yüksek olan markalar arasında yer aldığını gösteriyor. Bu da bize hizmet anlayışında ilave sorumlu luklar getirmekte. Bu nedenle günün koşullarına göre geliştirme ve iyileştirme çalışmaları mıza devam ediyoruz. "Beş yılda iki katbüyümeyi hedefliyoruz" Dünyadaki trendlere, ülkemizdeki gelişmelere bakarak vizyon ve misyonumuza uygun yeni bir yol haritası çizmeye çalıştık. De nizcilerin bir lafı var. "Hangi limana gitmek istediğini bilmeyene hiçbir rüzgar doğru rüz gar değildir." Bu amaçla kısa, orta ve uzun vadeli hedefleri mizi ve bu hedeflere ulaşmamız için yapmamız gereken faaliyetleri belirledik. Şi rketimizde bir ve iki yıllık bütçeler zaten yapılıyor, ilave olarak beş yıllık bir stratejik plan hazırlayarak, 2014 Kurumsallaşma sürekli yaşayan bi r süreç. Pa- hedefimizi beş yılda iki kat büyüme olarak bezardaki ürünler ve şartlar zamana bağlı olarak lirledik. "Yaptırdığımız imaj araştırma çalışmaları, markamızın en yüksek itibara sahip olan ve bilinirliği yüksek olan markalar arasında yer aldığını gösteriyor. Bu da bize hizmet anlayışında ilave sorumluluklar getirmekte. Bu nedenle günün koşullarına göre geliştirme ve iyileştirme çalışmalarımıza devam ediyoruz."
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=